TULITAUKO! *onnesta euforisena* :)))))))
Kommentit (12)
Just sanottiin, että israel pommittaa edelleen aktiivisesti... :(
Sillä ainakin paraikaa Israel vielä pommittaa yhtä kiivaasti kuin ennenkin =(
Ja kyllä, kyllä minä välitän. Oikeasti. Ei ole pakko uskoa, mutta toki sillä on merkitystä minulle. Miksei olisi?
saadaan lääkkeitä, ruokaa, jne. sitä tarvitseville.
Milloin rauhasta on tullut muotia? Jos se sitä on, niin olen todella onnellinen asiain tolasta.
Pitänee vissiin äiskän luota kaivaa mun kasiluokan kuva, jossa olen jo sonnustautunut rauhanmerkkiin samaa asiaa ajaen.
että tulitauko todella a) tulee ja b) pitää. Vähän skeptinen olen kyllä Israelin suhteen...=(
Onneksi joku jaksaa olla toiveikas ja positiivinen. Mulla on jotenkin ollu kauhea angsti ja suorastaan maailmantuska päällä muutaman päivän, enkä oikein jaksa olla optimisti...=(
Ruotsin Göran Persson tai joku, oli sanonut Tuomiojan tavatessaan, että " Niin sinä olitkin se rauhanmies."
Johon Tuomioja oli tokaissut " Emmekö me kaikki??"
Naulan kantaan!
enpä ole nähnyt minkäänlaista kantaasi mm. Irian Jayan asioihin.
uskoa, kun kerron sinulle, ettei tämä ole todellakaan ainut foorumi netissä, missä vierailen saati ainut paikka, missä yleensä puhun mistään... livenäkin tapaan ihmisiä.
Tällä palstalla yritän pitää jutut aika mainstreamissa, koska ne ketjut, jotka kertovat jostain vähänkin liian oudosta asiasta, tippuvat heti. Oletetaan, että täällä puhuu asiasta, joka muutenkin pinnalla. Voi ehkä saada jonkun mamman mielenosoitukseen mukaan tms. Hyötyä siis... toisin kuin siitä, että otetaan vieraampi aihe ja aletaan keskustella ja kukaan ei ole siitä kuullutkaan.
Niin se vain on... Tälle palstalle tietyt jutut, toiset jutut muualla. Eikä minullakaan ole tietoutta kaikesta kamalasta, mitä maailmassa tapahtuu. Mutta yritän sen vähän mitä itse kykenen. Olen nyt omistamassa koko ammatillista uraani työväenliikkeelle ja reilummalle kaupalle.
Minä olen vain yksi ihminen. Yritän parhaani. Pahoittelen, jos olen pahasti epäonnistunut.
Ällöttää tuollaiset muka hyvät ihmiset jotka jaksaa jauhaa Darfurista, Irakista jne. ja samalla ollaan hiljaa paljon pahemmista asioista.
Ainakin toistaiseksi molemmat osa puolet ovat pitäneet kiinni sopimuksesta. Toivottavasti jatkossakin.