Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka eivät voi ymmärtää vartalovoiteiden pointtia? Miksi rasvata kroppaansa jollain tahmealla tökötillä?

Vierailija
30.03.2021 |

Ilman tököttejä on puhdas.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jokaisen kylvyn jälkeen levitetään tavan vuoksi (kun pitää!) jotakin tököttiä koko iholle. Itse panen joskus talvikautena kosteusvoidetta niille alueille, joissa näkyy kuivuutta eli minulla ne alueet ovat jalat polvista alaspäin. Ei tarvitse joka päivä voidetta levittää. Ihoni on kuivuuteen taipuvainen, mutta se vain on, vaikka kuinka usein ja paljon kosteusvoidetta käyttäisin, joten valitsen olla käyttämättä.

Siis et ole koskaan ymmärätny, että toisilla ihmisillä iho kuivuu, vaikka sinulla ei kuivukaan? Ohhoh.

Vierailija
22/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen atoopikko ja ilman rasvausta joka puolelta nahkaa kiristää syyhyttää.

Talvipakkasilla ilman rasvausta rystyset halkeilevat verille jne.

Ei tajunnut mun naapurin tätikään, kunnes yhtenä talvena tuolle esittelin rystyseni unohtuneiden rasvausten jäljiltä. Mä en ole edes paha tapaus tässä sarjassa.

Joo, tämän ymmärtää, mutta niitä markettien Niveoita EI MAINOSTETA ihosairauksista kärsiville eikä kuivaihoisille, vaan muka normaalina tuotteena tyyliin hiusharja tai hiusshampoo. Meinaan mitä iloa sellaisista hajustetuista kosmeettisista vartalovoiteista on kenellekään? Ihmettelen siis täysin samaa, kuin ap. Yleensä atoopikoille eivät mitkään hajusteet sovi..

Mitä iloa on hajuvedestä? Ei kenenkään iho sellaista tarvitse. Entä suihkugeelistä? Ei sitäkään tarvitse. Ihon voi pestä vaikka mäntysuovalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yhtään vaikea ymmärtää vaikka itse en rasvoja tarvitsekaan. Toisten ihonlaatu on kuivempi ilma varsinaista ihosairauttakaan.

Ihmetyttää että jotkut ei ymmärrä erilaisia ominaisuuksia ihmisillä.

Vierailija
24/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että jokaisen kylvyn jälkeen levitetään tavan vuoksi (kun pitää!) jotakin tököttiä koko iholle. Itse panen joskus talvikautena kosteusvoidetta niille alueille, joissa näkyy kuivuutta eli minulla ne alueet ovat jalat polvista alaspäin. Ei tarvitse joka päivä voidetta levittää. Ihoni on kuivuuteen taipuvainen, mutta se vain on, vaikka kuinka usein ja paljon kosteusvoidetta käyttäisin, joten valitsen olla käyttämättä.

Minulla ne kuivat alueet ovat päästä varpaisiin vuoden ajasta riippumatta. Tuliko yllätyksenä, että ihmisillä on erilaisia ihotyyppejä?

Vierailija
25/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole yhtään vaikea ymmärtää vaikka itse en rasvoja tarvitsekaan. Toisten ihonlaatu on kuivempi ilma varsinaista ihosairauttakaan.

Ihmetyttää että jotkut ei ymmärrä erilaisia ominaisuuksia ihmisillä.

Kiitos, mulla alkoi jo mennä usko ihmisiin tämän ketjun vastausten perusteella.

Vierailija
26/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis et ole koskaan ymmärätny, että toisilla ihmisillä iho kuivuu, vaikka sinulla ei kuivukaan? Ohhoh.

Sanoinhan, että ihoni on kuivuuteen taipuvainen, mutta se on, eikä mikään voide muuta sitä miksikään.

Vierailija
27/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinhan, että ihoni on kuivuuteen taipuvainen, mutta se on, eikä mikään voide muuta sitä miksikään.

No, mulla muuttaa, paljonkin. Ehkä et ole kokeillut hyviä voiteita. Jos kosteusvoiteista ei ole apua, niin kannattanee sitten kokeilla rasvaisempia voiteita.

Vierailija
28/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkun inhoan rasvaamista, mutta talvella on pakko välillä rasvata, kun kuivuu niin että kutiaa. Samoin jos uin säännöllisesti.

Vierailija
29/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi ymmärtää tämän aloituksen pointtia. Ilmeisesti taas tätä nykymuotia, jossa on pakottava tarve julistaa omaa typeryyttään. 

Vierailija
30/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen atoopikko ja ilman rasvausta joka puolelta nahkaa kiristää syyhyttää.

