Mulla on torstaina koronarokotus ja pelottaa
Kommentit (47)
Niin pelottas muakin, mutta eipä pelota onneks, kun ei tarvi ottaa
Osallistut siis rokotekokeeseen. Onnea!
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007865366.html
9.4. 16:39
EMA tutkii mahdollista yhteyttä Johnson & Johnsonin koronarokotteen ja veritulppatapausten välillä
Euroopan lääkeviraston (EMA) lääketurvallisuuden riskienarviointikomitea on aloittanut tutkinnan lääkeyritys Johnson & Johnsonin koronarokotteen mahdollisesta yhteydestä veritulppatapauksiin.
EMA:n mukaan tietoon on tullut neljä tapausta, jossa Johnson & Johnsonin rokotteen saaneilla on esiintynyt harvinainen veritulppa, johon on liittynyt verihiutaleiden matala määrä.
Tapauksista yksi tuli ilmi kliinisissä kokeissa ja kolme Yhdysvalloissa rokotusten jälkeen. Yksi ihminen on kuollut.
STT–AFP
No katsele jostain tilastoja kuinka moni suomalainen sen on ottanut ja kuinka vähän on siitä saanut jotain haittaa. Eiköhän ne rauhoita. Ihan erikoistapauksia on ne veritulpat. Todennäköisesti sulle tulee korkeintaan vähän lämpöä ja päänsärkyä, joka on merkki siitä että rokote toimii ja vasta-aineita syntyy.
Muista että jos kuolet niin olisit kuollut tautiinkin.
Hyvin se käy- en asu Suomessa ja olen saanut molemmat annokset Pfizeria. Toisesta lihaskipuja,ei muuta. Puoliso on saanut Modernaa,ei mitään sivuvaikutuksia.
Henki siitä lähtee, mutta lampaana menet kuitenkin.
Ja pitkäaikaisvaikutukset jää sitten nähtäväksi..
Vierailija kirjoitti:
HÖPÖHÖPÖ!!!
Kaikki hyväksytyt rokotteet ovat turvallisia
Rokotteita annettu jotain 39 miljoonaa ja veritulppia todettu 169. Lotossakin voittaa todennäköisemmin.
suuri-kiitos-sinulle-kun-suojelet-riskiryhmiä kirjoitti:
Kaikki hyväksytyt rokotteet ovat turvallisia
;D
ei ole todellista!
Herää jo herran jumala sentään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÖPÖHÖPÖ!!!
Niin, rokotteeseen kuolee paljon todennäköisemmin kuin itse tautiin.
Isäni, 65, otti eilen kai astra senegalin. Hiukan hirvittää sen puolesta mutta äitini oli vaan sillä kannalla että jäsen x (siskoni) otti kans eikä sille tullut mitään tuosta. Ehätti siinä jo vähän sen suuntastahi virkkoa että otathan sinä sitten kans. No olin tietty tyrmistyksen mykistämä ja käkertelin sanoja kartanolle kuin Jopen hahmo, salkkututkija Tenho Lepakko tiukassa haastattelussa. Mutta ymärrän kyllä mistä äireen huoli, jos hää on vaan YLEn koroanuutisia seurannut ja pitää kaikkea sen ulkopuolista tiedotusta hömppänä jota ei kannata edes tutkistella
Mulla myös alkuviikosta, modernaa pistetään.
Älä kokeile, niin ei peloita