Seksiä työpaikalla
Onko seksi työpaikalla työajan jälkeen ok? Voiko pomo puuttua asiaan?
Kommentit (10)
Oikeesti...sanokaa nyt jotain järkevää tietämättömälle.
Petin aviomiestäni työkaverin kanssa.
En voinut vastustaa hänen täyteläistä etumusta, jossa sykki selkeäsi yli 20cm kalu.
Aviomiehelläni vain joku 14-15 cm 😕
Voi tietenkin puuttua siihen millaisia ihmisiä pitää palkkalistoillaan...
Kyllä teidän pitäisi etsiä joku muu paikka.
Työpaikalla seksi saattaa antaa lisäkiksejä siitä että joku voi yllättää kesken puuhien.
Minulla oli rakastelusuhde työkaveriini , - naiselliseen naiseen, Aina tilaisuuden tullen annoimme toisillemme petting hyväilyjä. Tuo itseäni pienikokoisempi naisellinen nainen rakasti ottaa penistäni suuhunsa, ja tekisin sen todella nautinnollisesti. Myös minä nuolin useasti tuon ihanan naisen jalkoväliä.
Puuhastelimme toimistomme alakerran tyhjäksi jääneessä toimistotilassa ja minä ainakin pelkäsin että tilaan saapuisi remonttimiehiä tms aina kun porraskäytävässä kolahteli silloin kun munani oli tuon ihanan naisen suussa.
seksiä kannattaa ja pitääkin harrastaa aina kun se on mahdollista.
Riippuu vähän työpaikasta. Jos olet hotellissa töissä, niin et saa harrastaa seksiä tyhjässä huoneessa työajan jälkeen. Etkä poliisiaseman putkassakaan, jos olet poliisi. Bordellissa ehkä voisi olla sallittua jäädä ylitöihin kaverin kanssa.
En usko että montakaan työnantajaa antaisi työtilansa seksin harrastukseen työajan jälkeen.
Seksi työpaikalla työajan jälkeen on sallittua vain pomon luvalla ja vain pomon kanssa.
-pomo-