Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli lempilelusi lapsena, minkä niminen ja mitä sillä leikit?

Vierailija
31.03.2021 |

Saa mainita myös useampia. Itsellä oli pehmokoira Purre ja nukke Aurora. Nämä joskus 2-3v-ikäisenä. Sitten sain sarjan muovisia viidakkoeläimiä. Siinä oli ainakin kirahvi, sarvikuono, leijona, tiikeri, flamingoja (jotka eivät pysyneet pystyssä ilman isän tekemiä tukia :D) ja norsu + sen poikanen. Rakastin noita ja uppouduin ns. viidakon maailmaan moneksi tunniksi per ilta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle!

Vierailija
2/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin typerältä kuin se tuntuukin, lempileluni oli hanska johon oli ommeltu silmät ja suu. Muistan sen, vaikka olin ehkä 2-3v. sen ikäiselle kun ei äiti uskaltanut antaa mitään missä oli irtoavia osia. Muistelen Herra Lapasta oikein lämmöllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ariel barbi. Sit naapurin tyttö tuli ja repi siltä pään irti niinko muiltaki meän barbeilta. Itkun kauan arielin perään

Vierailija
4/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuminen krokotiili

Vierailija
5/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne niminen apina, oli musta ja karmean näköinen. Sellainen pehmolelu.

Vierailija
6/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun leluilla ei saanut leikkiä ettei kulu ja mene rikki. Pelikortit oli ja kärppänä vahdin kuinka niitä käännetään. Vielä 40v myöhemmin ne on kuin uudet 😂

Vierailija
7/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmolelukissa joka nimettiin juuri kuolleen kissamme mukaan. Se oli minulla mukana kaikkialla minne meninkin. Sitä paikattiin ja pestiin useita kertoja. On minulla yhä ja en luovu. Ihana muisto ♥️

Vierailija
9/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä

https://aija a.com/pAaQ7e

Yhdistä link ki

Vierailija
10/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä

https://aija a.com/pAaQ7e

Yhdistä link ki

Näistä dinoista siis näki vaipan kastelemalla, olibatko ne tyttöjä vai poikia. Tytöille vaaleanpunainen vaippa ja pojille sininen. Luoja että kesti että p ä ä s i n se n s u u r i s t a l ä p i :O

Vierailija
11/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naapurustosta ainoa jolla oli tummaihoinen barbie. Kaikki naapurin tytöt halusivat leikkiä sillä :D

Vierailija
12/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naapurustosta ainoa jolla oli tummaihoinen barbie. Kaikki naapurin tytöt halusivat leikkiä sillä :D

Meillä isä olisi varmaan heittänyt seinään jos olisin leikkinyt tummalla barbiella. Niin surullista kuin se onkin.

Vierailija
13/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörri, siniliila pehmolelu, mikä pörisi Barbie Mariposa ja keijuprinsessa -elokuvasta. Rakastin sitä, joten huoltajani heitti sen pois. Oikealta nimeltään Bibble, mutta nimesin Pörriksi itse.

https://www.google.com/search?q=bibble+barboe&tbm=isch&ved=2ahUKEwi7vIS…

Vierailija
14/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
15/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukko. Olin Tarzan.

Vierailija
16/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsen-pikkufiguuri, jonka laitoin aina tyynyn alle piiloon nukkumaan mennessäni. Iskä yritti tyrkyttää mulle aina pikkuautoja mutta leikin aina mieluummin isosiskojen kanssa barbeilla, kun mulla ei ollu muutakaan vaihtoehtoa näin ainoana poika sisarkatraassa.:-D

T: M27

Vierailija
17/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän .357 magnum -työrevolveri. Nimeä en muista, mutta sillä leikittiin todella paljon.

Vierailija
18/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ~150cm pitkä koivunoksa. Sen nimi oli Janne. Hän oli kotileikeissä poikaystäväni :'DD

Vierailija
19/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessa Laura barbie. Jolla oli tumma tukka. Ainut barbi, jolla siihen aikaan oli, 80-luvulla. Barbileikkejä leikittiin parhaan kaverin ja sen pikkusiskon kanssa.Lisäksi mulla oli Kentsu, jolla oli oikeat hiukset,ainut aikanaan myöskin. Muilla oli muovitukka. Ja barbin nimi oli tietysti Laura.

Vierailija
20/20 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papalta lahjaksi saatu kelta- valkoinen nalle. Nalle Luppakorva tietenkin nimeltään. Tyynynä mö sitä aikakin köytin. Aika litteäksi se ajan myötä meni ja äiti kötevänä ompelijana jossain vaiheessa uusikin kuluneet nallen kasvot ja mahan uudella kankalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä