Mitä tehdä kun en enää halua miestäni?
Mies minua 12 v vanhempi, kohta kuusikymppinen. On lihonut 40 kg avioliiton aikana. Ei pidä itsestään huolta. Tupakoi, diabetes ja korkea verenpaine. Niin iso maha, ettei enää yllä sen jätti suuren olut mahan kanssa yhdyntään. Ainoa keino yhdyntään on että ratsastan miehen päällä, eli teen itse kaikki työt. Mies on niin huonossa kunnossa ettei jaksa yhdynnässä kuin maata liikkumatta paikallaan. Mies myös ei suostu nuolemaan, on estoinen. Kuulemma se on yököttävää. Minua ei ole kertaakaan suulla hyväillyt.
Nyt miehellä on tullut myös erektio ongelmaa, joudun tehdä paljon työtä esim suuseksillä kiihottamaan että erektio pysyy. Esileikkiä ei juuri ole, koska sen aikana miehen erektio katoaa.
Tämä kaikki, on aiheuttanut, etten halua enää miestäni. Seksi on aina sekunnilleen samalla kaavalla, ja menee täysin miehen ehdoilla. Lisäksi mies kiihottuu vain piiskaleikeistä. Ja se taas ei ole mun juttu. Mies haluaa piiskata minua aina kun haluaa seksiä. Olen jo 20 v yrittänyt leikkiä näitä leikkejä ja nyt totaalisen kyllästynyt. Mies ei suostu mihinkään mitä minä ehdotan. Aina tehdään vain miehen haluamia juttuja.
Nyt olen totaalisen kyllästynyt. Miehen lihonut ja hikinen, huonokuntoinen olemus ei kiihota yhtään. Ei kiinnosta piiskan saaminen yhtään. Ei kiihota ratsastaa olutmahainen pieni varusteiden, löysän tavaran päällä 20 minuuttia putkeen, kunnes mies saa. En jaksa kun mitään mitä haluan ei seksissä tehdä.
Ja siis mies kehuu minun ulkonäköä joka päivä, erektio vaikeudet ei johdu minusta. Olen hoikka ja siro, urheilen 5-6 krt viikossa ja minulla on isot kiinteät rinnat, miestä 12 v nuorempi. Terveet elämäntavat.
Rakastan miestäni, hän on kaikessa muussa ihana ja rakastava kumppani, hyvä isä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ap kaksi vaihtoehtoa:
jäät tilanteeseen
teet jotain muutoksia
Ei muuta vaihtoehtoa ole.
Jos et ole valmis tekemään jotain isojakin muutoksia (ukaasia miehelle, sanoa, että nyt riitti, ehkä rakastaja tai ero), sitten jäät tuohon tilanteeseen ja kärsit.Fetissi seksipuolella ei todellakaan katoa, kuten olet huomannut. Hän ei saa kiksejä muusta ja koska olet "alistunut" tuohon seksitapaan jo kauan, miksi hän muuta suostuisi tekemään?
Se, että hän on eka/ainoa kumppani, ei tarkoita, että se olisi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä ja että joudut alistumaan siihen.
Mutta mitään HELPPOA ratkaisua ei ole. Joko puhut hänelle ja sanot, että homma loppuu nyt, hän alkaa laihduttamaan ja seksi paree muuttua sun osalta paremmaksi, tai sitten haet seksin muualta (jos ette halua erota kokonaan).
Asia ratkeaa vain jos pistät sen ratkeamaan. Sorry.
Kiitos. Tämä oli ehkä järkevin vastaus tähän asti.
Olen itseasiassa puhunut miehelle tästä mitä sanoit.
Minun pitää olla vain kovempi ja sinnikkäämpi. Mieshän tässä joutuu ”luopumaan” en minä.
Ja minun täytyy hyväksyä tosiasia, että joudun luopumaan erossa parhaasta ystävästäni, siksi olen jäänyt tähän pattitilanteeseen kun yhä rakastan miestäni ystävänä.
Minulle helpoin ratkaisu olisi luvallinen vakirakastaja.
Mutta mies ei anna, eikä halua muuttua. Enkä usko että suostuu seksielämän muutoksiin. Ei halua seksiterapiaan (olen pyytänyt). En usko miehen suostuvan muutoksiin. Hän ei vaan halua eikä pysty. Toivo sen suhteen on kyllä mennyt. Ja olen niin loputtoman väsynyt taistelemaan asioista jotka on normaalissa parisuhteessa ihan perusasioita.
Itse kokisin tuon väkivaltana. Että ”ihana” mieheni haluaa ensin satuttaa minua ja sitten saan toimia hänen viemärinään.
Ei ongelmaa.Kyllä joku muu haluaa.
2 vaihtoehtoa.Selibaatti tai moro kiitos ja näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on ap kaksi vaihtoehtoa:
jäät tilanteeseen
teet jotain muutoksia
Ei muuta vaihtoehtoa ole.
Jos et ole valmis tekemään jotain isojakin muutoksia (ukaasia miehelle, sanoa, että nyt riitti, ehkä rakastaja tai ero), sitten jäät tuohon tilanteeseen ja kärsit.Fetissi seksipuolella ei todellakaan katoa, kuten olet huomannut. Hän ei saa kiksejä muusta ja koska olet "alistunut" tuohon seksitapaan jo kauan, miksi hän muuta suostuisi tekemään?
Se, että hän on eka/ainoa kumppani, ei tarkoita, että se olisi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä ja että joudut alistumaan siihen.
Mutta mitään HELPPOA ratkaisua ei ole. Joko puhut hänelle ja sanot, että homma loppuu nyt, hän alkaa laihduttamaan ja seksi paree muuttua sun osalta paremmaksi, tai sitten haet seksin muualta (jos ette halua erota kokonaan).
Asia ratkeaa vain jos pistät sen ratkeamaan. Sorry.Kiitos. Tämä oli ehkä järkevin vastaus tähän asti.
Olen itseasiassa puhunut miehelle tästä mitä sanoit.
Minun pitää olla vain kovempi ja sinnikkäämpi. Mieshän tässä joutuu ”luopumaan” en minä.
Ja minun täytyy hyväksyä tosiasia, että joudun luopumaan erossa parhaasta ystävästäni, siksi olen jäänyt tähän pattitilanteeseen kun yhä rakastan miestäni ystävänä.Minulle helpoin ratkaisu olisi luvallinen vakirakastaja.
Mutta mies ei anna, eikä halua muuttua. Enkä usko että suostuu seksielämän muutoksiin. Ei halua seksiterapiaan (olen pyytänyt). En usko miehen suostuvan muutoksiin. Hän ei vaan halua eikä pysty. Toivo sen suhteen on kyllä mennyt. Ja olen niin loputtoman väsynyt taistelemaan asioista jotka on normaalissa parisuhteessa ihan perusasioita.
Entäs jos vain otat sen rakastajan mieheltäsi kyselemättä? Miksi sinulla pitäisi olla siihen joku erityinen "lupa" kun ei miehesi muutenkaan kunnioita tarpeitasi ja toiveitasi seksissä?
Asetat vain miehesi tapahtuneen tosiasian eteen että näin siinä sitten kävi. Hän voi sitten valita että hyväksyykö sen vai ei. Et sinä tuossa mitään juuri häviä mutta parhaimmillaan voitat paljonkin.
En ihmettele, että et halua. En itsekään haluaisi tuollaista naista. En ole kuusikymppinen mutta sen verran on järkeä päässä, että olen pitänyt itseni kunnossa. Kroppa on lihaksikas ja six pack erottuu kohtuullisen selvästi. Mistähän löytäisin omaa ikäluokkaani olevan naisen joka olisi vastaavassa kunnossa? M50v
Ap, olen todella pahoillani puolestasi. En tiedä mikä olisi juuri oikea ratkaisu, mutta pari asiaa tuli mieleeni: lopeta parisuhdeseksi heti, älä suostu enää käytettäväksi, rikot vain itsesi. Kerro miehellesi, ettei teillä enää ole yhteistä seksielämää, koska et saa siitä mitään eikä toiveitasi oteta huomioon.
Mies toimii noin, koska sinä sallit sen. Lopeta seksipalveluiden tuottaminen, miehellä ei muuten ole mitään syytä muuttua. Kommunikoi avoimesti, on turha pelätä loukkaamista, koska hän loukkaantuu joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, alkoholi, diabetes, ylipaino ja korkea verenpaine tarkoittaa sitä, että miehelläsi ei ole enää kuin muutama vuosi jäljellä. Tuo kombinaatio on todella vaarallinen ja yleinen Suomessa. Mieshän ei arvatakseni mene lääkäriin kuin ambulanssissa. Tuosta voisi aloittaa sen keskustelun eli ensi alkuun terveempää ruokavaliota ja reipasta painonpudotusta kohti. Tupakoinnin lopettamisesta kukin päättää itse ja siihen ei ulkopuolinen oikein voi muuta kuin toivoa ja tukea.
Miehesi pitäisi ymmärtää, että diabetes on kavala sairaus (minulla on itsellänikin). Toivottavasti hän hoitaa sitä lääkkeillä. Jos ei, niin se on goodbye muutaman vuoden sisällä jos hän on jo kuusikymppinen. Siinä nimittäin tulee sivutuotteina pikkuhiljaa sydän- ja verisuoniongelmia, hermosto-ongelmia ja kaikkea mahdollista. Miehelläsi on korkea riski kuolla ennalta varoittamattomaan sydänkohtaukseen (jo painonkin takia), aivoinfarktiin tai maksasairauteen (oletan että hänellä on pitkälle kehittynyt rasvamaksa).
Rakastat miestäsi ja hän on ilmeisesti hyvä aviomies ja isä muuten. Tästä johtuen suosittelet, että yrität avata keskustelua tyyliin "Rakkaani, haluaisin viettää kanssasi niin pitkän elämän kuin mahdollista. Voisimmeko yhdessä panostaa terveyteemme?".
