Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielenterveyshäiriöt johtuvat siitä että jotain aivoissa on ns. mennyt rikki ja välittäjäaineiden sekaisin meneminen on vain oire

Vierailija
30.03.2021 |

Mielipiteitä? Mitä ammattilaiset ovat tästä mieltä, entä häiriöitä itse kokeneet?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cool story bro.

Vierailija
2/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, taas yksi itseopiskellut tohtori täällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up...

Vierailija
4/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on skitsoaffektiivininen ja toivoisin tosiaan että jollain hoidolla tän saisi pois...

Vierailija
5/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää. Olen potenut ahdistusta teini-iästä lähtien, eikä sille ole mitään erityistä syytä. Mulla on hyvä koti, rakastavat vanhemmat, hyviä ystäviä, ei traumaattisia kokemuksia. Lääkkeet onneksi auttaa ja terapia opettaa tapoja hillitä ahdistusta.

Ei mielensairauksille läheskään aina ole jotain kaltoinkohtelua tai traumaattista kokemusta taustalla, kuten ap väittää.

Vierailija
6/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan totta se on ja tutkittu juttu, että nämä muutokset näkyvät aivoissa. Esimerkiksi skitsofreenikolla kuulosta vastaavat aivoalueet oikeasti aktivoituvat tämän "kuullessa ääniä". Esimerkiksi perustuuhan masennuslääkityskin serotoniinin takaisinottoon.

Vierailija
7/7 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää. Olen potenut ahdistusta teini-iästä lähtien, eikä sille ole mitään erityistä syytä. Mulla on hyvä koti, rakastavat vanhemmat, hyviä ystäviä, ei traumaattisia kokemuksia. Lääkkeet onneksi auttaa ja terapia opettaa tapoja hillitä ahdistusta.

Ei mielensairauksille läheskään aina ole jotain kaltoinkohtelua tai traumaattista kokemusta taustalla, kuten ap väittää.

Väittääkö hän niin? Entä jos hän kirjaimellisesti esittää, että aivoissa jokin osa ei enää toimi asiallisesti, kuten diabeteksessa haima?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi