Hätä ei lue lakia, eli oudoin paikka mihin olet joutunut pissalle?
Kysymys olikin jo aloituksessa. Oudoin pissapaikkasi, missä tilanteessa ja miksi?
Kommentit (23)
Joku ottomaatti reilut 20 vuotta sitten kännipäähänpistona. Mahdollinen rikos lienee jo vanhentunut.
Linja-auton roskakoriin. Minulla oli matkaevästä mutta autossa ei wc:tä.
Vierailija kirjoitti:
Joku ottomaatti reilut 20 vuotta sitten kännipäähänpistona. Mahdollinen rikos lienee jo vanhentunut.
Oletan sut mieheksi, tai muuten tuo on kai ollut jo aika akrobaattinen suoritus :D
Rehellisesti sanottuna en muista. Ehkä ihan hyväkin niin.
Elokuvateatterin salissa pulloon (olen mies).
Oli vain kourallinen katsojia isossa salissa, enkä viitsinyt kesken leffan lähteä vessaan. Kai siellä kamerat on, mutta eipä siitä mitään seurauksia tullut.
Panssarivaunussa limsapulloon. Ei voinut poistua ajajan paikalta kesken taisteluammuntojen.
Olin aikoinaan yhdellä jätkällä yötä salaa sen äidiltä. Piti aamulla pissata kundin huoneessa olleeseen paperiroskikseen. Oli onneksi peltinen niin mitään ei valunut lattialle/matolle.
Turun keskusta-alueelle ruusupuskiin yöaikaan. En enää kehtaisi. Olen nainen.
Kapakassa housuun kun oli tullut juotua turhan monta enkä ollut muistanut käydä vessassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti kehtaisit sen parin siiderin jälkeen edelleenkin. Ei teille mitään tapoja tule iän myötäkään.
Prisman pakasteallas noin 10 vuotta sitten.
Siivouskomerossa ämpäriin kun olin pesemässä kerrostalon ikkunoita, koko päivän homma eikä paikassa pääsyä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai puskakusi yöllä ole mitenkään kovin pahakaan. Tai no, riippuu puskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai puskakusi yöllä ole mitenkään kovin pahakaan. Tai no, riippuu puskasta.
Ehkä toisen normipäivä on toiselle nolokin tapahtuma. Kyllä muakin edes vähän hävettäisi, jos pyllyni olisi ollut kaikkien nähtävänä kadun reunassa.
Cittarin retkeilyosastolla termospulloon teltassa. Olin vähän kaljoissa kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Cittarin retkeilyosastolla termospulloon teltassa. Olin vähän kaljoissa kavereiden kanssa.
Onko tämmösiä ihmisiä todella olemassa? Toivottavasti ei.
Unissani veneen kokkaan. Heräsin lorotukseen olohuoneen nurkassa nojatuolin takana ;-) Alkolla ei ollut osuutta asiaan.
Suuressa koiranäyttelyssä erään rakennuksen takana. Bajamajat oli ällöttävän likaisia ja alueella ei ollut yhtään pusikkoa. Menin siis erään rakennuksen taakse ja toivoin ettei kukaan tule juuri silloin.
Kenkälaatikkoon, josta poistin kengät ensin.. Jäin hissiin jumiin ja rakko oli revetä. Onneksi olin ostanut uudet kengät!
Kun joukkio jotain viherpiippejä makoili tiellä ja poliisi kaasutti niitä. Sanoin konstaapelille että voisiko lorottaa kans, ja sophan se. Laskin rakon typötyhjäksi ja konstaapelikin kiitti vielä.