Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on torstaina koronarokotus ja pelottaa

Vierailija
30.03.2021 |

Lohduttamaa pls

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en nyt siitä veritulpasta ole niinkään huolissani mutta haittavaikutuslista on niin pitkä jo nyt että luulisi hirvittävän. 3 kk rokotteita annettu ja haittavaikutusilmoituksia on jo nyt enemmän kuin 50v influenssarokotteen historian aikana. Mm. Tuhansia kuolemia...

Että juu, pelottaisi muakin

OT:

Onko teillä hopeveden litkijöillä joku päivystysrinki vai oletteko palkanneet jonkun koodarin tekee softan jolla löydätte joka ainoa keskustelun jossa mainitaan sana rokote ?

Onko vaikea ymmärtää, että kaikki ei suhtaudu varauksettoman myönteisesti kokeellisiin rokotteisiin?

On , koska se on ainoa mahdollinen tie pois tästä helvetistä .

Sitöpaitsi tämän kustannuksia ,monessakin mielessä, maksetaan vielä ainakin kolmanteen polveen.

Ohi sorry ap .

Piikinkö  se nyt tosiaan on oltava  jokaiselle ainoa TIE, TOTUUS ja ELÄMÄ ? Ettei sitä saa arvostella sen enempää kuin ev oluutioteoriaa tai i slamia?

Vierailija
42/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

55-vuotias sukulaismies sai kuukausi sitten AstraZenecaa ja samana iltana hän alkoi kärsimään migreenistä. Pääkipua on ollut koko ajan ja pari kertaa yltynyt niin pahaksi, että on joutunut menemään sairaalaan, missä on annettu joku piikki. Itse aion ottaa kyllä rokotuksen, kun mahdollisuus tulee. Todennäköisyydet elinikäisiin haittaaviin terveysongelmiin ovat kuitenkin niin pienet, että en usko itselleni tulevan mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotias sukulaismies sai kuukausi sitten AstraZenecaa ja samana iltana hän alkoi kärsimään migreenistä. Pääkipua on ollut koko ajan ja pari kertaa yltynyt niin pahaksi, että on joutunut menemään sairaalaan, missä on annettu joku piikki. Itse aion ottaa kyllä rokotuksen, kun mahdollisuus tulee. Todennäköisyydet elinikäisiin haittaaviin terveysongelmiin ovat kuitenkin niin pienet, että en usko itselleni tulevan mitään.

Onko aiemmin ollut migreeniä?

Vierailija
44/47 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko aiemmin ollut migreeniä?

Ei ole.

Vierailija
45/47 |
26.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa

Vierailija
46/47 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääke ei ole kokeellinen kun sillä on myyntilupa!!

Koronarokotteilla on hätämyyntilupa, ei varsinaista hyväksyntää ja myyntilupaa. Voit tarkistaa asian esim. FDA:n sivuilta rokotteiden fact sheeteistä. Lisäksi niissä myönnetään, että kliiniset kokeet ovat edelleen käynnissä (ja koehenkilöinä ovat rokotteen nyt ottavat henkilöt).

Vierailija
47/47 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää tuudittautua siihen, ettei MINULLE mitään tule. Toisaalta ymmärrettävä suojautumismekanismi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi