Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso masu+ autolla ajaminen!

13.08.2006 |

Oletteko ajelleet itse autoa miten ison masun kanssa? Itsellä sellainen tilanne, että arkiviikkona auto on käytössä päivittäin, kun kuljetan lasta esikouluun, käyn kaupassa jne. Kuitekin masu alkaa olla jo nyt ( rv 25+4 !) niin iso, että masu alkaa ihan pian olla kiinni jo ratissa. Tuohon vaikuttaa tietysti kovasti se, että olen melko lyhyt pituudeltani ja joudun hinaamaan autonistuimen lähelle, jotta yllän polkimille...

Ongelma tämäkin, mutta kohta lienee autoilut autoiltu? Masu kiinni ratissa ei liene kovin hyvä asia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka vatsa on iso ja minä pienkoinen, mutta ilmeisesti riippuu myös auton mallista, koska yletyn ihan hyvin polkimille ja vatsalle jää runsaasti tilaa. Aijemmissa raskauksissa en ole kauheasti ajanut enää näillä viikoilla, nyt autolla kulkeminen alkaa olla liitoskipujen takia ainoa mahdollisuus päästä lasten kanssa kotoa minnekään. Toivottavasti mahdun ratin taakse vielä pitkään :)

Mayella rv 33

Vierailija
2/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla viikkoja tänään tasan 38 ja hyvin pystyn ajaa autoa,vaikka olen 156cm pitkä ja penkki eessä kanssa..:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko perehtynyt, saisiko teidän autosta säädettyä penkin lisäksi ratin paikkaa (korkeus/" syvyys" )?

Vierailija
4/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kyllä vain täälläkin ajellaan autolla kuin myös pyörälläkin!:)

Ainakin itsellä näin loppuvaiheessa on helpompi ajaa itse autolla kuin olla vänkärinä, ei ajattele koko ajan et jotakin paikkaa kolottaa.

Todellakin liikenteessä kannattaa aina olla varovainen, ikinä ei tiedä mitä siellä voi tapahtua.

Me 39+5

Vierailija
5/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eihän mies voi aina ja kaikkialla olla kuskina. Vallan mainiosti mahtuu masu, ajaahan sellaisetkin äijät autoa joilla on iso kaljamaha! Joillakin näyttää sille kuin kaksoset olisi tulossa, hyiiii.....

Vierailija
6/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei vielä masua ole, mutta utelenkin että oletteko hankkinu sellasta turvavyön alenninta? siis sitä joka siirtää alavyön tohon reisien päälle, pois masun päältä.

Mulla ainakin alavyö tulee just alamasun päälle, ja vähän hirvittää kun ajattelee kuinka paljon KUITENKIN niitä äkkipysäyksiäkin joutuu paljon liikkuessa tekemään (ei nyt siis jatkuvasti, mutta sillon tällön kuitenkin).

Olenko mä jotenkin epätavallisen lyhyt (163) tohon volkkarin penkkiin vai saako muut sen vyön jotenkin eri kohtaan?

Tappert 10+0

Vierailija
7/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Mulla viikkoja on nyt 32 ja hankin turvavyän alentimen pari viikkoa sitten. Ajan aika paljon, joten ajattelin sen käytön olevan nyt loppuraskaudessa tarpeen. Alennin asettuu mun masuun ainakin hyvin, paitsi hameen kanssa sen käyttäminen on toisinaan haasteellista. Vyön hinta oli uutena noin 40 euroa, mutta liikkeeseen oli tuotu juuri vaihtoon yksi käytetty vyö, jonka ostin. Makoin siitä vain 15 euroa. Ja hyvin tuntuu se käytettykin toimivan.

Vierailija
8/9 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin miehen kanssa asiasta ja on kuulma täysin riippuvainen auton mallista. Toisissa autoissa voi lisäksi säätää ratin asentoa, korkeutta jne. Itsellä sellainen vanhahko auto, jossa sellaisia ylellisyyksiä ei tosiaan ole.

Testasin sitten miehen autoa (meillä siis kaksi autoa onneksi) ja siinä sitä säätövaraa sitten onkin ihan eritavalla ja vatsakin mahtuu tosi paljon paremmin :) Ei tarvitsekaan mökkihöperäityä ;)

Toivoovauvaa: Harmi homma, pääsetkö liikkumaan muutoin sitten? Itsellä liitoskivut ja muut voinnit estää esim. pyöräilyn.

Vierailija
9/9 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelin esikoista oottaessa loppuun asti ja kulkupelinä oli silloin vm-87 Sierra. Siinä ei säätöjä ollu ratille eikä penkin korkeutta voinut säätää.

Ja pituutta kuskilla 161cm.

Saa nähdä miten nyt käy, n. 16 vuotiaat pirssit on pihassa ja molemmissa löytyy säätöjä.

Turvavyönalenninta en omista. Tuskin tulee ostettua.

Zatu ja Säde 16+3