Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpykarvoja inhoavat miehet

Vierailija
30.03.2021 |

Miten te olette saaneet kumppaninne sheivaamaan karvansa? Näyttää kauniimmalta ja on hygieenisempääkin. Tyttöystävälläni on sellainen "kiitorata", mutta kyllä posliini olisi aina posliini...

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siistitty karvakolmio ja saan usein kielihoitoa mieheltäni eikä hän ikinä valita karvoistani. N47

Eihän tuo haittaakaan, mutta kusinen rämemajava on se, jota moni tarjoaa nuoltavaksi.

- mitähän ne miehet sitten tarjoaa? pesemätöntä kusista mulkkua?

Miehet ei sentään marinoi karvoitustaan kusella, saati pyydä karvoitusta nuolemaan.

Vierailija
62/104 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan itse vaimoni 52v puutarhan. Näin saan sellaiseksi kuin tykkään.

M50

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama havainto täälläkin mm. uimahallien ym paikkojen naisten pukkareista: on vähän täysin karvattomia tai edes kapeaa kiitoratamallia. Useimmiten naisella näkyy olevan siistitty kolmio, tai luonnontilassa. Ei omaehtoinen karvattomuus ole niin yleistä kuin jotkut kuvittelee.

Uimahalleissa on eroja. Niissä mihin tullaan crockseissa ja pyyhe olalla ja joissa ei ole talon puolesta hiustenkuivaajia, niissä on varmasti paljon sääri- ja kainalokarvojakin.

Vierailija
64/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on siistitty karvakolmio ja saan usein kielihoitoa mieheltäni eikä hän ikinä valita karvoistani. N47

Eihän tuo haittaakaan, mutta kusinen rämemajava on se, jota moni tarjoaa nuoltavaksi.

- mitähän ne miehet sitten tarjoaa? pesemätöntä kusista mulkkua?

Miehet ei sentään marinoi karvoitustaan kusella, saati pyydä karvoitusta nuolemaan.

Marinoi karvoitustaan kusella? Ettekö te peseydy ennen seksiä?

Vierailija
65/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo tullut koskaan mieleenkään että karvat olis häiriöksi... Mua ei haittaa karvat eikä karvattomuus mutta jos on sellanen terävä sänki tai punaisia näppylöitä niin se on turn-off

Vierailija
66/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat ilmastavat,salli mun nauraa!!!  Justiin siksi kuljen sokeroinnisa ettei karvapehko haise housuisa ja alakerta tuulettuu.   Taas jotain karvahulluja miehia palstalla jotka pelkäävät meitä karvattomia aikuisa naisia!!

Vierailija
67/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä jatko-osa sille leffalle Vuohia tuijottavat miehet?

Ketjun paras kommentti. Muut oikeastaan turhia.

Vierailija
68/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseni kaulasta alaspäin täysin karvattomana ja edellytän mieheltäkin sitä, että hän on vastaavasti täysin karvaton. Viiksiä/partaakaan ei saa olla. Eikä mitään sänkeä missään, vaan paljas, pehmeä iho. Moni mies ajelee kyllä peniksen ja kivekset, mutta unohtaa pakarat, vaon ja reiänympäryksen.

Vierailija
69/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M50

Meillä käytetään vahaa tai sokeria. Mut yhteinen puuhahetki. Paremmin kesäjuttu, talvella saa sitten toosa olla karvoilla. Molemmissa on hyvät puolensa. Karvoilla näyttää paremmalta ja posliinina on mukavampi lupsutella. 

M58

Vierailija
70/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sheivaa enää koskaan, on tullut niin monta kertaa huonoja kokemuksia ihon kunnosta sen jälkeen. Mies ei ole halukas maksamaan sokeroinnissa käyntejäni eikä poistamaan itse karvojani. Kestäköön siis karvoilla, mulle se on ihan sama.

Vierailija
71/104 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M50

Meillä käytetään vahaa tai sokeria. Mut yhteinen puuhahetki. Paremmin kesäjuttu, talvella saa sitten toosa olla karvoilla. Molemmissa on hyvät puolensa. Karvoilla näyttää paremmalta ja posliinina on mukavampi lupsutella. 

M58

Meillä miesajellut minut, eikä mitääb näppyjä ikinä. Tosin ihan teinistä lähtien iho  aivan ns kuulas, ei näpyn  näppyä ikinä. Enkä ole nuori vaimo.

