Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset housut lenkille?

Vierailija
30.03.2021 |

Jos on sellaiset Adidas-lenkkitossut. Ja edulliset nimenomaan, sillä jos/kun paino alkaa tippua, niin kohta joutuu ostamaan pienemmän koon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on kaapissa jotkut verkkarit, tai tuulihousut. Nämä ovat myös niin löysät, että aika paljon saa paino tippua, että housut pitäisi vaihtaa. Itse olen laihduttanut esimerkiksi kymmenen kiloa, ja ihan samoja lenkkivaatteita olen käyttänyt ennen ja jälkeen.

Vierailija
2/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

string-bikinit

Vierailija
4/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita liikaa päälle!

Minulla oli tänään ulkoiluun tarkoitetut reisitaskuhousut, fleece ja kevyttoppis. Huh hikeä.

Vierailija
5/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille housuja tarvi; pelkkä pitkä kaareva sukka

Vierailija
6/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset mitkä päällä kävely ja/tai juoksu tuntuu kivalta. Kannattaa olla jotain joustavaa kangasta. Bonusta jos eivät meinaa koko ajan pudota päältä...

Vierailija
7/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot on mukavimmat. Jos hankit nyt sopivat, syksyllä ja talvella mahtuu lämpökerrasto alle.

Vierailija
8/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskulliset housut on mielestäni kätevät lenkille. Muuten käy sellaiset, jotka ei kiristä liikaa  eikä putoa päältä.

Vierailija
9/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät olis tärkeämmät.Housut melkein sama, verkat tuulihousut... Kengät jos ei passaa kunnolla,niin jalat kipeytyy aika helposti. Ainakin itsellä, kun on tommonen lättäjalka ja nilkat pyöriny ympäri lukuisia kertoja.. Pitäs liikkuu,mut ei kestä koivet..

Vierailija
10/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ihan tavallisia farkkuja, koska en juokse. Adidaksen lenkkareita ei ole.

Jos haluat tietää mitä me haluamme sinun pukevan päällesi, se on ihan sama. Pue jotain mukavaa missä viihdyt. Hauskaa lenkkeilyä!

Älä upita enää, tai seuraava sanoo juoksevansa kesät talvet Himmelin shortseissa ja kukallisissa varvastossuissa.

Vierailija
11/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

raappahousut

☝️

Vierailija
12/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumilegginsit haaravetoketjulla.

Vierailija
13/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä on jo puku. Joko muovi- tai suolikuori.

Vierailija
14/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lenkkeilen ihan peruslegginsseissä - mustissa. Teen työtkin niissä. Ja vietän vapaa-ajan. Vapaa-ajan legginssit ja työlegginssit (olen karjanhoitaja) on tosin erikseen. Jos lähden juhlimaan (ainakin entisessä elämässä) niin silloinkin usein mustat legginssit, denierit vuodenajan mukaan.

Ne on mukavat ja perus puuvillalegginsien hintahaarukka 5-15 euroa.

Vierailija
15/15 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelylenkille pukisin itse vielä tällä säällä esim lämpökerraston housut ja vuorettomat ohuet tuulihousut päälle.

Jos lenkit on ajatuksena tehdä juosten/kevyesti hölkäten, niin kannattaa ehdottomasti hankkia ihan juoksutrikoot. Ainakin minun mielestäni kunnon juoksuhousuissa on jotenkin kevyempi ja helpompi painella menemään, eikä urheiluun suunniteltu materiaali varaa lämpöä ja kosteutta. Toisin kuin colleget tmv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän