Mitä lihava voi pukea kesällä?
Olen 26v ja painan 109 kiloa. Olen kateellinen nuorille hoikille naisille. Mitä voisin pukea?
Kommentit (87)
Niin kuin haluat. Shortsit ja joku kiva lyhyt toppi.
Suosittelen vaatteita.
No joo. Nättejä a-linjaisia kevyitä tunikoita polvipituisten legginsien kanssa. Nättejä kevyitä mekkoja.
Tai ihan mitä haluat, kunhan on oikeaa kokoa.
Ihan mitä haluat. Ihan mistä tykkäät ja tuntuu hyvälle.
Urheiluvaatteet ja ne kun ovat jo päälläsi voitkin aloittaa liikunnan. Vähennä samalla syömistäsi. Vakava ylipainosi on välitön uhka omalle terveydellesi ja kustannus meille muille. Sanokoot kehopositiiviset mitä sanovat.
Hirveetä minäki oon 26 vuotta ja luulin että oon nuori!!! Heti stop tommoset puheet siis ainakin :D
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä minäki oon 26 vuotta ja luulin että oon nuori!!! Heti stop tommoset puheet siis ainakin :D
Jep tämän palstan perusteella 26-vuotias on jo valmis vanhainkotiin. Hehe
Mekko paras. Ei telttamainenn vaan hyvin istuva, ei siis tiukka tietenkän, muttei mikään halatti. Polvipituinen ja hihat noin kyynärvarteen. Ei legginsejä.
Kun istuvuus hyvä ja väri ja malli sopiva, voit näyttää hyvältä ylipainostasi huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Mekko paras. Ei telttamainenn vaan hyvin istuva, ei siis tiukka tietenkän, muttei mikään halatti. Polvipituinen ja hihat noin kyynärvarteen. Ei legginsejä.
Kun istuvuus hyvä ja väri ja malli sopiva, voit näyttää hyvältä ylipainostasi huolimatta.
Mut reidet hankautuu verille.
Esim: A-linjainen tunika ja polvipituiset legginsit.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen vaatteita.
No joo. Nättejä a-linjaisia kevyitä tunikoita polvipituisten legginsien kanssa. Nättejä kevyitä mekkoja.
Tai ihan mitä haluat, kunhan on oikeaa kokoa.
Tuo nyt on tuollainen lihavien tätien tyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahkeelliset alushousut on keksitty sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko kokeillut talkkia? Älä nyt pahastu, mutta mitä jos varaisit ajan ravitsemusterapeutille painosi vuoksi.
Et ainakaan kauniisti tai tyylikkäästi. Lihavat saa pukeutua vain perunasäkkiin, eli ruskeaan juuttisäkkiin. Muunlainen pukeutuminen on kiellettyä. ;)
Pantterilegginseihin ja possunpunaiseen napapaitaan.
Pukeutumalla pierumekkoon ja pierulenkkareihin.
Varmaan teltan ettei incelien silmät syty tuleen.