Vierailija
72/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais edes sellaisen naisen jollei muita karvoja ole kuin perseiset ja kainaloiset. Siitäkin olisin jo onnessani

Vierailija
73/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella kuuluu olla karvat. Niiden tehtävä on tuullettaa ja pehmentää hankausta. Ne tekevät alapäästä hygienisemmän. Ne kuuluu olla. Reunojen siistiminen esim rannalle on tietenkin esteettisempää.

Urheilen paljon ja olen huomannut että alapää hikoaa sitä vähenmän mitä luonnontilaisempi karvoitus on. Nivusissakin on hyvä olla karvaa.

Mieheni on onneksi aikuinen ihminen joka tietåä miltä aikuinen nainen näyttää alasti.

Vierailija
74/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sheivaa enää koskaan, on tullut niin monta kertaa huonoja kokemuksia ihon kunnosta sen jälkeen. Mies ei ole halukas maksamaan sokeroinnissa käyntejäni eikä poistamaan itse karvojani. Kestäköön siis karvoilla, mulle se on ihan sama.

Ei siinä ole mitåän kestämistä. Karvat kuuluu olla.

Vierailija
75/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 kirjoitti:

Posliinista pitämisen rinnastaminen pedofiliaan on kyllä ihan tuubaa, samaa kuin anaaliseksistä pitämisen rinnastaminen homoseksuaalisuuteen. En tunne minkäänlaista vetoa lapsiin enkä miehiin, vaikka mielestäni posliinipillu on erittäin kiihottavan näköinen aikuisella naisella ja pidän anaaliseksistä sekä antavana että saavana osapuolena. Jokainen tavallaan, eikös juu.

Niinpä. Jokainen 'taipumustensa' mukaan.

Vierailija
76/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä löysit karvallisen naisen ap? Ainakin kaikilla 90-luvulla syntyneillä on posliini ja lähes kaikilla 80-lukulaisillakin nykyään.

Hah. Itse naisena näen varmaan aika paljon enemmän naisia esim uimahalleissa. Siellä ehkä 0,5% kävijöistä on posliineja. Suurin enemmistö luomuna tai siistityllä kolmiolla.

Ja kyllä mulle olisi keskenkasvuisen kakaran merkki, jos VAATISI posliinia. Niska-pers-otteella muualle vaatimaan, jos ei siisti kolmio kelpaa. Niitä karvojako sä panet vai sitä reikää? Eikä tule karvat suuhun, jos on lyhyttä. Onneksi tuolla maailmalla on olemassa aikuisia, miellyttäviä ja mukavia ihmisiä.

Olen ihan mukava ihminen. Todennäköisesti sinäkin.

Reikää panen, mutta karvattomana se on paljon kauniimpi. 0,5 prosenttia posliineja - ei pidä paikkaansa.

ap

Kyllä pitää. Me naiset olemme siellä uimahalleissa yms suikhutiloissa alasti toisten naisten kanssa ja tosiaan ihan iästä riipoumatta ei näy posliinialapäitä. Ja miksi näin? Koska naiset haluavat pitää alapääkarvansa. Niin on tarkoitettu ja niin on mukavampi olla.

Vierailija
77/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän itseni kaulasta alaspäin täysin karvattomana ja edellytän mieheltäkin sitä, että hän on vastaavasti täysin karvaton. Viiksiä/partaakaan ei saa olla. Eikä mitään sänkeä missään, vaan paljas, pehmeä iho. Moni mies ajelee kyllä peniksen ja kivekset, mutta unohtaa pakarat, vaon ja reiänympäryksen.

Mieheltä on ämmämäistä ajaa karvat. Tosi mies ei sellaiseen alennu! Naiset voivat ajaa karvastoaan, ei mies ikuna! Kyllä jämpti on niin!

Vierailija
78/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön ja naisen ero on juuri karvapehko. Vaikka äijät eivät itselleen tunnustaisikaan, niin alitajuisesti karvattoman suosijat ovat pedohtavia.

Vierailija
79/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni on termi: graavi pillu. Tarkoittaa pesty ja kerran kustu. Jotkut ukot pitävät sellaisesta.

Vierailija
80/104 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytön ja naisen ero on juuri karvapehko. Vaikka äijät eivät itselleen tunnustaisikaan, niin alitajuisesti karvattoman suosijat ovat pedohtavia.

Ai jaaha, siitäkö kommentista ei tykättykään, että pojan ja miehen ero on parta, ja parratonta mieluiten suuteleva nainen samaa sarjaa kuin yllä viitatut ukot? Taisi sitten osua kipeään, mutta ainahan tätä voi uudestaan pistää ettei pääse unohtumaan.

Tai sitten vaihtoehtoisesti voisi lopettaa nuo älyttömät pedaripuheet itse kukin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi