Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarttuuko siis vaalennettuun hiukseen toinen väri, esim. suklaanruskea? :(

Vierailija
30.03.2021 |

Mulla on vaalennetut hiukset, maantienharmaasta värjätty Garnierin sävyllä 9 (vaalea blondi.) Värjään n. 3-4kk välein koska hiukset ei kasva kauheen nopeesti niin ei ehdi tulla kamalaa juurikasvua. Leikkaan samalla myös aina hiukset just tuohon korvan alle, jos sillä pituudella on nyt jotain vaikutusta.. Nyt tarttis värjätä näytelmäroolia varten suklaanruskeaksi hiukset (tämä mulle ok) niin kaveri sanoi ettei tuohon päälle tartu ruskea? :( Mutta eikö juuri silloin kun värjätään niin vaalenneta ensin? Niin miksei tarttuisi? Vai pitääkö ensin käyttää jotain kovempaa valkaisua?

Apua? :'D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalennettuja hiuksia voi värjätä tummemmiksi, mutta väri ei välttämättä pysy huokoisessa vaalennetussa hiuksessa pitkään. Lisäksi riippuen siitä kuinka paljon tummemmaksi hiuksia halutaan värjätä ja millaisella sävyllä, voi olla tarpeen esipigmentoida hiusta syvemmän värin aikaan saamikseksi - vaalennetusta hiuksesta kun on pyritty poistamaan kaikki sävypigmentit.

Vierailija
2/5 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos ei välttämättä vastaa toivottua värisävyä. Esim ruskea voi näyttää haalistuneelta mustalta jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai se väri tarttuu. Ei kuitenkaan välttämättä juuri suunnitellun sävyisenä.

Vierailija
4/5 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! ☺️❤️

Ap

Vierailija
5/5 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista! ☺️❤️

Ap

Itse blondasin hiuksiani vuosia. Halusin tummentaa, joten laitoin ensin tummanvaalean neutraalin sävyn (7-tasoista). Siitä n. viikon kuluttua laitoin päälle tummempaa sävyä siten, että tyveen ja päälle ensin, latvoihin ja pituuksiin vasta viimeiseksi 5-10 minuutiksi, sillä se imaisee aika huolella. Onnistui hyvin.