Mitä tehdä kun en enää halua miestäni?
Mies minua 12 v vanhempi, kohta kuusikymppinen. On lihonut 40 kg avioliiton aikana. Ei pidä itsestään huolta. Tupakoi, diabetes ja korkea verenpaine. Niin iso maha, ettei enää yllä sen jätti suuren olut mahan kanssa yhdyntään. Ainoa keino yhdyntään on että ratsastan miehen päällä, eli teen itse kaikki työt. Mies on niin huonossa kunnossa ettei jaksa yhdynnässä kuin maata liikkumatta paikallaan. Mies myös ei suostu nuolemaan, on estoinen. Kuulemma se on yököttävää. Minua ei ole kertaakaan suulla hyväillyt.
Nyt miehellä on tullut myös erektio ongelmaa, joudun tehdä paljon työtä esim suuseksillä kiihottamaan että erektio pysyy. Esileikkiä ei juuri ole, koska sen aikana miehen erektio katoaa.
Tämä kaikki, on aiheuttanut, etten halua enää miestäni. Seksi on aina sekunnilleen samalla kaavalla, ja menee täysin miehen ehdoilla. Lisäksi mies kiihottuu vain piiskaleikeistä. Ja se taas ei ole mun juttu. Mies haluaa piiskata minua aina kun haluaa seksiä. Olen jo 20 v yrittänyt leikkiä näitä leikkejä ja nyt totaalisen kyllästynyt. Mies ei suostu mihinkään mitä minä ehdotan. Aina tehdään vain miehen haluamia juttuja.
Nyt olen totaalisen kyllästynyt. Miehen lihonut ja hikinen, huonokuntoinen olemus ei kiihota yhtään. Ei kiinnosta piiskan saaminen yhtään. Ei kiihota ratsastaa olutmahainen pieni varusteiden, löysän tavaran päällä 20 minuuttia putkeen, kunnes mies saa. En jaksa kun mitään mitä haluan ei seksissä tehdä.
Ja siis mies kehuu minun ulkonäköä joka päivä, erektio vaikeudet ei johdu minusta. Olen hoikka ja siro, urheilen 5-6 krt viikossa ja minulla on isot kiinteät rinnat, miestä 12 v nuorempi. Terveet elämäntavat.
Rakastan miestäni, hän on kaikessa muussa ihana ja rakastava kumppani, hyvä isä.
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on muutoin ihana ja huomioiva. Tuo kukkia, kysyy mielipiteitäni, arvostaa muutoin. Meillä on sama arvopohja, mies saa minut nauramaan. Hakee ja vie minut töihin, töistä ja kuntosalilta milloin vain pystyy. Hoitaa lapset ja kodin ja siivoaa, antaa minulle aikaa kuntoilulle (joka minulle etittäin tärkeää)
Meitä molempia kiinnostaa historia, politiikka, dokumentit, kirjallisuus ja kulttuuri. Mieheni on kiehtova ja älyllisesti haastava keskustelija. Hän on hyvin lukenut ja yleissivistynyt. Lapset rakastavat isäänsä kuten myös minua. Mies hieroo joka päivä kun pyydän, esim treenien jälkeen kun lihakset on hapoilla.
Meidän suhteen akilleen kantapää on seksi. On aina ollut ja nyt miehen lihottua ja vanhettua vielä korostetummin. Ehkä kyseessä vielä se, että itse olen seksuaalisen halun huipussa, kun lapset kasvaneet ja ei ole enää väsynyt perheenäiti:
Älä nyt suutu mutta näin ulkoa katysoen on todella vaikea uskoa että tilanne on oikeasti noin auvoinen. En siis väitä että miehesi ei tekisi kaikkea tuota mutta tekeekö ihan oikeasti pyyteettömästi ja silkasta rakkaudesta vai koska tietää saavansa haluamaansa seksiä ja pitävänsä sinut kanssaan kun tekee kaiken tuon?
On jotenkin hankala nähdä samana henkilönä mies joka tekee kaikkensa vaimonsa eteen arkielämässä mutta joka sitten ei ymmärrä lainkaan vaimonsa tarpeita ja pyyntöjä sängyssä. Joku tuossa vain klikkaa.
AP tässä. Kyllä totuus on tämä. Mieheni on hyvin kaksijakoinen, toisaalta hyvin lämmin ja rakastava, ja toisaalta hyvin rajoittunut ja itsekäs. Hän on mm kaksonen horoskooppi merkiltään, mikä hänen osaltaan pitää tismalleen paikkaansa!
Seksissä fetissi tekee asiat hyvin rajoittuneeksi. Vain fetissi-asiat kiihottaa, ei mikään muu. Se on kuin vähän homo*us; mikään muu ei kiihota kuin homo*ilu. Fetissi rajaa kaiken muun seksuaalisuuden. Siksi seksi pyörii miehen halun ympärillä, koska kaikki muu mies kokee ällöttävänä, myös poken /hepenet lelut, uudet jutut. Näin se vain menee.
Arjessa henkisesti miehellä ei ole mitään mikä rajoittaa, silloin pystyy olemaan huolehtiva ja huomioiva kumppani.
Fetissi rajoittaa kaiken meillä seksielämässä
Joo, ainahan näissä provoissa se nainen on pysynyt hoikkana ja urheilee monta kertaa viikossa. Meillä ainakin ex-emäntä lihoi kyllä ihan samaa tahtia kun samoja ruokia syötiin.
Eroa? Älä jatka enää niljakasta sek*iä lainkaan, tai ota piiskaa vastaan. Ei sinun tarvitse jaksaa tai tehdä sitä mitä et halua. Ehkä mies olisi sopiva jonkun muun kanssa, jos hän haluaa sellaisen seksielämän mitä kuvailit. Kiva että rakastat, mutta tuo s asia ei toimi yhtään, teillä on eri toiveet. Ilman sitäkin kai pärjää liitossa, jos ei rakastamisen vuoksi kykene eroamaan, sinä itse ja mies tiedätte mitä haluatte elämältä – kun tilanne on tuo.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ainahan näissä provoissa se nainen on pysynyt hoikkana ja urheilee monta kertaa viikossa. Meillä ainakin ex-emäntä lihoi kyllä ihan samaa tahtia kun samoja ruokia syötiin.
AP tässä. Minä teen itselleni eri ruoat, koska en halua lihoa, ja syömällä terveellisesti jaksan myös liikkua. Miehelle teen ruokaa siis hänen toiveiden mukaan ja itselleni lähinnä salaattia jonkun proteiinin lähteen kera iltaisin työpäivän jälkeen. Jonkin verran syön myös hiilareita liikuntapäivänä, esim banaania ja rasvatonta rahkaa. Se riittää mun tarpeeseen koska olen pieni ja siro.
Olen myös houkutellut miestäni useasti dietille ja syömään kanssani samaa ruokaa mutta mies ei halua. Että näin meillä. Mikä tässä on vaikeaa uskoa?
Minä haluan elää terveellistä, liikunnallista elämää, mies ei, ja asia on vain korostunut miehen vanhettua ennen aikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eroa? Älä jatka enää niljakasta sek*iä lainkaan, tai ota piiskaa vastaan. Ei sinun tarvitse jaksaa tai tehdä sitä mitä et halua. Ehkä mies olisi sopiva jonkun muun kanssa, jos hän haluaa sellaisen seksielämän mitä kuvailit. Kiva että rakastat, mutta tuo s asia ei toimi yhtään, teillä on eri toiveet. Ilman sitäkin kai pärjää liitossa, jos ei rakastamisen vuoksi kykene eroamaan, sinä itse ja mies tiedätte mitä haluatte elämältä – kun tilanne on tuo.
Lisään tähän, että haluaako mies korjata mitään vai jättääkö suhteen korjaamisen aina sinulle.
Jos tämä olisi provo, niin sukupuolet olisi toisin päin.
Jos mieheen ei järkipuhe uppoa (terveysasiat, täydellisen impotenssin hyvin nopea lähestyminen) niin sinuna etsisin tyydyttäjän muualta. Siinä voi sitten kyllä kärähtää, mutta ehkä se on sen arvoista?
Lopettakaa seksielämä kokonaan. Mikä pakko sitä on harrastaa. Tälläkin lailla elämä onnistuu ja ihan mukavaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on muutoin ihana ja huomioiva. Tuo kukkia, kysyy mielipiteitäni, arvostaa muutoin. Meillä on sama arvopohja, mies saa minut nauramaan. Hakee ja vie minut töihin, töistä ja kuntosalilta milloin vain pystyy. Hoitaa lapset ja kodin ja siivoaa, antaa minulle aikaa kuntoilulle (joka minulle etittäin tärkeää)
Meitä molempia kiinnostaa historia, politiikka, dokumentit, kirjallisuus ja kulttuuri. