Lapset haluavat Viipuriin :-(
Mitä ihmettä teen? Lapsilla on suunnaton halu päästä keväiseen Viipuriin. Mitä teen? Apua!!!
Kommentit (22)
Saako sieltä halpaa savulohta, jos on itkuntuhruiset silmät?
Menet, keväällä, kun rajat aukeaa. 2022?
No mentävä on kun lapset haluaa. Ole onnellinen, etteivät kuuhun halua.
Voi voi, viisumitkin maksaa monta kymppiä ja sen jälkeen köyhän suu napsaa monta viikkoa.
Nyt persu pojat ei matkusta. Aloitus ontuva ja vastaukset itse kirjoitettuja 😂
Viipuri on kauniin Venäjä maan helmi. Väestöt ovat ystäviä ja rakennuskanta kaunis. Ei samaa rumuutta kuin Suomilaisissa kaupunkikuvissa. Venäjä on mahtava maa naapurina!
Stalinilla oli kova hinku Helsinkiin marraskuussa 1939. Mitähän nähtävää siellä olisi siihen aikaan ollut? Suvaitsemattomat lakanoihin pukeutuneet valkoiset lihaa syövät heterot pisti rajan kiinni. No saattoi siellä joku kasvissyöjä ja homokin olla, mutta olivat samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Viipuri on kauniin Venäjä maan helmi. Väestöt ovat ystäviä ja rakennuskanta kaunis. Ei samaa rumuutta kuin Suomilaisissa kaupunkikuvissa. Venäjä on mahtava maa naapurina!
Kukahan sen kaupungin on pääosin rakentanut?
Vierailija kirjoitti:
Kokonsa puolesta joo.
Terveisiä taas sinne Pietariin trollitehtaalle! Vladimir Kalsarimyrkyttäjän kätyrit taas vauhdissa! Tiedoksenne: Viipuri oli vanha suomalainen kaupunki, kunnes se menetettiin Neuvostoliitolle toisessa maailmansodassa.
Minun ukkinikin haluaa Syvärille, mutta olen sanonut, että pysyy siellä kirkkomaassa nyt kiltisti vaan.
Miksei kukaan auta? Mitä voin tehdä?
AP
Meidän halusi Norjaan, mutta ei mennä ennen kuin tää korona meillä ja maailmalla on ohi.
"Sellanen ol´ Viipuri, sellanen ol´ Viipuri... viikseenveto kaupunki."
Voi, olisipa Viipuri vielä meidän.
Ei kai auta muu kuin mennä.