Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hermot menee partureihin

Pesukarhu
31.03.2021 |

Olenko ainoa, jolla menee hermot partureihin? Olen epätoivoisesti yrittänyt saada vuoden itselleni tuhkanvaaleita hiuksia. Tiedän, ettei se ole mikään yhden värinpoiston projektin kun tummista aloitettiin, mut nyt alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, et hermot menee. Hiukseni ovat edelleenkin aivan ruskean/punaisen kirjavat. Rahaa on palanut tähän ammattilaisella tehtyyn projektiin vajaa 3000 €. En ole aukonut päätäni kampaajalle, en ole haukkunut somessa, en ole puhunut mitään missään ennen tätä, mutta viime kerralla yhtäkkiä sanoi, et älä käy täällä näin usein. Mihin oikeasti pitää mennä parturiin, jos haluaa itselleen tuhkan vaaleat hiukset? Ihan huvittaa jutut, et tällainen projekti vaatii ammattilaisen ja sitten nämä kampaamojen nettisivuilla ilmoitetut "erikoistunut haastaviin vaalennuksiin". Joo, joo.. Hermot menee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värinpoisto? Tuhkanvaaleat? Oletko homo?

Vierailija
2/5 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehehe. Ihan hetero nainen olen, jos tarkemmat speksit tarvitset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo tosissas tuon kolmen tonnin kanssa, terveisin kampaaja!

Vierailija
4/5 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukkasi on varmaan aika kärsinyt, ja kampaajasi yrittää puhua sinulle järkeä. Voit kysyä toisen ammattilaisen mielipidettä vaalennuksen mahdollisuudesta, mutta luultavasti joka tapauksessa käsittelyistä kannattaa nyt pitää taukoa.

Vierailija
5/5 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty kaksi värinpoistoa tämän vuoden aikana ja pari kertaa raidoitettu. Mulla on käytössä kotona Olaplex-shampoot ja hoitoaineet ja hiuksiin jätettävä hoito, parturissa mulle on tehty vuoden aikana 10 kertaa Olaplex-hoitokäsittely. Olen kyllä muutamalle tutulle parturikampaajakaverille puhunut, että mulla on vaalennusprojekti menossa. Muutama on hiuksiani kokeillutkin, kukaan ei ole sanonut, että ne olisivat hirveän huonossa kunnossa, oikeastaan päin vastoin. Olen pitkään käynyt tällä parturikampaajalla ja luottanut häneen. Tässä on kyse siitä, et on todella vaikea sanoa, että hei ei tästä tule mitään. Rahaa palaa ihan älyttömästi. On käynyt jopa mielessä, et se tekee tätä ihan tahallaan. Mut samalla mietin, et auttaako se, jos vaihtaa? Ei ole mitään takeita.