Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kierukan nukutuksessa kunnallisella?

Vierailija
29.03.2021 |

Otsikko

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkki yksityisestä jossa mainitaan nukutuksessa tehtävä asennus ja poisto

https://www.aava.fi/palvelu/ehkaisykierukan-asetus-ja-poisto

Vierailija
22/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukuteta. Kierukan asettaminen kieltämättä sattuu, mutta siitä saatu hyöty ja vapauden tunne on sen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäisykapseli toimii yhtä hyvin, paljon miellyttävämpi laittaa /vaihtaa (puudutepiikin saa ennen) ja taitaa maksaakin saman verran (alle 200e, voimassa 3v ainakin). Pitää mulla menkat pois.

Juu, tämä voisi olla se mun juttu, kiitos :)

Ap

Vierailija
24/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksityisellä saa nukutuksen. Saahan sen siellä myös esim. luomenpoistoon ja hammaslääkäriinkiin, jos haluaa. Pätäkkää vaan kandee varata kunnolla.

Vierailija
25/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutukseen tarvitan anestesialääkäri, niitä on julkisella puolella vain sairaaloissa. Mutta mihin sinä nukutuksen tarvit? Pyydä rauhoittavaa lääkettä, ota etukäteen kipulääkkeitä ja pyydä kohdunkaulan puudutusta (se vain nipistää vähän).

En ole varannut aikaa tai saanut reseptiä. Käytän ehkäisyrengasta, mietin vain että se maksaa 18e kuukausi, haluaisin halvemmalla ehkäisyn.

Mutta jos ei saa nukutuksessa, niin olkoot prkl!! :D

Olen kyllä valmis maksamaan 216e vuodessa,nauttien kivuttomuudesta

Jos nykyinen valmiste on ollut sopiva niin ei kannata vaihtaa.

Vierailija
26/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nukuteta. Kierukan asettaminen kieltämättä sattuu, mutta siitä saatu hyöty ja vapauden tunne on sen arvoista.

Ei muuten ole. Oli pahempaa kuin synnytys koko asennus.

Pil lu vuotaa melkein vuoden ja piikit osuu penikseen hommissa.

Huonoin mahdollinen ehkäisy.

Ota ap kapseli :)

Vierailija
27/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillekin voisi kehitellä jotain muuta kuin kondomin. Aina naiset täytyy pumpata täyteen ties mitä moskaa.

Vierailija
28/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida saada edes mitään esilääkitystä, en tiedä miksi pitää kiduttaa. Ota vaan buranaa..

Rauhoittavia varmasti saisi esilääkkeeksi niin kuin yleensä mihin tahansa toimenpiteeseen, mutta ne pitää pyytää ennen kuin se oma käyntiaika on, eli aikaa varatessa vaikka.

En mä saanut, kun kysyin. "Ei me täällä olla sellasia annettu. Burana riittää." oli vastaus.

Vierailija
29/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukutukseen tarvitan anestesialääkäri, niitä on julkisella puolella vain sairaaloissa. Mutta mihin sinä nukutuksen tarvit? Pyydä rauhoittavaa lääkettä, ota etukäteen kipulääkkeitä ja pyydä kohdunkaulan puudutusta (se vain nipistää vähän).

En ole varannut aikaa tai saanut reseptiä. Käytän ehkäisyrengasta, mietin vain että se maksaa 18e kuukausi, haluaisin halvemmalla ehkäisyn.

Mutta jos ei saa nukutuksessa, niin olkoot prkl!! :D

Olen kyllä valmis maksamaan 216e vuodessa,nauttien kivuttomuudesta

Jos nykyinen valmiste on ollut sopiva niin ei kannata vaihtaa.

On kyllä hyvä!

Kuukautiset on yksi puolikas teelusikallinen yhtenä päivänä. Ja kun ei pidä tauko viikkoa, niin ei kuukautisia ollenkaan.

Ainoa miinus hinta. Ap

Vierailija
30/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ottaa kierukkaa. Papakokeen ottaminenkin sattuu niin paljon. Ja se riski tosiaan, ettei kierukkaa suostuta välttämättä poistamaan ongelmista huolimatta, mikä v* tun kehitysmaa tämä on?

Vierailija
31/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että tällaistakin gynekologista väkivaltaa on olemassa. Ei edes tarjota esilääkitystä, vaan pitää itse tajuta pyytää. Onko tämä käytössä yleisesti muissakin toimenpiteissä, vaan ollaanko taas liikenteessä sillä kivikautisella ajatuksella, että "naisen pitää vain kestää se kipu"? Mitä jos lähdettäisiin siitä, että gynekologiset toimenpiteet eivät saa sattua? Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään henkiinjäämisen kannalta olennainen toimenpide, jonka voi jo vähän olettaakin tuntuvan, vaan jumalauta ehkäisy. En sen kuulu sattua. Älkää suostuko.

Vierailija
32/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että tällaistakin gynekologista väkivaltaa on olemassa. Ei edes tarjota esilääkitystä, vaan pitää itse tajuta pyytää. Onko tämä käytössä yleisesti muissakin toimenpiteissä, vaan ollaanko taas liikenteessä sillä kivikautisella ajatuksella, että "naisen pitää vain kestää se kipu"? Mitä jos lähdettäisiin siitä, että gynekologiset toimenpiteet eivät saa sattua? Kyseessä ei kuitenkaan ole mikään henkiinjäämisen kannalta olennainen toimenpide, jonka voi jo vähän olettaakin tuntuvan, vaan jumalauta ehkäisy. En sen kuulu sattua. Älkää suostuko.

No kun se ei satu normaalilla ihmisellä sen enempää kuin vaikka verikoe. Eli vähän nipistää ja siinä se.

Vierailija
33/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun se ei satu normaalilla ihmisellä sen enempää kuin vaikka verikoe. Eli vähän nipistää ja siinä se.

Sattui niin paljon, että silmissä sumeni ja huusin täyttä kurkkua.

Vierailija
34/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä pyörtyy verikokeessa. Lisäksi pelko lisää kipua.

Vierailija
35/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa ihmisistä pyörtyy verikokeessa. Lisäksi pelko lisää kipua.

Niin? Ja tuollaisten surkimusten takia tarvittaisiin jotain nukutuksia toimenpiteeseen, joka normaalisti on nopeasti ja helposti ohi?

Vierailija
36/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattui niin paljon, että silmissä sumeni ja huusin täyttä kurkkua.

Opettele rentoutumaan.

Vierailija
37/47 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monta kivutonta ehkäisyä, miksi hirveä hinku naisilla vaaralliseen kipu piikkiin?

Vierailija
38/47 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monta kivutonta ehkäisyä, miksi hirveä hinku naisilla vaaralliseen kipu piikkiin?

Ilmeisesti se on "helppo* = hirveät kivut ja vuodot vuoden ajan

Vierailija
39/47 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan laitto saattaa olla hyvinkin kivulias, jos nainen ei ole synnyttänyt alakautta ja kohtu on kaiken lisäksi kallistunut taaksepäin - minulla em. tilanne ja yksityispuolella saisin kierukan nukutuksessa. 

Vierailija
40/47 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida saada edes mitään esilääkitystä, en tiedä miksi pitää kiduttaa. Ota vaan buranaa..

Minun paikkakunnallani saa. Varatessani aikaa hoitaja oli yllättyneen oloinen, kun pyysin esilääkitystä, mutta asia järjestyi kuitenkin. Pelkopotilaiden kohtaamisessa on menty viime vuosina eteenpäin.