Minä olen vastaavassa tilanteessa ap:n kanssa, tosin mies on lihonut "vain" n 25 kiloa mutta lisää näyttää olevan tulossa. Olen jo yli kymmenen vuoden ajan yrittänyt puhua ja kannustaa tervempään suuntaan mutta muutosta ei tapahdu. Nyt olen jo niin lopen kyllästynyt että päätin olla puhumatta enää yhtään mitään, seksiä en todellakaan hänen kanssa halua enää. Elän omaa elämääni, aikuinen mies joka ei ymmärrä itseään hoitaa niin saa olla. Rakkautta en jaksa enää tuntea, välitä kyllä mutten enää jaksa aikuista ihmistä kannatella.
Turhaan väitätte provoiksi, minä uskon ap:ta koska koen samaa.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakka, alkoholi, diabetes, ylipaino ja korkea verenpaine tarkoittaa sitä, että miehelläsi ei ole enää kuin muutama vuosi jäljellä. Tuo kombinaatio on todella vaarallinen ja yleinen Suomessa. Mieshän ei arvatakseni mene lääkäriin kuin ambulanssissa. Tuosta voisi aloittaa sen keskustelun eli ensi alkuun terveempää ruokavaliota ja reipasta painonpudotusta kohti. Tupakoinnin lopettamisesta kukin päättää itse ja siihen ei ulkopuolinen oikein voi muuta kuin toivoa ja tukea.
Miehesi pitäisi ymmärtää, että diabetes on kavala sairaus (minulla on itsellänikin). Toivottavasti hän hoitaa sitä lääkkeillä. Jos ei, niin se on goodbye muutaman vuoden sisällä jos hän on jo kuusikymppinen. Siinä nimittäin tulee sivutuotteina pikkuhiljaa sydän- ja verisuoniongelmia, hermosto-ongelmia ja kaikkea mahdollista. Miehelläsi on korkea riski kuolla ennalta varoittamattomaan sydänkohtaukseen (jo painonkin takia), aivoinfarktiin tai maksasairauteen (oletan että hänellä on pitkälle kehittynyt rasvamaksa).
Rakastat miestäsi ja hän on ilmeisesti hyvä aviomies ja isä muuten. Tästä johtuen suosittelet, että yrität avata keskustelua tyyliin "Rakkaani, haluaisin viettää kanssasi niin pitkän elämän kuin mahdollista. Voisimmeko yhdessä panostaa terveyteemme?".
Minä olen vastaavassa tilanteessa ap:n kanssa, tosin mies on lihonut "vain" n 25 kiloa mutta lisää näyttää olevan tulossa. Olen jo yli kymmenen vuoden ajan yrittänyt puhua ja kannustaa tervempään suuntaan mutta muutosta ei tapahdu. Nyt olen jo niin lopen kyllästynyt että päätin olla puhumatta enää yhtään mitään, seksiä en todellakaan hänen kanssa halua enää. Elän omaa elämääni, aikuinen mies joka ei ymmärrä itseään hoitaa niin saa olla. Rakkautta en jaksa enää tuntea, välitä kyllä mutten enää jaksa aikuista ihmistä kannatella.
N44
Ei ole tarkoitus mitenkään provoilla mutta sopiiko kysyä miksi kuitenkin olette yhdessä? Mikset lähde omille teillesi ja elä elämääsi? Kerran täällä vain ollaan joten kuulosta tuhlaukselta tuon ikäiselle naiselle. M50v
Outoo ettei ole kuin 2 asentoa harrastaa sexiä. Katso sex positions netistä. Piirroskuvat yli sadasta assennosta, joissa mahakaan ei ole esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Outoo ettei ole kuin 2 asentoa harrastaa sexiä. Katso sex positions netistä. Piirroskuvat yli sadasta assennosta, joissa mahakaan ei ole esteenä.
Miten ne asennot sitä parantaa? Ei se tunne kullissa mihinkään muutu vaikka asentoa vaihtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
Ei ole tarkoitus mitenkään provoilla mutta sopiiko kysyä miksi kuitenkin olette yhdessä? Mikset lähde omille teillesi ja elä elämääsi? Kerran täällä vain ollaan joten kuulosta tuhlaukselta tuon ikäiselle naiselle. M50v
Sitä ihmettelin itsekin kun tähän tilanteeseen heräsin, yhdessä kai ollaan vielä yhteisen omaisuuden takia. Toistaiseksi minulla ei ole ollut voimia lähteä tästä tilanteesta. Luulin vielä vuosi sitten että minulla oli kaikki ihan hyvin ja kunnossa, koin olevani elämääni tyytyväinen, nyt en ole. Jotenkin selitin ensin keski-iän kriisillä mutta tunne ei mene ohi vaan kuristaa. Olet oikeassa, todellakin tuntuu tuhlaukselta ja jokin muutos todennäköisesti tapahtuu vain minun toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisen ratsastajan paluu Porvooseen
Nauroin ääneen :D
Ei tuossa auta muu kuin ero.
Teillä on hyvä kaverisuhde ja sitä voitte jatkaa myöhemminkin eron jälkeen.
Parisuhdeosuutenne on pelkästään oksettavaa sinun seksuaalista hyväksikäyttöäsi.
Ei noin voi jatkaa.
Kirjoitustasi luullaan provoksi, koska se on niin kauhea.