Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä naisen pitäisi näyttää, jotta saisi seurustelukumppanin ja ystäviä?

Vierailija
30.03.2021 |

Olen tätä aihetta pohtinut teini-iästä lähtien löytämättä ratkaisua. Eli siis miltä naisen pitäisi näyttää, jotta saisi normaalin, hyväluonteisen ja kunnollisen miehen puolisokseen sekä lisäksi muutamia ystäviä? En jotenkin kykene näyttämään sellaiselta, että kelpaisin kenellekään. Mistä saisi ihan käytännön konkreettista stailausapua ja vinkkejä, joita voisin orjallisesti noudattaa, jotta saavuttaisin tuloksia?

Oma äitini ei koskaan neuvonut minulle tuollaisista asioista, enkä oikein osaa laittaa itseäni luonnontilaista paremman näköiseksi mitenkään, enkä edes osaa muokata ulkoista olemustani parempaan suuntaan. En tiedä, mistä lähtisin liikkeelle.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen puolen naisellisuus on se tärkein asia mikä pitää olla. Sitten pitää vain treenata urheilullinen vartalo. Muuta ei tarvita.

Vierailija
2/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka Prismaan katsomaan, minkä näköisillä ihmisillä on puoliso mukana tai sormus sormessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vaikka Prismaan katsomaan, minkä näköisillä ihmisillä on puoliso mukana tai sormus sormessa.

Juu, huomaat, että siellä on kaiken näköisiä ihmisiä.

Ap on liian ulkonäkökeskeinen.

Vierailija
4/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormus sormessa lisää aina 20kg. Ei kannata. Parempi aina ilman sormusta niin pysyy kilot poissa.

Vierailija
5/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse näyttää miltään. Mulla on ystävinä kauniita laitettuja naisia, sekä röllin näköisiä. Itse kuulun enemmän jälkimmäiseen. Kaikilla on puolist.

Vierailija
6/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisen puolen naisellisuus on se tärkein asia mikä pitää olla. Sitten pitää vain treenata urheilullinen vartalo. Muuta ei tarvita.

Voisitko avata lisää tuota "henkisen puolen naisellisuutta"? Kiinnostaisi tietää, mitä se pitää sisällään.

Vierailija
7/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteen aloitus ja alkutaival on usein enemmän tai vähemmän ulkonäkökeskeistä

aloittaja puhui laittautumisesta joten otti tämän ulkonäköasian tässä itsekin kohteeki

kuntosali tuo yleensä ulkonäön lisäksi itsetuntoa ja karistmaa olemukseen, vaatii toki vähintään muutaman vuoden että alkaa näkymään ja tuosta harrastuksesta voisi olla oikein tehtynä hyötyä terveydellekin kun olennaisena osana siihen kuuluu nuo ravintoaineet

Vierailija
8/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vanha kikka, että hankkiutuu sellaisiin harrastuksiin, töihin ym joissa paljon vastakkaista sukupuolta.

Työn tai harrasteen äärellä ihmiset oppii muutenkin tuntemaan ihan eri tavalla kuin vaikka baarissa parissa minuutissa ja hieman huppelissa :) ihan vain vinkiksi niille "en minä työpaikkasuhteeseen tyypeille"

Vierailija
9/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin tulee käytyä Prismassa. Uskoisin, että ne rengastetut siellä ovat tavanneet puolisonsa nuorina ja nätteinä ja käytännössä aivan eri näköisinä kuin mitä ovat nykyisin. Samoilla spekseilla ei enää heruisi puolisoa välttämättä. Lisäksi "ennen vanhaan" ihmiset tapasivat toisensa pienessä sievässä jossain baarissa, niin lievässä humalatilassa miehille vähän vähemmänkin kaunis nainen kelpasi.

Vierailija
10/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haise hirvittävän pahalle, sinulla on hampaat tallessa ja väri ei ole ruskea, vaatteesi ovat ehjät, painat alle 120kg jolloin olet liikkumiskykyinen.

Vierailija
11/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen vanha kikka, että hankkiutuu sellaisiin harrastuksiin, töihin ym joissa paljon vastakkaista sukupuolta.

Työn tai harrasteen äärellä ihmiset oppii muutenkin tuntemaan ihan eri tavalla kuin vaikka baarissa parissa minuutissa ja hieman huppelissa :) ihan vain vinkiksi niille "en minä työpaikkasuhteeseen tyypeille"

Olen sellaisissa ollutkin. Mutta jotenkin en ole kiinnostunut kuin aniharvasta työpaikkani miehestä (oikeastaan yhdestä vain ja hän oli naimisissa, joten se jäi siihen). Ne minusta kiinnostuneet eivät ole arjessa tehneet aloitteita, vaan pikkujouluissa ym., mikä tuntui aika oudolta, sillä mielestäni naisesta kiinnostunut mies ottaisi asian puheeksi vaikka kesken työpäivänkin.

Vierailija
12/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua yleistää, moni sellainen "normaali/ei niin kaunis" ikisinkku on myös luonteeltaan aika hiljainen ja negatiivinen eli jos yrittäisi väkisin opetella edes hieman iloisemmaksi ja äänekkäämmäksi niin sitä kautta kohti parempaa

Vierailija
13/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytät juuri siltä mitä sun sisäinen maailmasi on. Ei ole kysymys ulkoisista ominaisuuksista. Jos olet arka ja pelokas, se näkyy. Jos olet kylmä, ilkeä, v'*mainen, se näkyy naamastasi. Jos olet lämmin ja empaattinen, avoin ja ystävällinen ihminen, se näkyy.

