Miten kannattaa huomauttaa tuntemattomalle maskin käytöstä?
Kaupoissa, bussissa ja muualla tulee edelleen liian usein vastaan ihmisiä, joilla ei ole maskia tai se peittää pelkän suun ja nenä on paljaana. Miten tällaisille ihmisille voisi huomauttaa maskin käytöstä niin, etteivät he loukkaantuisi vaan tajuaisivat ottaa jatkossa muut paremmin huomioon?
Kommentit (141)
Ei huomauttaminen hyödytä mitään, se lietsoo vaan pahaa oloa ja vihaa. Hyväksy, ettei kaikki käytä maskia ja jatka elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maski ei suojaa käyttäjäänsä. Maskia käytetään, jotta sairastunut ei levitä tautia ympäristöönsä.
Minä en ole sairas. Oletko sinä?
Onko näin tyhmiä olemassakaan? Et ole vielä yli vuoden kuluttua tietoinen siitä että korona voi olla oireeton? Se voi myös tarttua 1-2 vrk ennen omien oireidesi alkamista. Et siis voi mitenkään tietää varmasti olevasi terve.
Onpas hirmuinen tauti jos sitä ei edes huomaa saaneensa.
Tuonko takia laitetaan maailmantalous juntturaan?
Se että SINÄ et saa ehkä vakavia oireita, tai oireita ollenkaan, ei tarkoita etteikö tartuttamasi henkilöt voisi saada. Sinä voi oireettomana tartuttaa jonkun joka sairastuu vakavasti, tai vaikka kuolee. Ihan vaan välinpitämättömyyttäsi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antamalla olla. Edelleenkään monessakaan paikassa ei ole pakkoa, vaan suositus.
No täällä pk seudulla ei ole enää mikään suositus joka paikassa. Siellä missä on maskipakko on täysin asiallista puuttua jos joku ei tätä noudata. Poistukoon sitten tilasta jos ei osaa olla vaarantamatta muita.
Ja mitäpä kuvittelit tekeväsi jos joku ei noudata? Siis sen lisäksi, että saat turpaasi?
Turpaani en ole saanut kertaakaan, mutta olen saanut muilta tukea, ja olen saanut toditstaa miten noloksi maskiton menee kun joukkopaheksunta häneen kohdistuu.
Pidän pesäpallomailaa jatkuvasti mukana ja jos joku maskiton tai yhtälailla maskillinen tulee väkisin lyöntietäisyydelle (turvaväli), heilautan mailaa ja jos osuu, ei turvaväli ole ollut kunnossa.
Syyttäkööt itseään jos osuu ja sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maski ei suojaa käyttäjäänsä. Maskia käytetään, jotta sairastunut ei levitä tautia ympäristöönsä.
Onko näin tyhmiä olemassakaan? Et ole vielä yli vuoden kuluttua tietoinen siitä että korona voi olla oireeton? Se voi myös tarttua 1-2 vrk ennen omien oireidesi alkamista. Et siis voi mitenkään tietää varmasti olevasi terve.
Se että SINÄ et saa ehkä vakavia oireita, tai oireita ollenkaan, ei tarkoita etteikö tartuttamasi henkilöt voisi saada. Sinä voi oireettomana tartuttaa jonkun joka sairastuu vakavasti, tai vaikka kuolee. Ihan vaan välinpitämättömyyttäsi!
Suomessa kuolleiden keski-ikä 84v + itsensä lihavuudella rampauttaneet. Vanhukset nähneet jo tarpeeksi eikä ole vuosia jäljellä muutenkaan ja lihavat syöneet itsensä jo muutenkin sairaiksi joten oma vika jos korona vie teholle, kannattaisi jättää muutenkin nuo mässyt, pitsat, limut, yms vaikka ei olisikaan mitään koronaa.
Mä harrastan tuijottamista. Harva ei koe oloaan epämukavaksi joutuessaan avoimen vihamielisen tuijotuksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kuolleiden keski-ikä 84v + itsensä lihavuudella rampauttaneet. Vanhukset nähneet jo tarpeeksi eikä ole vuosia jäljellä muutenkaan ja lihavat syöneet itsensä jo muutenkin sairaiksi joten oma vika jos korona vie teholle, kannattaisi jättää muutenkin nuo mässyt, pitsat, limut, yms vaikka ei olisikaan mitään koronaa.
Tuollaisen asenteen omaavat voisi vaikka ampua. Mikä oikein kuvittelet olevasi? Muiden yläpuolella selvästi, vaan et ole! Toivottavasti saat vielä ansiosi mukaan...
En käytä maskia ja maksan ostokseni käteisellä.
Varmaankin enemmän tautia tartuttavat nuo maskilliset jotka lorvailevat kaupoissa ja hipelöivät kaikkia tuotteita aivan kuin koronaa ei olisikaan, mikään ihme että koronat luvut nousseet, maski saa ihmiset luulemaan ettei tauti voi tarttua joten sitten luuhataan kaupoissa hengitellen viiruksia kaikkialle.
Täällä ei tauti jyllännyt kun kaupoissa käytiin ripeästi ilman maskia.
Vierailija kirjoitti:
Mä harrastan tuijottamista. Harva ei koe oloaan epämukavaksi joutuessaan avoimen vihamielisen tuijotuksen kohteeksi.
Minä tuijotan takaisin. Ja osaan tuijottaa erityisen vihamielisesti, tuttavani ovat näin kertoneet.
