Mitä lihava voi pukea kesällä?
Olen 26v ja painan 109 kiloa. Olen kateellinen nuorille hoikille naisille. Mitä voisin pukea?
Kommentit (87)
Minä olen 172cm ja tarkkaa painoa en tiedä, mutta veikkaan noin 125kg. Mulla tosin sen verran lihasmassaa läskin alla, että olen ennemmin tasapaksu kuin plussapallo.
Mutta ne vaatteet. Polveen asti ylttäviä shortseja eri materiaaleissa ja erilaisia toppeja yläosaksi. Mekkoja ja niiden kanssa bambuiset shortsit alla, ettei reidet hankaa. Itselleni käy sellaiset mekot, missä on leikkaus rinnan alla. Se on omassa kropassa kapein kohta.
Mä painan 115 kiloo ja puen aika pieniä shortseja ja toppeja ylleni. T 20v
Vierailija kirjoitti:
EI tunikoille ja legginsseille!!
Katso Zalando, Ellos tms. sivut ja kivoja maksimekkoja ja kesämekkoja löytyy. Toisaalta käytä mitä itse haluat, kaikilla on lupa olla ja pukeutua miten haluaa, huomioiden lain.
Olen itse muutaman kilon ylipainoisena löytänyt parhaan kesätyylin juuri maximekoista tai pitkistä hameista ja kivasta topista. Käytän siis 36-38 tai S-M kokoja, mutta hyvin kurvikkaana koen nämä mukavampana itseni päällä kuin pikkuhepeneissä. Makunsa kullakin :)
Itsellä nämä mainitsemasi verkkokaupat pluskokoineen sai vihdoin ymmärtämään sen miksi mikään ei näytä mun päällä kivalta eikä siltä miltä sen odotin/toivoin näyttävän.
Ei vaatteet näytä minun silmään kivoilta edes näiden plusmallien päällä joten miten ne sitten tekisi sen minun, tavisläskin kohdallakaan.
Sitä vaan oli jotenkin "sokea" omille läskeilleen ja kuvitteli että vika on vain vaatteissa kun peilikuva ei näyttänyt siltä mitä odotti.
Itsekään en tykkää (en tykännyt edes normipainoisena) mistään kittanoista kesähepeneistä vaan juurikin väljistä ja ilmavista puseroista ja mekoista. Harmi vaan, että yhtään muhkumpana tuollaisessa näyttää ihan valtavan suurelta kun se kangas ei laskeudu nätisti vaan on kovin laajana pintana..
Leveälahkeiset pellavasekoitehousut, silkkipaita, pitsitoppi ja leveälierinen hellehattu tulee oleen mun tämänkin kesän suosikkiasu. Sit kesävaatekaappiini kuuluu lisäksi useampi polven alle päättyvä hame, joiden alla nuo aiemminkin mainitut pyöräilytrikoot puuvillaisina tai bambusekoitteena.
Piti sitten erikseen mainita lihavuus? Itsekin olen lihava ja käytän minihametta ja shortseja ja pieniä toppeja. Tuntuu ja näyttää hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Piti sitten erikseen mainita lihavuus? Itsekin olen lihava ja käytän minihametta ja shortseja ja pieniä toppeja. Tuntuu ja näyttää hyvältä.
Johtuisko siitä, että isoissa koossa on vähemmän vaihtoehtoja ja kaipaa uusia ideoita?
No kunhan et pue niitä voimaantumis bikineitä, niin kaikki käy.