Ulkoisista tekijöistä vaikuttaa yleinen siisteys. Hygienia, puhtaus, ulkoasun siisteys (ei tarkoita kalliita vaatteita eikä meikkikerrosta tai että hiukset olis juhlakampauksella).

Terv. ylipainoinen ja suht vähävarainen nainen, jolla on puoliso ja ystäviä just sen verran kun tarvii. Olen töissä sosiaalipuolella ja saanut palautetta siitä, että olen ystävällinen, arvostan asiakkaitani, olen joustava ja lempeällä tavalla jämäkkä. 

Vierailija
14/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mitenkään kaunis, mutta olen positiivinen, ulospäin suuntautunut, kuuntelen ihmisiä, ja itsevarma. Olen kyllä miehiä saanut aina ja ystäviä myös. Joten kaikki ei ole kiinni pelkästä ulkonäöstä.

Vierailija
15/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi näyttää naiselliselta. Minuun vetoaa ihan yksinkertaiset ja perinteiset naisten ominaisuudet: Pitkät hiukset, korvakorut, huulipuna, hame, korkokengät. Näille pääsee jo pitkälle minun asteikossani. Ei tarvitse olla ylitällätty, mutta ihan kohtuullisella laittautumisella on hyvin nopeasti muita kiinnostavampi. 

t.mies

Vierailija
16/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

suhteen aloitus ja alkutaival on usein enemmän tai vähemmän ulkonäkökeskeistä

aloittaja puhui laittautumisesta joten otti tämän ulkonäköasian tässä itsekin kohteeki

kuntosali tuo yleensä ulkonäön lisäksi itsetuntoa ja karistmaa olemukseen, vaatii toki vähintään muutaman vuoden että alkaa näkymään ja tuosta harrastuksesta voisi olla oikein tehtynä hyötyä terveydellekin kun olennaisena osana siihen kuuluu nuo ravintoaineet

Hyvä viesti, olen samaa mieltä. Kuntosaliharjoittelu vapauttaa endorfiineja ja nostaa mielialaa, parantaa työkykyä ja jaksamista, lisää karismaa ja todennäköisesti antaa fokusta muös terveelliseen ruokavalioon.

Parantunut ulkonäkö on sitten lisäbonus noiden edellä mainittujen päälle.

Vierailija
17/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni kiinnostaa ainakin luomu. Ei mikään pinotexin kävelevä teline

Vierailija
18/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut vientiä riittävästi. Ystäviä sopivasti ja kaikki hyvin siltä osin. Luulen, että syynä on se, että kuuntelen mielelläni muita, juttelen omasta elämästäni myös ja tykkään pohtia maailman menoa. Samankaltaisten ihmisten kanssa on helppo hakeutua yhteen. Ulkonäöllisesti olen kuin ns petolinnun prse. Miehet ja ystävät ovat olleet laidasta laitaan, myös ulkonäöllisesti.

Vierailija
19/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi näyttää naiselliselta. Minuun vetoaa ihan yksinkertaiset ja perinteiset naisten ominaisuudet: Pitkät hiukset, korvakorut, huulipuna, hame, korkokengät. Näille pääsee jo pitkälle minun asteikossani. Ei tarvitse olla ylitällätty, mutta ihan kohtuullisella laittautumisella on hyvin nopeasti muita kiinnostavampi. 

t.mies

Minulla on sellainen ominaisuus, että näytän helposti jotenkin "törkeältä", jos pukeudun liian naisellisesti. Siksipä olen tietoisesti karsinut jo vuosia sitten pois hameet, mekot, korkokengät, korut ja huulipunankin. Olen siis siisti, mutta en uskalla pukeutua naisellisesti, jotta en herättäisi negatiivista huomiota. Nolottaa muutenkin se, jos joku katsoo liikaa.

Kunpa löytäisin miehen, joka kulkisi koko ajan vierelläni ja tukisi itsetuntoani, niin voisin pukeutua vain häntä varten, eikä tarvitsisi välittää siitä, jos muut eivät hyväksy. Mutta nykytilanteessa en uskalla ottaa riskiä ja taas moni mies vierastaa liian naisellisesti pukeutuvaa naista myös.

T. Ap

Vierailija
20/42 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet täällä kertonyt lukuisia kertoja mielenmaisemastasi joka on ihan kipeä. Silti elät siinä harhassa että ulkonäkö on syy miksi et saa ystäviä ja kumppania. Tuo on oikeasti ihan absurdia seurattavaa. Miten ihminen joka on kuitenkin viesteistä päätellen normaaliälyinen, voi elää tällaisessa harhassa eikä millään usko kun lähemmäs 100% vastaajista kertoo että ihan muut jutut ratkaisee. Tuota tarkoitetaan sillä kun puhutaan siitä miten persoonallisuushäiriöisen ihmisen mielessä on jäykkiä rakenteita. Tunnen yhden ihmisen joka painaa ainakin 150 kg ja oli ainakin satakiloinen tavatessaan miehensä. Hänellä on liuta muitakin pahoja ulkonäköongelmia. Mies on ja ystäviä joka sormelle.