Vaarallinen nainen kateissa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
On niitä monta vaarallista ihan sallitusti liikenteessä.
Monikin voi olla vaarallinen. Mutta poliisi etsii nyt tuota yhtä.
Minkä ikäinen toi on? Näyttää 40+, mut voi olla vaikka vaan 30?
Miten mä muistelisin, että silloin kun haussa oli se quasimodon näköinen mies niin poliisin piti valita antaako julki nimen vaiko kuvan?
Nyt on kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Miten mä muistelisin, että silloin kun haussa oli se quasimodon näköinen mies niin poliisin piti valita antaako julki nimen vaiko kuvan?
Nyt on kumpikin.
Mitä tää Quosimodon näköinen mies oli tehnyt? Oliko yksi niistä kolmestä sankarista? :D jotka näyttivät kuin olisivat olleet jostain huonosta suomileffasta, tyyliin Ponterosa tms`?
Tuossa olisi oiva "mallikuva" tavisnaisesta niihin kaikkiin ketjuihin joissa kitistään ettei ihan tavisnainen kelpuuta tavismiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kumpikin.
Mitä tää Quosimodon näköinen mies oli tehnyt? Oliko yksi niistä kolmestä sankarista? :D jotka näyttivät kuin olisivat olleet jostain huonosta suomileffasta, tyyliin Ponterosa tms`?
Henkirikoksen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kumpikin.
Ja hyvästä syystä on, tuo pitää saada kiinni.
On kyllä niin tavallisen näköinen että en tunnistais jos tulis kadulla vastaan. Tai jos luulisin näkeväni niin en kehtais ilmoittaa mihinkään, kun ois kuitenkin joku toinen sittenkin. Veikkaan että tuosta tulee paljon havaintoja ympäriinsä, kun ihmiset erehtyy.
ihan nettikiusaajan näköinen, kuvittelen heidät tuollaisiksi hakkaamaan näppistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kumpikin.
Ja hyvästä syystä on, tuo pitää saada kiinni.
Niin se piti saada se quasimodokin. Ja siis hyvä että nyt on jo niin nimi kuin kuvakin, mutta silloin poliisi selitti ettei saa antaa molempia julkisuuteen vaan se on valittava vaan jompikumpi.
Hyvä vaan, että tuo pöljyys on jo poistettu koska ei näitä pidä suojella.
Miksi se silmälasikommentti poistettiin? Ihan hiton outoa mo de rointia taas.
Vierailija kirjoitti:
ihan nettikiusaajan näköinen, kuvittelen heidät tuollaisiksi hakkaamaan näppistä
Jotain samaa kuin siinä naisessa, joka ammuskeli aikoinaan siellä ampumaradalla.
Silmistä päätellen on joko kännissä taikka sitten vain ei ole ketään muutenkaan vintillä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä niin tavallisen näköinen että en tunnistais jos tulis kadulla vastaan. Tai jos luulisin näkeväni niin en kehtais ilmoittaa mihinkään, kun ois kuitenkin joku toinen sittenkin. Veikkaan että tuosta tulee paljon havaintoja ympäriinsä, kun ihmiset erehtyy.
Tämä on tosiaan ulkoisesti niin tavisnainen kuin olla jo voi.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa olisi oiva "mallikuva" tavisnaisesta niihin kaikkiin ketjuihin joissa kitistään ettei ihan tavisnainen kelpuuta tavismiestä.
Jep. Tavisnaista nämä kitisijät ei edes huomaa katukuvassa.
näyttää että on lääkkeissä. ja myös ilkeän näköiset silmät.narsisteilla on tuollaiset silmät
Bätängi muija! On kyllä vaarallisen näköinenkin.
Mikä ihmeen Quasimodon näköinen mies? Mä en oo kuullutkaan.
On niitä monta vaarallista ihan sallitusti liikenteessä.