Asioita, mitä EI saa rahalla
Luetellaanko asioita mitä ei saa rahalla.
Voin aloittaa.
Nuoruus.
Hyvät geenit.
Älykkyys.
Tosi rakkaus.
Onnellinen kohtalo.
Kauneus (luonnollinen).
Kuolemattomuus.
Keksi lisää!
Kommentit (19)
Minulla luonnostaan kaunis vartalo ja myös siskollani. Hän menestynyt elämässään ja minä en. Minä näytän häntä 10v vanhemmalta vaikka olen nuorempi. Etä ihan terveellinen ruoka ja esim voiteet vaikuttaa hyviinkin geeneihin. Rahalla saaa ja sillee
Suippumadonlakki-nimisiä kotimaisia taikasieniä. Kaverit joilla niitä on ei suostu myymään. Haluavat rahan sijaan betsoja oravannahkana.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys
"Laita niin kutsutut ystäväsi huoneeseen ilman ruokaa yhdeksi viikoksi, niin näet mitä "ystävät ovat".
Vierailija kirjoitti:
Minulla luonnostaan kaunis vartalo ja myös siskollani. Hän menestynyt elämässään ja minä en. Minä näytän häntä 10v vanhemmalta vaikka olen nuorempi. Etä ihan terveellinen ruoka ja esim voiteet vaikuttaa hyviinkin geeneihin. Rahalla saaa ja sillee
Miten voit olla siskosi kanssa vertailukelpoinen yksilö?
Oletteko eri ikäiset identtiset kaksoset?
Omakohtaisesti voin sanoa, että merkityksellisin asia, jota en rahalla saa on terve lapsi. Ei auta vaikka meillä on paljon rahaa. Lapsemme ei tule koskaan pärjäämään elämässä ilman ulkopuolista apua. Ironista on myös se, että hänestä tulee aikanaan miljonääri, kun meistä aika jättää. Hän ei vaan osaa asiaa arvostaa. Toki sillä saamme hänelle apua järjestettyä sen jälkeen kun meistä aika jättää.
Vierailija kirjoitti:
Omakohtaisesti voin sanoa, että merkityksellisin asia, jota en rahalla saa on terve lapsi. Ei auta vaikka meillä on paljon rahaa. Lapsemme ei tule koskaan pärjäämään elämässä ilman ulkopuolista apua. Ironista on myös se, että hänestä tulee aikanaan miljonääri, kun meistä aika jättää. Hän ei vaan osaa asiaa arvostaa. Toki sillä saamme hänelle apua järjestettyä sen jälkeen kun meistä aika jättää.
Lisään vielä, että hyvin nukkuva lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ystävyys
aitoa ystävyyttä , siipeilijöitä löytynee
Vierailija kirjoitti:
Puolisoa, lapsia, ystäviä, terveyttä, onnellisuutta.
Tiedän kyllä useammankin ihmisen, joka on saanut puolison ja sitä kautta lapsia ihan rahan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Puolisoa, lapsia, ystäviä, terveyttä, onnellisuutta.
Kahta ensimmäistä saa tilattua pimeän verkon puolelta.
Laihuus.
Olisin valmis maksamaan maksamaam laihasta vartalosta. No empä saa koskaan.
N 100kg
Elämän halu