Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvat jotka nukahtavat vain tissille

Vierailija
30.03.2021 |

Minulla on 7kk vauva, joka nukahtaa vain joko liikkeessä (liina/vaunut) tutti suussa, tai kun ollaan sängyssä, tissi suussa :D
Ei siis suostu sängyssä nukahtamaan tutille.
Mulla ei siis ole mitään ongelmaa asian kanssa, on ihanaa olla lähekkäin ja jos se on se mitä pieni tarvitsee niin sen hän saa. Mutta ihan mielenkiinnosta haluisin kuulla, että miten/minkä ikäisenä vain tissille nukahtavat vauvanne ovat alkaneet nukkumaan ilman sitä? Ja HUOM, en tarkoita nyt unikoulutettuja vauvoja, vaan jos ovat ihan itsekseen saaneet siitä irrottautua. Oletteko opettaneet muita uni assosiaatioita, ja pikkuhiljaa tissipakko on jäänyt?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi oli samanlainen vauva kuin ap:n. 8 kk ikäisenä alkoi nukahtaa myös pinnasänkyyn maitopullon kanssa, isän nukuttamana. Silloin alkoi myös ensi kertaa nukkua öitä vain yhdellä heräämisellä tai jopa kokonaisina. Tissillä nukkuessa heräili vähintään parin tunnin välein ja sai varoa kääntämästä kylkeä, koska oli erittäin herkkäuninen. Valitettavasti imetys loppui tämän jälkeen pian myös, koska vauva oli huono imemään päiväsaikaan. Oli kumminkin erittäin tervetullutta saada vihdoin nukuttua vähän univelkoja takaisin.

Meillä ei muuten vieläkään nukuta päiväunia omassa sängyssä, ikää nyt yli 2 v. Pakko olla ne rattaat, liina tai liikkuva auto, sängyssä vain riehuu tai askartelee peitolla silmät auki. Eikä ne unet kestä missään yli 40 min. Kohta pitäisi mennä päiväkotiin ja en tiedä miten siellä selvitään. Yöunetkin on ikään nähden lyhyet, univelka alkaa olla jo vanha kaveri.

Vierailija
42/42 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuo oli ihanaa aikaa. Antakaa vaan läheisyyttä ja nukkukaa lähekkäin. Muistelen lämmöllä vaikka raskastahan se välillä oli kun tuntui että vauva nukkui vaan tissi suussa. Mä laitoin yöpaidan päälle 1v2 kk iässä ja sanoin että ei enää tissiä. Tyytyi yllättävän helposti osaansa ja jatkoi vieressä nukkumista vielä hetken ennen kuin siirrettiin omaan sänkyyn n. 1,5v ikäisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän