Mitä lihava voi pukea kesällä?
Olen 26v ja painan 109 kiloa. Olen kateellinen nuorille hoikille naisille. Mitä voisin pukea?
Kommentit (87)
Ne on ne legginsit, tunika ja toricrocsit.
Pukeudu ap just niin kuin itse haluat. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko paras. Ei telttamainenn vaan hyvin istuva, ei siis tiukka tietenkän, muttei mikään halatti. Polvipituinen ja hihat noin kyynärvarteen. Ei legginsejä.
Kun istuvuus hyvä ja väri ja malli sopiva, voit näyttää hyvältä ylipainostasi huolimatta.
Mut reidet hankautuu verille.
Ei legginsseille! Ootko kokeillut pyöräilyshortseja jotka ei näy mekon alta? Tai sit talkkia reisiin?
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu ap just niin kuin itse haluat. Muiden mielipiteillä ei ole mitään väliä.
huivi päähän ja muuten alasti,ei kukaan katso kuitenkaan.
Ehkä joku maximekko voisi toimia? Tai siistit väljät housut ja istuva nätti pusero (ei makkarankuori eikä teltta).
Vierailija kirjoitti:
https://www.hersecret.fi/isot-koot/ ,,tuolla esim on ilmainen palautusoikeus jne jne. Voi, niitä on vaikka kuinka paljon, googlaileppa xl xxl ym ison tytön vaatteita. Jos et ole tottunut tilaamaan netistä , varmasti joku auttaa alkuun. Tänä päivänä kaupoista ei löydy muuta kuin mummosäkkejä täällä Suomessa.
Pääasianettä ostat ilmavia väljiä ja keveän näköisiä kesäksi. Isokokoisilla saa/ pitää pielestäni olla upeat näyttävät värit ja ihanan väljät. Mikään ei ole kamalamman näköistä ,kuin vartalonmyötäinen makkarankuori, jossa näkyy kolme makkaraa esim. alekkain.
Tuo hersecret näköjään myy Sheinin vaatteita triplahinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekko paras. Ei telttamainenn vaan hyvin istuva, ei siis tiukka tietenkän, muttei mikään halatti. Polvipituinen ja hihat noin kyynärvarteen. Ei legginsejä.
Kun istuvuus hyvä ja väri ja malli sopiva, voit näyttää hyvältä ylipainostasi huolimatta.
Mut reidet hankautuu verille.
Ei legginsseille! Ootko kokeillut pyöräilyshortseja jotka ei näy mekon alta? Tai sit talkkia reisiin?
Mä oon 60 kg ja reiden ympärys vajaa 50 cm ja silti reisien yläosat ottaa yhteen (lantio myös kapea). Ehdottomasti paras apu kesällä on Lindexin shortsimalliset alushousut joissa on kiristämätön pitsireuna (= ei makkaraa vyötärölle) ja vähän lyhyemmät lahkeet kuin peruspyöräilyshortseissa. Materiaali myös ohuempaa ja viileämpää.
Mä olen vähän pienempi kuin ap, mutta vain vähän. Mulla on kesäisin mun kropalle sopivan mallinen mekko, oikeassa koossa. Liian pieni korostaa makkaroita ja on epämukava. Liian iso mekko taas ei peitä, vaan tekee vielä isomman oloiseksi.
Eikä tarvitse pitkiä hihoja tai maksihelmoja. Se ei tarkoita tissituubia ja mikroshortseja, jotka ei näytä hyvältä kenenkään päällä.
Sopivan väljät ja mukavat vaatteet, oli sitten kyse mekosta tai housuasusta. Mitä piukemmat vermeet vedät yllesi, sitä punkerommalta näytät, kun kaikki jenkkakahvat, makkarat ja allit paistavat kilometrien päähän. Ja jätä ne legginssit ja pyöräilyshortsit suosiolla kaupan hyllylle. Ne ja tunika, vaikka olisi väljäkin, on kammottava asuvalinta. Ja samaan sarjaan kuuluvat vielä ihonväriset polvisukat!
Vierailija kirjoitti:
Pantterilegginseihin ja possunpunaiseen napapaitaan.
2-4 eri huomioväriä tukkaan.
Mmmmmm....mikä muhkea herkkuliini!
Eniten näkee capreja ja hihatonta löysää trikoopaitaa lihavilla.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaatteita.
No joo. Nättejä a-linjaisia kevyitä tunikoita polvipituisten legginsien kanssa. Nättejä kevyitä mekkoja.
Tai ihan mitä haluat, kunhan on oikeaa kokoa.
Mistä saa legginsejä, jotka mahtuu päälle, kun kaikki jää puoliväliin mahaa ja peffaa. Painan 70 kg, 1,60m . matala persjalkanen, persevä. Eihän noita saa päälle mitenkään.
Pyllybikinit. Ne voimaannuttaa iltapäivälehtien mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaatteita.
No joo. Nättejä a-linjaisia kevyitä tunikoita polvipituisten legginsien kanssa. Nättejä kevyitä mekkoja.
Tai ihan mitä haluat, kunhan on oikeaa kokoa.
Mistä saa legginsejä, jotka mahtuu päälle, kun kaikki jää puoliväliin mahaa ja peffaa. Painan 70 kg, 1,60m . matala persjalkanen, persevä. Eihän noita saa päälle mitenkään.
Öööh, ota isompi koko?
Puet päällesi tasan mitä itse haluat muiden mielipiteistä viis! Jos haluat käyttää croptoppia ja shortseja, niin käytä!
Eikös pussilakanat olis sopivat. Ympäristö kiittää.
Pari kivaa t-paitaa, valkoinen paitapusero käärittävillä hihoilla, kevyt kimono-takki, shortsit, midihame, lyhyet housut (farkut, culotte tms.)
Asuja:
- t-paita ja midihame
- paitapusero ja midihame
- paitapusero ja shortsit
- kimono ja shortsit
- kimono ja lyhyet housut
- paitapusero ja lyhyet housut
Kyllä nää on varmaan ihan huumorimielessä laitettu. Itsekin olen läski ja olen saanut nauraa ketjulle.