Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisvihaajilla on hyvä äitisuhde, mutta huono isäsuhde

Vierailija
29.03.2021 |

Tämän olen pistänyt merkille useassa tapauksessa. Taustaa on ollut perheessä, että isä on kohdellut vaimoaan huonosti ja vaimo on alistunut. Pojalla on noussut viha isäänsä kohtaan ja samalla sekä halveksinut syvällä sisimmässään äitiään kun on antanut kohdella itseään huonosti ja toisaalta halunnut suojella äitiään, jolloin on kehittynyt mammanpojaksi. Halveksunta purkautuu muihin naisiin, kun äiti on liian läheinen sellaisen kohteeksi. Toisaalta on saanut sellaisen miehenmallin isältään.

Kyökkipsykologiaa, mutta vierestä useamoua tapauksia seuranneena todennut todeksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihan saa aikaan naiset itse, ja miesten elämän mukanaan tuoma kokemus. 

Vierailija
22/23 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M26 kirjoitti:

Eiköhä se mee just päinvastoin… Huono kasvatus äidin puolelta on tehny joistaki miehistä katkerii naisii kohtaan.

Niinhän sitä luulisi. Tietämäni naisvihaajat ovat kaikki suurimpia mammanpoikia mitä olen ikinä kohdannut. Normaalin kasvatuksen saanut mies kohtelee äitiään neutraalin rakastavasti eikä kohota tätä pyhimykseksi.

Yritätkö sanoo, et olisin naisvihaaja ku oon mammanpoika? :D En mie noista tiiä, ku en tutki mieltä… Ajattelin vaa, et ei isäntytöt vihaa miehii, nii ei silloinkaa myös mammanpojat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi