Haittaako teidän elämää, kun kahvilat ja ravintolat ovat kiinni?
Kommentit (115)
Nythän ne on auki joten ei haittaa.
Haittaa aika paljonkin. T. Lomautettu kahvilan täti
Kommentteja lukiessa joutuu huomaamaan miten monella on mielenterveysongelmia. Toivottavasti heillä on edes yksi läheinen, joka tukee ja ohjaa lääkäriin ja sitä kautta apteekkiin lääkkeiden hakuun. Vai ovat nämä tyypit jo raivonneet kaikki ihmiset pois ympäriltään?
Ilokseni kuitenkin moni on ymmärtäneet AP:n kysymyksen oikein ja vastanneet siihen.
Ei haittaa yhtään, takeaway toimii tarvittaessa. Lapsi (3v.) haaveilee kyllä kahviloista, tykkää niistä ja niiden leikkipaikoista...Kysyy monta kertaa viikossa koska mennään kahvilaan...
Vierailija kirjoitti:
Nythän ne on auki joten ei haittaa.
Ei edes ole.
t. suurin osa Suomea
Haittasi kyllä. Mutta nyt Lapissa on ravintolat avattu, kävin kyllä heti maanantaina syömässä ja kahvilla. Hyvin toimii turvavälit ja työntekijät ovat tarkkoja ohjeista! Täällä muutenkin väljää.
Ei haittaisi minua henkilökohtaisesti, vaikka olisivatkin kiinni. Ei ole minulle mikään elintärkeä palvelu, teen hyvää ruokaa itsekin, leivon ja keittelen kahvit. Ihan mukavia ravintolat ja kahvilat ovat, mutta nyt en ole vuoteen käyttänyt enkä oikeastaan ole huomannut mitään.
Pyrin kuitenkin ajattelemaan laajemmin. Se mikä minua siinä oikeasti haittaa on ihmisten elinkeinojen kärsiminen, palvelusektori on tärkeä työllistäjä. Konkursseja, ahdinkoa, murhetta monelle.
Muuten ei niin haittaisi, mutta laskujen tullessa haittaa isosti.
t. yli puoli vuotta lomautettuna
Haittaa. Olisi loma alkamassa ja olisi kiva vaikka vain kävellä kaupungilla ja käydä ulkona syömässä hyvin. Toki kotiin voi woltata, mutta ei siitä lomafiilistä tule, kun se on viikottaista.
Oli se kiva arjen piristys ennen koronaa. Mulla päättyi seurustelukin kun ei voi enää tuota henkilöä tavata.
Haittaa. Pää meinaa hajota, kun pitää vaan kökkiä kotona. Joo, voi ulkoilla, mutta se ei ole minulle asia, josta suuresti nauttisin.
Ei,kun ei ollut varallisuutta käydä vastaavissa paikoissa ennen koronaakaan.
Se haittaa kun uimahallit, työväenopistot ja kirkot on kiinni. Kahviloissa käyn niin harvoin muutenkin, että voin vähän aikaa olla ilmankin.
Ei yhtään. Kotona osaan keittää kahvit. Lapsena ei ollut kahvilaa edes kylän keskustassa. Sossulan viimeiset tukurahat sille mammat kiikuttavat. Ja minä maksan. :(
Ei. Kahviloissa on silloin tällöin ihan mukava käydä, mutta yhtä hyvin voin ostaa kotiin leivokset tms tai leipoa itse. Se on halvempaakin.