Tässä ketjussa voi ilmoittaa, jos ei koskaan leivo!
Tässä ketjussa voi vaihtaa kokemuksia siitä, miltä tuntuu, kun ei koskaan leivo.
Kommentit (41)
Olen kondiittori ja leivon myös kotona
Vierailija kirjoitti:
Olette hirviöitä. Pienet lapset ilman pullaa. 🥺
Niinpä. No kyllähän lapset pitää läskistyttää niillä pullilla ja ylimakeilla kuppikakuilla. Pitäähän lapset olla samanlaisia norsuja kuin vanhemmatkin on.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä leipojat hyökkäävät tänne puolustelemaan leipomista kun ketju avattiin siksi, että leipojat saavat puhua rauhassa omassa ketjussaan leipomisesta :D
Pakkohan oli tulla tänne provoilemaan kun kiellettiin.
Sitäpaitsi leipomattomia on niin vähän ettei ketju täyty.😂
Vierailija kirjoitti:
Voisko leipurit pysyä poissa tästä ketjusta, kiitos!
Ei pysty. Mä tartten pullaa ja kaupan pulla ei ole niin hyvää kuin mun tekemä! Mä voin syödä koko pellillisen yksin! Opetelkaa leipomaan saakeli ettei mun tartte! 😭
En koskaan leivo, kun en koskaan syö pullaa tai leipää.
Hei! Olen Tiina ja olen leipova. 🙋♀️
Jos leivon, en osaa olla syömättä kaikkea kerralla. En siis leivo. Parhaat leivoksetkin myydään kaupoissa kahden pakkauksissa, ja usein joudun laittamaan toisen roskiin, ellen saa maaniteltua esim. työkaveria syömään toista.
En syö mitään sellaista, jota leivotaan yleensäkään.
Oon siitä onnekas, etten ole ikinä välittänyt pullasta, en tajua, vehnää ja sokeria ja nomnomnom? Lapsena söin vaan sokerit päältä ja jätin mauttoman vehnämössön syömättä.
Leipääkin syön niin harvoin, että itse leipomalla en säästäisi.
Aikuisiällä mun miehetkään ei ole piitanneet leivonnaisista, joskus teininä vielä tykkäsin leipoa.
Kahta en suomalaisissa tajua, pulla- ja perunahulluutta. Eihän ne edes maistu miltään ja kansa on ihan heikkona!
Leipominen on turhaa.
En leivo, vaan ostan lisäainebulkkihötöt kaupasta.
En varmaan täysin tähän ketjuun sovi, koska en voi väittää etten koskaan ikinä leivo. Leivon tosin todella harvoin, ihan muutaman kerran vuodessa korkeintaan ja silloinkin yleensä vaan perus korvapuusteja tms. jotka vien porukoille koska en yksin niitä syö.
Joku passiivis-aggressiivinen ylipainoinen henkilö on tehnyt tämän aloituksen. Huomatkaa myös vastaavat kommentit.
On täysin sallittua olla hoikka ja leipomaton. Se on jopa terveellistä.
Ei tunnu miltään, mua ei vaan kiinnosta leipominen, etenkään, kun en ole siinä kovin hyvä. Miksi leipoisin keskiverto pullia, kun saan lähikaupasta paljon paremman makuisia?
Vierailija kirjoitti:
Joku passiivis-aggressiivinen ylipainoinen henkilö on tehnyt tämän aloituksen. Huomatkaa myös vastaavat kommentit.
On täysin sallittua olla hoikka ja leipomaton. Se on jopa terveellistä.
Tämä on spin off -ketju toisesta keskustelusta https://www.vauva.fi/keskustelu/4106476/mita-uutta-leivonnaista-kokeili… , johon tuli moni ilmoittamaan, ettei leivo koskaan.
Minulla oli passiivis-aggressiivinen vastaus lisäainebulkkihötöistä. :) Opettelen juuri pysymään erossa kaupan pullista.
En syö tai osta mitään leivottavia tuotteita, joten ei ole tarvetta leipoa.
En leivo. Syy, hiilihydraatit, diabetes
En leivo. Leipominen ja muutenkaan ruoanlaitto yms ei ole kiinnostanut. Toki ruokaa teen, kun on pakko. Mutta leipoa ei tarvitse. Tylsää hommaa ja pakkopullaa. Moni on tätä ihmetellyt minulle. Muunmuassa äitini ja siskoni, jotka ovat oikeita jauhopeukaloita ja osaavat leipaista mitä upeimmat kakut ja uusien trendien mukaiset leivonnaiset.
Heidän mielestään olem outo nainen, kun kaikkien naisten pitää tykätä keittiössä hääräämisestä.
Minä en. Sen vähän, mitä pullaa syön, voin ostaa kaupasta
Hienoa! Onkin kovasti tehnyt mieli ilmoittaa kaikille asioista, joita en ole tehnyt, enkä luultavasti tulekaan tekemään. Leiponut kyllä olen mutta eiköhän ketjua voisi laajentaa muihinkin asioihin.
En esimerkiksi koskaan ole hypännyt laskuvarjolla, enkä kaivanut kaivoa, enkä pelastanut kaunista neitoa tulipalosta, ja onhan niitä kaikenlaisia muitakin...
Mun oli pakko tulla tänne katsomaan, miten joku ylipäänsä voi olla leipomatta. Kuulisin mielelläni teiltä leipomattomilta ihan vaan uteliaisuudesta, miten se on mahdollista. Omassa perheessä on esim. kymmenet lasten synttärit vuodessa, eli viidet lastenkutsut ja viidet kummeille, mummoille jne. Sitten on erilaiset juhlapäivät, on joulut, pääsiäiset, vaput sun muut. Sitten on tilanteita, jolloin tulee käymään kavereita, kaveriperheitä, sukulaisia jne. On ristiäisiä, rippijuhlia, lakkiaisia. Nyt korona-aikaan tietty on vähemmän, mutta näin periaatteessa. Ostetaanko teillä kaikki aina valmiina kaupasta vai eikö teillä missään tilanteessa tarjota mitään, ei edes juhlissa. Eikä leivota lasten kanssa mitään piparkakkuja jouluna tai munkkeja vappuna tai mitään.
En leivo. Olen kokeillut, mutta ei ole ihan mun juttu. Eikä mulla käy vieraita, joten omiin suihin menisi ja lihoisin entisestään :/ Joskus kun leivoin juustoisen kasvispiirakan, vedin sen itse kokonaan naamariin sen päivän aikana :D Enkä koe olevani erityisen taitava leipomaan, enkä aio opetella. On muutakin ajanvietettä.