Minä en voi terveyssyistä käyttää maskia. Noudatan turvavälejä ja hoidan valn välttämättömät asiat mahdollisimman hiljaiseen aikaan. joku on tullut huutamaan ihan lähelle suoraa huutoa. Olen sanonut, etten voi käyttää maskia terveyssyistä. Tämä henkilö on huutanut, etten sitten saa liikkua julkisilla paikoilla. Näistä tulee paha mieli. Käyttäisin maskia, jos voisin.
Korona on maskia vaativan terveydenhuollon ns asiantuntijan päässä, silmissä.
Korona on sama asia, kuin näiden pää!
Korona on sama asia kuin näiden silmät!
Täydellinen ympyrä! Se on ikuisesti näden pään ympärillä
Tai infinitymerkki pään päällä.
Kyse on henkilöpalvonnasta ja lisäksi valeiden seuraamisesta, ja niitä riittää roppakaupalla tässä korona-asiassa!
Kaikki alkoi tavattomista vaarallisuuden liioittelusta tilanteessa, jossa terveydenhuollon 24/7 potilaat ja asukkaat, joiden elämä oli jo se eletty elämä eilisessä, nautittu terveys jo vuosien aikana alkoivat saada koronan, ja lääkärit siitä kokivat syyllisyyttä, mutta sen syyllisyyden he halusivat heittää muihin, ja ovat niin toimineet jatkuvasti ja koko ajan.
Nämä papit.
Joita kansa palvoo, pukeutuu pelko ja häpeärättiin, ja osoittelee toisia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tuijotan takaisin. Ja osaan tuijottaa erityisen vihamielisesti, tuttavani ovat näin kertoneet.
Sehän sopii! Osaan meinaan minäkin! Siinähän sitten tuijotellaan! Suurin osa ei ole kuten sinä, vaan menevät todella hämilleen kun tuijotan heitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi terveyssyistä käyttää maskia. Noudatan turvavälejä ja hoidan valn välttämättömät asiat mahdollisimman hiljaiseen aikaan. joku on tullut huutamaan ihan lähelle suoraa huutoa. Olen sanonut, etten voi käyttää maskia terveyssyistä. Tämä henkilö on huutanut, etten sitten saa liikkua julkisilla paikoilla. Näistä tulee paha mieli. Käyttäisin maskia, jos voisin.
Mitä tekee ihminen kaupassa tai väkijoukossa, jos ei voi käyttää maskia terveydellisistä syistä?
Provokaatio?
Itsetuhoisuus?
Kyvyttömyys hoitaa asoitaan nykyaikaisesti etänä/nettipalvelujen kautta?
Vierailija kirjoitti:
Käytä sitten visiiriä. Sillä säästyt kommenteilta, koska se osoittaa että kuitenkin pyrit huomioimaan muut.
Niin siis halusitko huomauttaa maskin käytöstä(otsikosta päätellen), vai sen käyttämättömyydestä?
Miten joku kuvittelee että se huomauttelu auttaa. Se vain vahvistaa maskittomuutta ja lisää väkivallan uhkaa.
Vierailija kirjoitti:
Korona on maskia vaativan terveydenhuollon ns asiantuntijan päässä, silmissä.
Korona on sama asia, kuin näiden pää!
Korona on sama asia kuin näiden silmät!
Täydellinen ympyrä! Se on ikuisesti näden pään ympärillä
Tai infinitymerkki pään päällä.
Kyse on henkilöpalvonnasta ja lisäksi valeiden seuraamisesta, ja niitä riittää roppakaupalla tässä korona-asiassa!
Kaikki alkoi tavattomista vaarallisuuden liioittelusta tilanteessa, jossa terveydenhuollon 24/7 potilaat ja asukkaat, joiden elämä oli jo se eletty elämä eilisessä, nautittu terveys jo vuosien aikana alkoivat saada koronan, ja lääkärit siitä kokivat syyllisyyttä, mutta sen syyllisyyden he halusivat heittää muihin, ja ovat niin toimineet jatkuvasti ja koko ajan.
Nämä papit.
Joita kansa palvoo, pukeutuu pelko ja häpeärättiin, ja osoittelee toisia!
Vedä pelko- ja häpeärätti naamalle, niin pelko ja häpeä katoaa.
Se on näiden lääkäreiden taikatemppu. Ja kansa uskoo taikuria, joka tekee taikatemppujaan....
(Lääketiede katosi silloin joskus v 2020)
Jossain vaiheessa sitten ehdittiin odottaa jotai n ihmeellistä taikaihmepiikkiä, johon oli pakko uskoa.......
Saksa muuten keskytti Astar Zenecat......ja toisaalta Pfizerin vaikutus kestää jopa yli puoli vuotta......
Koronauskovaiset ovatkin niin syvällä oman oskontonsa jätteissä ja valeissa, ja sen kierteessä, että en ihan tiedä miten siitä selviävät. Poppamiehen puumaski alkaakin vaikuttaa todella houkuttelevalta tähän kaikkeen koettuun verrattuna!
Valeita, eli maskia ei pidä huomioida.
Ei mitenkään. Jos mulle joku huomauttaisin, yskisin päin näköä. Just sattu vaan yskittään.
Ja mitäpä kuvittelit tekeväsi jos joku ei noudata? Siis sen lisäksi, että saat turpaasi?