Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytetään molemmat tänä vuonna 23v ja mä haluaisin lapsen, mutta mies ei

Vierailija
30.03.2021 |

Mitä voin tehdä? Oon puhunut tästä miehelle jo monta kertaa, mutta mies ei innostu asiasta. Mies ei halua vielä lasta, koska haluaa omien sanojensa mukaan elää nuoruutta ja bilettää ja matkustella sitten kun se on taas mahdollista. Eikä ole kuulemma valmis isäksikään vielä. Mies haluaa myös, että rahatilanne ja työtilanne on parempi, ennen kuin lapsen aika olisi.

Mutta mä haluan tosi kovasti lapsen! Kannattaako hankkiutua salaa raskaaksi? Miksi muka toive haluta lasta on jotenkin huonompi kuin toive olla haluamatta lasta? Kun jälkimmäisen toiveen mukaanhan yleensä aina on menty.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma emäni teki noin ja hän muuttuu tosi mielipuoliseksi aina jos ei saa mitä haluaa. Ei yhtään ihmissuhdetta jäljellä. Joillain menee kuuppa tosi sekaisin siitä että muillakin ihmisillä on tahto.

Vierailija
22/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta. Onko teillä molemmilla ammatti ja vakituinen työpaikka? Oletteko molemmat irtautuneet lapsuudenkodistanne?

Lapset eivät todellakaan ole kuin pikkutyttönä omistamasi nuket.

Jos nyt painostat miestä lapsentekoon, olet pian yksinhuoltajaäiti, joka täällä valittaa, että lapsilisät eivät kuluihin riitä. Ja sitä valittamistahan sinä tulet tekemään koko loppuelämäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin oikeasti vahingossa raskaaksi, kun oltiin mieheni kanssa suunnilleen teidän ikäisiä. Mies oli vähän vastahakoinen pitämään lasta, mutta suostui kuitenkin. Lopulta erottiin kun lapsi oli hieman yli vuoden, mies sanoi että hän ei vaan pystynyt olemaan isä ja oli tuntenut itsensä täysin riittämättömäksi koko ajan. Hän osasi ottaa lapsesta vastuuta vasta kun lapsi oli jo kouluikäinen, tapasi kyllä koko ajan, mutta sanoi että koki itsensä kypsäksi vasta kolmissakymmenissä. Nykyään hän on hyvä isä, mutta hän oli aivan liian nuori kun lapsi syntyi.

Vierailija
24/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos haluaa olla yh koska on itse vielä lapsi ja koulut kesken?

Eikä tule lypsämään rahaa siltä pikkupojalta?

Vierailija
25/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kun niissä tapauksissa joissa r a i s ka t t u joutuu maksamaan korvauksia r a i s k a a j a l l e n s a 18 vuotta rikoksen jälkeen.

Vierailija
26/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nuorena äidiksi haluavat hankkivat kumppanin ulkomailta.

Vierailija
27/27 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä nuorena äidiksi haluavat hankkivat kumppanin ulkomailta.

Tämä. Ulkomailla on itsestäänselvyys että naisten ja tyttöjen tehtävä on vain porsia kotona ja että he eivät voi käydä töissä kodin ulkopuolella koska eiväthän he mitään osaa.