Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä avioehto? Jos on, niin millaiset ehdot?

Vierailija
30.03.2021 |

Juuri juristi tuttu kertoi että thaivaimo oli saanut pari milliä koska oli vain yksi todistaja, ei kaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mulle, tottakai:)

Vierailija
2/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut.

Vaimo röhnötti kotona tekemättä mitään 17 vuotta ja sai erossa talon ja puoli milliä.

Ei mikään tyhmä tyttö. Laiskanpulskea vaan. ❤️

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka varakas nyt nykyään menisi naimisiin ilman avioehtoa, kun puolet keskimäärin eroaa?

Vierailija
4/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alan porsimaan, niin mies saa eron ilmaiseksi.

Vierailija
5/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen avioehtoonkaan kannata mitä tahansa järjettömyyksiä alkaa kirjaamaan. Oikeudessa kun voi vaatia kohtuullistamista vaikka olisi avioehto.

Vierailija
6/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti on. Sisältää kaiken, mutta on voimassa vain liiton päättyessä avioeroon, ei jos liitto päättyy toisen kuolemaan.

Oman kuolemani varalta minulla on testamentti, mikäli vanhempani eivät älyä sulkea miestäni pois omalla testamentilla. Miehellä on lapsia, minulla ei. En missään tapauksessa halua, että sisarusteni lapset joutuvat riitelemään vanhempieni perinnöstä (esim. kesämökistä tai maatilasta ja metsistä) mieheni lasten kanssa.

Vierailija
7/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Mulla ei ole oikeutta miehen isän kotipaikan "jäämistöihin" (tila jaettu appiukolle ja sisaruksilleen mökkitonteiksi + metsätontit jaettu heille myös). Näistä osa on siirretty jo anopin omistukseen, joten en edes tiedä, paljonko mieheni tästä enää omistaa. Mutta tuo on sellaista omaisuutta, johon minulla ei omasta mielestänikään ole mitään oikeutta.

Vierailija
8/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Aikaisemmin hankittu ja peritty raha on omaa, yhdessä hankittu raha yhteistä.

Olemme uusperhe, molemmilla lapsia, yhteisiä ei ole eikä tule.

Vierailija
9/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli, nyt jo peruttu. Ennen liittoa hankittu omaisuus kummankin omaa, yhdessäoloaikainen jaetaan puoliksi. Lisäksi miehen vanhempien testamentissa minut on suljettu omaisuuden ulkopuolelle. 

Ohis: kun kuulin etten voi saada mitää osuutta miehen vanhemmilta, niin päätin etten tule heitä auttamaan kun vanhuus ja sairaudet vaativat veronsa. Nyt me olemme ainoat läheiset miehen kanssa jotka voisivat auttaa. Mieheni jotain välillä pystyy mutta minä en osallistu. Tiedän, olen kusipäinen miniä.

Vierailija
10/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/11 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Todennäköisesti kyllä tehdään jossain vaiheessa, kun saadaan aikaiseksi. Meillä ei varallisuudessa ole kovin suurta eroa, joten ei ole hirveän oleellista tällä hetkellä. Jos tehdään, niin tehdään vain eron varalta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi