Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairas suku, milloin tajusit että kaikki ei ole normaalia?

Vierailija
30.03.2021 |

Olen vuosia kärsinyt suvustani ja perheeni epänormaalista käyttäytymisestä itseäni kohtaan. Tämä on aiheuttanut vuosien terapiakierteen. Lopulta olen tajunnut että itsessäni ei ole mitään vikaa, jopa terapeuttini on sanonut että olen hänen lempiasiakkaansa koska mulla on niin hyvä itsereflektio ja maalaisjärki. En halua kertoa mitä kaikkea on tapahtunut mutta lapsuuteni ei ollut missään tapauksessa normaali ja kaiken, siis ihan kaiken olen joutunut oppimaan kantapään kautta. Milloin sinä tajusit että sinussa ei ollut se vika vaan perheessäsi ja siinä ympäristössä missä olet kasvanut?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän pitää hajurakoa. Aika hyvä näyttelijä eräskin.

Vierailija
2/6 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän ap olet sukusi tuote.  Sulla on samat geenit kuin vanhemmillasi ja sisaruksillasi.

Joten miten voisit olla aivan ulkopuolinen siihen kaikkeen sairaaseen sukuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa ketjussa ollaan. Tajusin kuitenkin, etten ole ainoa syyllinen.

Vierailija
4/6 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, omien lasten myötä vasta aloin ymmärtää miten sairasta meidän perheessä on kasvatus ja toiminta mallit olleet, suku tuskin sen parempi, kun kukaan heistä ole saanut aiheesta mitään huolta..

Vierailija
5/6 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa, kun selvisi sukulaisten (samat) sairaudet.

Vierailija
6/6 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheestäni tajusin jo joskus 13-vuotiaana koska kenenkään muun kotona ei ollut samanlaista ja esimerkiksi Demissä painotettiin että tällainen ja tällainen käytös ei ole vanhemmalta ok. Sen sijaan olen alkanut nyt vasta päälle parikymppisenä tajuta miten helvetin kieroutuneita kaikki muutkin sukulaiseni ovat, osa vielä pahemmin kuin vanhempani. En suoraan sanottuna ihmettele miksei oltu enemmän heihin yhteydessä kun olin lapsi ja kaduttaa että itsekään mitään lähentymistä aloin ikinä harjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi