Miten nopeasti terveyskeskuksesta tulee takaisinsoitto? Olen kuullut juttuja, että kestää päiviä
Käy sääliksi niitä, jotka odottavat takaisinsoittoa.
Kommentit (8)
Mulle on tullut yleensä samana päivänä. Pisin aika on 2 päivää.
Tamperelainen
Meidän pikkukunnan terkkarilta takaisin ovat soittaneet parhaimmillaan jopa 10 minuutissa.
Vantaalla on soitettu samana päivänä. eli jos aamulla jätän pyynnön, niin viimeistään neljältä on takaisin soitettu.
Helsingin hammashoidon puolella meni niin, että soitin keskiviikkona iltapäivällä aikaa varatakseni, robotti sanoi että tulee takaisinsoitto - joka tuli lopulta seuraavan viikon tiistaina.
Pienen kaupungin terveyskeskus ja takaisin soitto tuli 2 vkoa 1 pv myöhemmin. Ajan lääkärin vastaanotolle sain kuitenkin jo 1,5 kk:n päähän tuosta takaisin soitosta, kun katsottiin sen verran kiirelliseksi.
Jos minun tarvitsee soittaa terveysasemalle, soitan aina vasta iltapäivällä. Nopeimmillaan takaisinsoitto tullut viidessä minuutissa. Aina kuitenkin samana päivänä, yhtä poikkeusta lukuunottamatta, silloin soitto tuli seuraavana aamuna kahdeksan jälkeen.
Ei koskaan, vaikka muutaman kerran soitat ja jätät pyynnön. Paikalle on mentävä. Näin isän paikkakunnalla.