Minkä ikäisiä isovanhempasi olisivat jos he eläisivät vielä?
Tai jos he elävät vielä?
Tämä tuli mieleeni kun toisrn isoisäni syntymästä tuli viikonloppuna kuluneeksi 120 vuotta.
Kommentit (54)
Äidin isä täyttäisi tänä vuonna 129 vuotta ja äidin äiti 125, isän isä olisi täyttänyt 121 vuotta ja isän äiti täyttäisi 118 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Munn ukki on arkkitehti ammatiltaaan ja olisko ikäää sellatttteet 93.
Ukiin veljenpoika on tietojenkäsittteluytieteen lehtorina yliopistosssa. Mun esi isä taisi olla ensimmäinen suomessa joka keksi lentokoneeeen 1800 luvullla.
Isoäidit 99 ja 93. Isoisät eivät ole eläneet minun aikanani niin ei ole jäänyt muistiin.
He olisivat 111v, 109v, 83v ja elossa oleva on 84v.
Äidin puolelta : 62 ja 63 vuotiaat (elossa) isän puolelta : 80 ja 83 vuotiiat (kuolleet)
Itse tosiaan 21 vuotias
Tarkoitatko onko ne ollut maailman sodassa niin eikö kaikki joutunut olemaan maailman sodassa kun kaikki maat soti. Ainakin pommituksen kohteena on ollut vaikka ei sotimassa tai kun on ollut ulkomailla töissä on joutunut kokemaan pommitukset tai käsketty sotaan.Riippumatta uskonnosta kaikkien on aina pakko mennä sotaan kun sota tulee ei voi valita.Se onkin kauheinta että sotivat toisiaan vastaan rajan molemmin puolin samaa uskontoa. Ampuvat toisiaan tietämättä sitä.
En muista. Olin ihan pieni kun he kuolivat enkä muista syntymävuosia.
Älytöntä on sota kirjoitti:
Tarkoitatko onko ne ollut maailman sodassa niin eikö kaikki joutunut olemaan maailman sodassa kun kaikki maat soti. Ainakin pommituksen kohteena on ollut vaikka ei sotimassa tai kun on ollut ulkomailla töissä on joutunut kokemaan pommitukset tai käsketty sotaan.Riippumatta uskonnosta kaikkien on aina pakko mennä sotaan kun sota tulee ei voi valita.Se onkin kauheinta että sotivat toisiaan vastaan rajan molemmin puolin samaa uskontoa. Ampuvat toisiaan tietämättä sitä.
Ei minun pappani ollut maailmansodassa, vaikka eli sen aikanaan. Eikä ollut moni muukaan.
136 & 125 (ii ja iä)
108 & 106 (äi ja ää)
Isän isä 122, isän äiti 119
Äidin äiti elää, 90
Mikäli joku sota on menossa omassa maassasi olet siinä sodassa mukana koska asut siellä .
Mummo on elossa vielä ja ikää on 99 vuotta.
Muut isovanhemmat ovat kuolleet. Jos olisivat elossa, heillä olisi ikää 100-124 vuotta.
Aika iso ikäjakauma, mut äitini on sisarussarjan nuorin ja isä vanhemmasta päästä, niin siinähän sitä ikäeroa sitten tuleekin. Eikä olla mitään uskontolahkolaisia.
Ihmeellistä ettei joku ollut mukana maailman sodassa kun suomea pommitettiin kaikkia kaupunkeja . Venäläiset pommitti koko Suomea ,tehtaita ja alkaen 1939 .
vanhin heistä 136v., olen ite alle 50v.