Mitä lihava voi pukea kesällä?
Olen 26v ja painan 109 kiloa. Olen kateellinen nuorille hoikille naisille. Mitä voisin pukea?
Kommentit (87)
Laihduta, vaatteilla et saa mitään hyvää aikaan ainakaan miesten silmissä.
Hiilariähkyn jälkeen jotain ilmavaa päälle kun kaasua muodustuu reilummin.
Mutta jos pihtipolvet ikävästi kolisee niin legginsit pehmusteilla .
https://www.hersecret.fi/isot-koot/ ,,tuolla esim on ilmainen palautusoikeus jne jne. Voi, niitä on vaikka kuinka paljon, googlaileppa xl xxl ym ison tytön vaatteita. Jos et ole tottunut tilaamaan netistä , varmasti joku auttaa alkuun. Tänä päivänä kaupoista ei löydy muuta kuin mummosäkkejä täällä Suomessa.
Pääasianettä ostat ilmavia väljiä ja keveän näköisiä kesäksi. Isokokoisilla saa/ pitää pielestäni olla upeat näyttävät värit ja ihanan väljät. Mikään ei ole kamalamman näköistä ,kuin vartalonmyötäinen makkarankuori, jossa näkyy kolme makkaraa esim. alekkain.
Miksi et laihduttaisi? Totuus paljastuu kuitenkin viimeistään kun vaatteet lähtee pois seksitilanteissa tai uimarannalla.
Miehenä suosittelen seuraavaa:
-älä pue mitään telttaa/vastaavan näköistä kaapua vaan yritä löytää sopivat tavalliset vaatteet. Nuo teltat erottuu aika selkeästi ja heti näkee että yrittää peitellä läskejään
-toisaalta pidä huoli että vaatteet kuitenkin peittää ihosi ettei läskit pursua vatteen alta ja ettei ole niin kireällä että näytät michelin-ukolta
Summer clothes for large sizes , noin Googlaa kuvahaulla ,, ja sieltä klikkaat eri kuvia ja nettikauppoja.
Kyllä löytyy.
Jo pari kesää käyttäneenä voin suositella: Parivuoteen lakanaan kun tekee keskelle reijän päätä varten, niin siinä on ilmava ja kevyt kesävaate. Alle ei tarvitse laittaa mitään.
Mulla on usein shortsit ja t-paita. Välillä mekko.
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin haluat. Shortsit ja joku kiva lyhyt toppi.
Mä en ole edes noin iso kuin ap, mutta ainakin mulle shortsit ja topit on ihan mahdottoman epämukavia vaatteita kun ne rullautuu ja liimautuu kiinni joka saakelin makkaraan ja muhkuran väliin.
Toisaalta sama ongelma on kaikissa kesävaatteissa, joku ilmava mekko olisi ihana mutta sellaisessa näyttää ihan joltain rahtilaivalta..
Pyöräilyshortsit hameiden ja mekkojen alla estää reisien hankautumisen yhteen. Tunikat kannattaa unohtaa jos ei halua leikkiä keski-ikäistä.
Ja jos ne urheiluvaatteet kiinnostaa, niin hyviä ja myös hyvännäköisiä urheiluvaatteita saa Röhnischiltä. Ruotsalaiset uskaltaa tehdä urheiluvaatteita kokovalikoimalla xxs - xxxl.
Parivuoteen pussilakana kuminauhalla paras ja helma jää trendikkäästi pussille valmiiksi.
Tämä ketju on kyllä hyvä esimerkki siitä, miten paljon ylipainoon kohdistuvaa vihaa Suomessa esiintyy.
Mä rakastan maximekkoja, 3/4 hihoilla, kietaisuvyörärö paras mun läskille tiimalasivartalolle. Jos olet omppu ja sääret hyvät niin ilman muuta sääriä esille.
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen "nuorille", sanoo 26v, just joo. :D
Jep :DD
t. 30v täti haudan pohjalta
Pussilakana. Siellä "jalkopäässä" on aukko josta puetaan. Yläsaumaan ratkotaan päänmenevä aukko. Hihat sivusaumoista.
Kätevää tässä on, jos laihdut, tätä voi vielä käyttää peittona, kun vähän ompelee saumoja kiinni.
EI tunikoille ja legginsseille!!
Katso Zalando, Ellos tms. sivut ja kivoja maksimekkoja ja kesämekkoja löytyy. Toisaalta käytä mitä itse haluat, kaikilla on lupa olla ja pukeutua miten haluaa, huomioiden lain.
Olen itse muutaman kilon ylipainoisena löytänyt parhaan kesätyylin juuri maximekoista tai pitkistä hameista ja kivasta topista. Käytän siis 36-38 tai S-M kokoja, mutta hyvin kurvikkaana koen nämä mukavampana itseni päällä kuin pikkuhepeneissä. Makunsa kullakin :)
Itse painan 110 kiloa ja pukeudun minihameeseen ja toppiin.