Olen 40 v mies ja asun kaksiossa
Kommentit (54)
En tykkää omakotitalosta,olen asunut. Muutin just komiosta kaksioon ja tykkään tästä. Joten en ymmärrä mitä valitat. Autoa en hankkisi, koska nekin on riesa, aivan kuten omakotitalo tai ylimääräinen tila millä ei tee mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nykyaikana joku miettii tuollaisia asioita? Olet jäänyt ajasta jälkeen jos mietit vaan menestystä ja statusta. Se pelkkä kulissien pitäminen pystyssä vaikka väkisin oli oma aikakautensa ja se aiheutti ihmisille lähinnä traumoja.
Mä mietin tota.
Jos kutsun ihmisiä tänne niin ajatelen aina mitä muut ajattelevat mun asunnosta.
ap
Voin kertoa, että ei yhtään mitään. Ellet nyt ihan sikolätissä elä.
Olet väärässä.
Jos aikuinen mies asuu pikkukaksiossa niin häntä kyllä tuomitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö nykyaikana joku miettii tuollaisia asioita? Olet jäänyt ajasta jälkeen jos mietit vaan menestystä ja statusta. Se pelkkä kulissien pitäminen pystyssä vaikka väkisin oli oma aikakautensa ja se aiheutti ihmisille lähinnä traumoja.
Mä mietin tota.
Jos kutsun ihmisiä tänne niin ajatelen aina mitä muut ajattelevat mun asunnosta.
ap
Olet väärässä.
Varmasti jossain pintaliitopiireissä, jossa päähän ei mahdu muuta kuin, miten saa parhaan instakuvan. Normaalille ihmiselle asunnon koolla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tota.
ap
Olet väärässä.
Varmasti jossain pintaliitopiireissä, jossa päähän ei mahdu muuta kuin, miten saa parhaan instakuvan. Normaalille ihmiselle asunnon koolla ei ole merkitystä.
Joopa joo.
Aikuinen mies ei asu kaksiossa.
Olen 45v nainen. Asun vuokralla kaksiossa yksin. Minulla on kulkuneuvona pyörä 😁. Eikä hävetä yhtään.
Muistettava om myös ,jos asut yksin on va0in yksi palkka . Rikkaaksi tekee myös kokemukset ja tyytyväisyys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos asut yksin, niin miksi sulla olisikaan kaksiota isompaa asuntoa?? Ja autottomuudesta voi olla hyvin ylpeä, yksityisautoilu on noloa!
Asunnon koko kertoo elämässä onnistumisesta.
ap
Ei se kyllä kerro tai tietenkin kertoo, jos arvomaailmasi on tuonkaltainen, menetät kyllä kovasti asioita elämässäsi jos jämähdät johonkin ulkoiseen. Minusta elämässä onnistumisesta kertoo esim. onnellisuus, joka voi syntyä esimerkiksi siitä, että nauttii olostaan rakkaassa kodissaan ja sitähän ei neliöt kerro.
Kaverini asuvat omakotitaloissa.
Miten en voi kuvitella olevani heitä huonompi?
ap
No miksi sulla sitten ei ole autoa, jos kaikki on vain statuksen osoittamista?
Koska olen köyhä?
ap
Sinulla on uhriasenne. Koita päästä siitä eroon, niin olet vapaa.
Mä olen 40-vuotias nainen ja asun miehen kanssa vuokralla 40-neliöisessä kaksiossa.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Tätä lainaamaani kommenttia ei ole kirjoittanut aikuinen mies, vaan joku kukalie tyhjästä vikisijä. Lisäänpä vielä auton ja varakkuuden välisestä suhteesta sen, että millään muulla tavalla ei omistetun asian hintaa saa romahtamaan yhtä nopeasti kuin ajamalla hetki sitten ostamansa auton autoliikkeestä ulos. Auto on tarve-esine ja / tai m nanjatke, jota ei siis pidä hankkia kevein perustein :-D
Näin naisen näkökulmasta negatiivinen asia on se, että häpeät normaaleja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Tätä lainaamaani kommenttia ei ole kirjoittanut aikuinen mies, vaan joku kukalie tyhjästä vikisijä. Lisäänpä vielä auton ja varakkuuden välisestä suhteesta sen, että millään muulla tavalla ei omistetun asian hintaa saa romahtamaan yhtä nopeasti kuin ajamalla hetki sitten ostamansa auton autoliikkeestä ulos. Auto on tarve-esine ja / tai m nanjatke, jota ei siis pidä hankkia kevein perustein :-D
Eiköhän tuo lainaamasi kommentti ollut sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo.
Eiköhän tuo lainaamasi kommentti ollut sarkasmia.
Ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tota.
ap
Olet väärässä.
Joopa joo.
Miksi pitäisi asua isommassa asunnossa, jos kaksiokin riittää? Eron jälkeen muutin omaan keskustakaksioon ja tämä on just soppeli asunto yhdelle eikä kyllä kaipaa yhtään lisätilaa. Sijaintikin on ihan täydellinen.