Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Triple Dry:sta..

Vierailija
12.08.2006 |

Ostin sitä, kun täällä sitä kehuttiin. Mutta: sitä siis laitetaan illalla ja aamulla voi käydä normaalisti suihkussa -lisätäänkö sen jälkeen vielä normaalisti deodorantti?

Tätä ei selitetty pakkauksessa, ja mun tekis mieli kyllä laittaa... :D

Apuja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pitäisi olla tehoa... Mutta itsekin laitan pikkasen tuoksuvaa deodoranttisuihketta , koska tuntuu , että kaipaa sellasta, eikä osaa olla ilman. Pimeetä....

Vierailija
2/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sen 4 iltaa pistänyt, toimii ihan ok, jos istuu paikallaan, mutta jos lähtee vähänkään kävelemään tms, niin jo taas on kainalot märkinä.

Käytänköhän sitä edes oikein...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännittää märkiä kainaloita.

Ravistatko ennen laittoa sitä pulloa? Pitäisi ravistaa. Eiks siinä ohjeessa lukenut jotain, että viikon käytön jälkeen voi harventaa (jos oikein muistan)? Eli laittaa siis vain parina päivänä viikossa ja silti pitää hikoilun pois. Itse en muita dödöjä käytä, hajuvettä laitan pikkaisen.

Vierailija
4/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siis oli sitä sellasta, mitä pitää vääntää, et sieltä tulee sitä töhnää ja sitten oli ihan dödön näkösissä purkeissa... Siis sellasia pyöreitä :D En osaa selittää...

Mutta joo, ravistan. Enkä voi kuvitellakaan, että pari kertaa viikossa sitä laittaisin, ei kehtais enää missään liikkua -varmaan valuis hiki kylkiäkin pitkin... :/

Vierailija
5/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se pallo ei oikein pyörinyt ja aattelin, että tuleekohan sieltä edes mitään.

Jos ei auta, niin koita jotain toista esim. absolut torria.

Vierailija
6/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä töhnöö... :D

Joten tulee siis, siitä ei ole kyse.

Toki koitan vielä, elättelin vaan tietenkin heti toivoa jostain hetimiten tapahtuvasta ihmeestä... :)

Vierailija
7/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munnkainalot ei kyl oikein sitä kestä. Jalkoihin olen käyttänyt ja hyvin toimii.

Vierailija
8/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan viimeks nähny sitä ollenkaan hyllyssä, joten siks otin tän vaihtoehdon. Toivoa sopii, että se sit toimis...

Kiitos avusta! :)

Vierailija
9/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman torria joudun laittamaan tavisdödöö monia kerroksia. siis tosia monta kertaa. Tosin nyt en oo enää käyttäny torria, ko en kertakaikkiaan muista iltaisin laittaa dödöä.

Vierailija
10/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttö vaatii vähän säätöä, koska mulla iho ei kestä sitä jos kainaloiden ajelusta on vähemmän kuin vuorokausi. Eli teen niin, että ajan kainalot torstaina tai perjantaina ja sunnuntai iltana laitan absolut torria. Pitää hikoilun kurissa lähes koko työviikon. Mullakin hikoaa kainalot juuri töissä, kun jännitän.

Menkkaviikolla ei kerta viikkoon riitä, vaan joudun laittamaan kahdesti jopa kolmesti viikossa. Mut jos taas laittaa kahtena peräkkäisenä iltana niin iho ei mulla kestä...

Vierailija
11/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa laitetaan aina iltapesun jälkeen (päivittäin), aamulla ei lisätä, vaikka suihkussa kävisikin. Myöhemmin voi laittaa vaikka vain joka toinen ilta, siis sitten kun huomaa hikoilun vähentyneen.

Vierailija
12/12 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko laittaa aamusinkin, muuten ei tuu mitään. Hikoo vaan niin piruna... :/