Talvipakkasilla ilman rasvausta rystyset halkeilevat verille jne.

Ei tajunnut mun naapurin tätikään, kunnes yhtenä talvena tuolle esittelin rystyseni unohtuneiden rasvausten jäljiltä. Mä en ole edes paha tapaus tässä sarjassa.

Joo, tämän ymmärtää, mutta niitä markettien Niveoita EI MAINOSTETA ihosairauksista kärsiville eikä kuivaihoisille, vaan muka normaalina tuotteena tyyliin hiusharja tai hiusshampoo. Meinaan mitä iloa sellaisista hajustetuista kosmeettisista vartalovoiteista on kenellekään? Ihmettelen siis täysin samaa, kuin ap. Yleensä atoopikoille eivät mitkään hajusteet sovi..

Mulla on normaali iho mutta se on rasvaamisen jälkeen huomattavasti pehmeämmän ja sileämmän tuntuinen. Tykkään myös nimenomaan tuoksun takia käyttää voiteita (en käytä hajuvesiä).

Vierailija
31/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ihmisillä on nykyään paljon syöpiä, koska käytetään kaiken maailman kemikaaleja sisältäviä voiteita niinkin isolle alueelle ihmisessä, kuin iho on. Ymmärrän, että ihmiset tarvitsevat lääkärin määräämiä voiteita ym. kärsiessään jostakin ihosairaudesta, jota hoidetaan/lievitetään voiteilla. Tavallinen, normaali kuivaihoinen ihminen, ei tarvitse jatkuvaa voiteiden läträystä koko ihoalueelle.

Vierailija
32/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, että ihmisillä on nykyään paljon syöpiä, koska käytetään kaiken maailman kemikaaleja sisältäviä voiteita niinkin isolle alueelle ihmisessä, kuin iho on. Ymmärrän, että ihmiset tarvitsevat lääkärin määräämiä voiteita ym. kärsiessään jostakin ihosairaudesta, jota hoidetaan/lievitetään voiteilla. Tavallinen, normaali kuivaihoinen ihminen, ei tarvitse jatkuvaa voiteiden läträystä koko ihoalueelle.

Sinähän se toki tiedät mitä kukakin tarvitsee....

Vierailija
33/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lahjapakkauksia suihkugeeli + vartalovoide, kun niin harva mitää rasvoja tarvii. Jääneet käyttämättä kaapinperille ne rasvat.

Vierailija
34/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin niitä kemikaaleja pitäisi laittaa, jos ei iholle`? 

Vierailija
35/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihosairas tarvitsee, mutta kuivaihoinen ei tarvitse? Perusvoiteita, joita lääkäri määrää, saa kuka tahansa ostaa kaupasta reseptillä.

Miten mun elämä olisi parempaa, jos mun kantapäät halkeilisivat, jalkateriin tulisi kovettumia, polvet hilseilisivät, sääriin tulisi sisäänkasvaneita karvoja ja ihoa kutittaisi?

Vierailija
36/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mulla muuttaa, paljonkin. Ehkä et ole kokeillut hyviä voiteita. Jos kosteusvoiteista ei ole apua, niin kannattanee sitten kokeilla rasvaisempia voiteita.

Ihotyyppini ei muutu millään rasvaamisella toisenlaiseksi. Minulla on erittäin hyvä voide käytössä niitä tilanteita varten, kun iho kuivuu enemmän, ja jolloin käytän voidetta.

Vierailija
37/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä lahjapakkauksia suihkugeeli + vartalovoide, kun niin harva mitää rasvoja tarvii. Jääneet käyttämättä kaapinperille ne rasvat.

Mä taas käyttäisin ne rasvat, mutta suihkugeelit jäisi käyttämättä.

Vierailija
38/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää kun kesällä pitää käyttää aurinkovoidetta. Eihän se edes imeydy kunnolla ja tahmainen olo koko ajan.

Vierailija
39/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää rasvatko jos ei tunnu tarpeelliselta, mutta kaikki rasvat/voiteet ei todellakaan ole haisevia, tahmaisia tai "tököttejä". Vaan levittyvät hyvin ja hetken päästä iho tuntuu normaalilta, mikä on siis se tarkoitus.

Vierailija
40/74 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihotyyppini ei muutu millään rasvaamisella toisenlaiseksi. Minulla on erittäin hyvä voide käytössä niitä tilanteita varten, kun iho kuivuu enemmän, ja jolloin käytän voidetta.

Ei munkaan ihotyyppi muutu toiseksi, mutta kun rasvaan jokaisen suihkun jälkeen hyvällä rasvalla, iho ei kuivu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän