Työkaverimiehen vähän liian ystävällinen, jopa flirtti käytös
Esim. avaa oven syvään kumartaen jne kukkoilua. Mitäpä meinaa? Käsittääkseni on ukkomieskin eikä olla samalla viivalla mielestäni ollenkaan (minä siis alemmassa asemassa).
Kommentit (28)
Naista... ei "näistä"... autocorrect
Olet tavannut yksilön ja juonut yhden siiderin. Avaat tietokoneesi, päädyt oletussivullesi joka on juuri tämä sivu. Vilkuilet ympärillesi hihitellen. Aloitat keskustelun: miksi AINA kaikki suomalaiset miehet...
Voi tykätä vain flirttailusta, mutta voi olla kuitenkin varattu, eikä lopulta halua mitään. Haluaa ehkä, että ihastut häneen.
On huomannut että häkellyt ja se nostattaa hänen itsetuntoaan.
Itse teen noissa yliampuvissa kohteliaisuuksissa seuraavalla kerralla saman tälle. Eli avaan oven hänelle suurin elkein enkä jää odottamaan prinsessana. Mutta itselleni onkin tosi tärkeää tulla nähdyksi ammattilaisena eikä sukupuolen kautta. Leikin on silloin oltava täysin vailla seksuaalisia sävyjä.
Älä huomioi tätä henkilöä millään tavalla. Voit sanoa asiallisesti kiitos jos avaa oven. Ilman hymyilyä. T.mies
Vierailija kirjoitti:
Älä huomioi tätä henkilöä millään tavalla. Voit sanoa asiallisesti kiitos jos avaa oven. Ilman hymyilyä. T.mies
Kiitos! Haluatko tarrata mirriini?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Haluatko tarrata mirriini?
Kyllä kiitos. Suojelisin sitä kämmenelläni. Rankaisisin sitä sormenpäilläni.
LIP LIP LIP LIP
Itse työskentelen todella miesvaltaisella alalla ja osa meidän työpaikan miehistä on yltiökohteliaita. Avaavat ovia, tarjoavat tuolin jne. Alussa olin ihan häkeltynyt. Mä en todellakaan usko, että ovat mun perääni, oon lihava keski-ikäinen! 😂 Mutta: hoidan itseäni ja pukeudun naisellisesti ja huomioin heidät kiitoksin ja hymyin, joten luulen, että molemmin puolin nautitaan tämmöisestä pienestä viktoriaanisesta "näytelmästä/flirtistä" mitä onkaan..😁 meillä siis pääosin miehiä töissä, pari näistä, jotka hekin muut aika äijämäisiä, joten kelpaa ilmeisesti tämmöinen pulleampikin huomionkohteeksi 😂😂