Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten jaksaa remonttia? Ostimme asunnon ja remppa kestänyt jo puoli vuotta!

Vierailija
31.03.2021 |

Taloyhtiössä oli ennen meitä paljastunut valesokkeli jota korjtaan. Kestänyt jo puoli vuotta. Ostimme asunnon siinä uskossa että huhtikuussa päästään muuttamaan.
Sen sijaan muutto venyy ainakin kesäkuulle ja hintaa tulee 10 000€ lisää. En vaan jaksa enää! :(
Ja KAIKKI pitää valita itse asuntoon ovenkarmeista ja ovenkahvoista lähtien. Mikään ei ole valmiina vaan kaikki sisäpinnat menee uusiksi. Esimerkiksi kaakelien saumaväri joudutaan valitsemaan kanssa itse. Tuntuu että joka päivä tulee esiin joku uusi asia jota tarvitaan...

Lähettäkää jotain lohduttavia sanoja kiitos.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tämä asunto oli puolet halvempi kuin yleensä tällä hyvämaineisella alueella Espoossa eli oli syykin miksi ostettiin. Mutta silti, tuntuu että olen niin väsynyt tähän...

Vierailija
2/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs läksit. Jos ostaa remppakuntoisen niin typerää valittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi sulla on hankalaa, voimaannu.

Vierailija
4/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö  se ole kiva että saa valita mieluiset sisusteet?

Vierailija
5/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kiva. Mies on tosi innoissaan. Itse olen jo ihan uupunut.. t ap

Vierailija
6/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään taloyhtiössä ei ”paljastu” valesokkeli. Sellaisen olemassaolo on tiedetty aina, ja se näkyy rakennuspiirustuksissa. Toki voi paljastua että se on aiheuttanut vaurioita ja niitä pitää korjata, mut se itse sokkeli on silti ollut tiedossa aina

Vierailija
7/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään taloyhtiössä ei ”paljastu” valesokkeli. Sellaisen olemassaolo on tiedetty aina, ja se näkyy rakennuspiirustuksissa. Toki voi paljastua että se on aiheuttanut vaurioita ja niitä pitää korjata, mut se itse sokkeli on silti ollut tiedossa aina

Juu, juuri tuota tarkoitin. T ap

En osaa termejä koska en ole rakennusalalla. Anteeksi.

Vierailija
8/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valesokkeli ei paljastu, koska se on piilossa.

Vierailija
9/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kiva. Mies on tosi innoissaan. Itse olen jo ihan uupunut.. t ap

Mikä sua siis uuvuttaa?

Vierailija
10/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on noissa hommissa. Me rakennettiin itse talo ja siihen meni aikaa puolitoista vuotta. Nyt talo on asumiskelpoinen, muttei todellakaan valmis. Rempataan paikkoja pikku hiljaa kuntoon, niin kyllä tässä vielä vuosia menee. Jaksamista helpottaa, kun lopettaa suorittamisen ja toteaa että valmistuu jahka valmistuu. Keskeneräisyyttä on opittava sietämään.

Vierailija
11/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu on elänyt remontin keskellä 8 vuotta. Ihmettelen.

Vierailija
12/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, että ostitte homeisen asunnon. Valesokkeli päästää kosteuden taloon. Talo ei ole minkään arvoinen.

Vierailija
13/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kosteuden pääsy taloon on pelkästään valesokkelista kiinni, niin silloin on kyllä paljon muutakin jo pielessä.

Vierailija
14/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette edes asu tuolla, mikä sua uuvuttaa?

Vierailija
15/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just parasta, kun pääsee valitsemaan oman maun mukaan! Toki, jos ei ole silmää sille, mikä näyttää hyvältä minkäkin kanssa, voin kuvitella, että tuntuu stressaavalta valita pintoja yms., mutta siitäkin selviää joko itse lukemalla sisustuslehtiä tai palkkaamalla ammattilaisen.

Vierailija
16/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärsinkö oikein, että ette edes tee sitä remppaa itse, vaan valitsette vain materiaalit ja joku muu tekee työn? No, kuka uupuu mistäkin :D

Rempan valmistumisen viivästyminen parilla kuukaudella ei ole ollenkaan tavatonta ja kaikkiin remppa-/rakennusprojekteihin tulee Aina varta extraa yllätyskuluja varten. Niitä tulee jokaisessa projektissa.

Vierailija
17/17 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOUDUTTE valitsemaan kaakelin sauman värin? Siis saatte valita. Ap:llä on paha asenneongelma.