Olen laihtunut 7kg tänä vuonna!
Painoin reilu 93kg joulun jälkeen. Nyt vaaka näyttää 86kg! Jee!
En ole rajoittanut syömisiä mitenkään, olen aina syönyt aika terveellisesti, mutta seuraavat asiat ovat muuttuneet:
1. Mies päätti lopettaa roskaruuan, kaljoittelun ja herkut. No tämän ansiosta en minäkään ole syönyt roskaruokaa, en sitä kaipaa, mutta aina samalla tuli miehen kanssa otettua, ettei tarvitse erikseen tehdä ruokaa. Alkoholia en paljoa muutenkaan käytä, ehkä yhden kerran olisin käynyt baarissa, jos ne olisivat auki. Joulusuklaat yms. syötiin lapsen kanssa "salaa" pois. Eli laitettiin ne kaappiin, eikä ole mässytetty niitä miehen ollessa paikalla, vaan jos hän on ollut poissa.
2. Aloin tilaamaan ruuat kotiinkuljetuksella, niin mitään herkkuja ei ole lisää tullut kotiin. Kun kotona ei ole mitään turhia kaloreita, eipä niitä myöskään tule syötyä. Jotenkin siellä kaupassa aina osti ihan vähän jotain pientä, neljä kertaa viikossa...
Pelottaa vaan, jos miehen innostus laantuu, niin alkaa taas se viikottainen pitsan tilailu. Jonkun verran ollaan subista tilattu, ehkä pari kertaa kuussa ja pari kertaa nepalilaista.
Kommentit (6)
Onnittelut! Mulla käynyt just toisin päin.
Onneks olkoon!!!
Pidä kiinni siitä että arvostat krooppaasi ja sitten Mietit KAKs kertaa; onko se pitza sen arvonen ennenkuin sen hotkaset?
Mulla se on tehonnu 👍
Silloin tillökning pitääkin herkutella mutta ei aina
Tsemppiä paljon, ap 😊 ja onnea edistyksestä.
KIITOS! Ekaa kertaa aikuiselämässa vaan numerot pienempiä kuin edellisellä kerralla. Kyllä 36v. vielä oppii.
Ap
Ai mies päätti lopettaa roskaruoan, kaljoittelun ja herkut? Sinä painoit melkein 100 kg? Sun miehellä toinen nainen!
Hyvä. Jatka samaan malliin! Yritä pitää mies ruodussa 😁