Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haittaako teidän elämää, kun kahvilat ja ravintolat ovat kiinni?

Vierailija
31.03.2021 |

Onko vaikeaa olla ilman?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän ainoa ravintoja on auki ja e-passilla saa haettua sieltä ruuat. Annoksesta riittää kivasti lounaaksi ja päivälliseksi. Halpaa tämä etätyö. Ei mene rahaa ruokaan, kuin se verotusarvo ja auton on voinut laittaa seisontaan.

Vierailija
2/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se harmillista. Ulkona syöminen on minulle harrastus, kiva ja kohtuuhintainen tapa tehdä arjesta vähän parempaa. Lisäksi se on monissa tilanteissa ihan konkreettinen tapa tehdä elämästä helpompaa, kun ei tarvitse miettiä missä välissä kokkaa ja mitä, vaan voi käydä vaan hakemassa vaikka Fafasista pitaleivät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa koska käymme miehen kanssa niissä viikottain.

Vierailija
4/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään. Ollaan muutenkin säästökuurilla, joten ei käytäis ulkona syömässä muutenkaan.

Vierailija
5/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylän ainoa ravintoja on auki ja e-passilla saa haettua sieltä ruuat. Annoksesta riittää kivasti lounaaksi ja päivälliseksi. Halpaa tämä etätyö. Ei mene rahaa ruokaan, kuin se verotusarvo ja auton on voinut laittaa seisontaan.

Tilanne on juuri näin. Harmittaa, kun ei ole aiemmin tajunnut, että se ruoka kannattaa ottaa mukaan sieltä lounasravintolasta ja jämät viedä vaikka koiralle :D

Vierailija
6/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta elämään. Harvoin tulee käytyä muutenkin. Ja wolt tuo edelleen, jos jotain kaipaa. Sushia oon tilannut joskus.

Vierailija
7/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Lomilla ja vapailla on kiva viedä lapset ravintolaan. Miesystävän kanssa reissuilla syödään ulkona. On semmoinen kiva piristys.

Vierailija
8/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaa. Asioin lapsen kanssa usein toisessa kaupungissa. En halua syödä grilliltä, hampurilaisravintolasta tms enkä todellakaan tykkää syödä omassa autossa. Halutaan oikeita aterioita kivassa ravintolassa ei mitään kylmää leipää

Vierailija
9/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tilanteessa en valita. Saan tehtyä kotona pullakahvit ja hyvää ruokaa. Joskus toivottavasti toisin.

Vierailija
10/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään nythän niissäkin olisi aikaa päivittää hinnastonsa markoista euroihin. yrittäjät kiireissään kun ei tajunnut eroa mk=e

Vierailija
11/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, alan ola kypsä. Olen yksinäinen ihminen ja tällä hetkellä ainoa kontakti on maskillinen kaupan kassa 2 kertaa viikossa. Kahvilassa saa nautiskella ihanista tuoksuista ja mauista, ja katsella kadun ihmisvilinää. Viime syyskuussa olen viimeksi käynyt kahvilassa sisätilassa sekin aamulla kello 7-7.30, tarkoituksella. Kesällä tuli istuskeltua rantakahvilassa. Olen pettynyt hallitukseen ja viranomaisiin tämän vitkuttelun takia.

Vierailija
12/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käymme edelleen viikottain ja katamme sen ruuan milloin minnekin. Vähän oli vielä kylmä meren rannalla syödä pick upin lavalla.

Vierailija
13/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjään hyvin ilman, mutta olisihan se parempi, jos voisivat olla auki. Kävisin itse mielelläni, mutta ennen kaikkea harmittaa ja huolettaa alan yrittäjien ja työntekijöiden puolesta.

Vierailija
14/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kiva päästä ulos syömään. Ei se ole sama tilata kotiin. Ainakaan pidemmän päälle.

Vierailija
15/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ravintolatyöntekijänä haittaa, joo.

Vierailija
16/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahvilat vielä kesällä kiinni niin sitten vähän harmittaa. Nyt ei lainkaan.

Vierailija
17/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
18/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvila on kerrostalon alakerrassa ja sieltä tulee haettua pullakahvit ja syötyä taloyhtiön istuinryhmällä istuen rupatellen muiden kanssa.

Vierailija
19/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti pääsis edes tulevana kesänä kavereiden kanssa terassille ottamaan pari olutta.

Vierailija
20/115 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se harmillista. Ulkona syöminen on minulle harrastus, kiva ja kohtuuhintainen tapa tehdä arjesta vähän parempaa. Lisäksi se on monissa tilanteissa ihan konkreettinen tapa tehdä elämästä helpompaa, kun ei tarvitse miettiä missä välissä kokkaa ja mitä, vaan voi käydä vaan hakemassa vaikka Fafasista pitaleivät. 

Samoilla linjoilla.

Harmittaa, mutta ei oikeasti haittaa tai varsinaisesti voi sanoa että hankaloittaisi elämää.

Itselleni ravintoloissa syöminen kuuluu normaaliin elämään ja yksi keino nauttia elämästä ja arjesta. Ymmärrän toki, että toisille ravintoloiden kohtalo on oman elämän kannalta yksi ja sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme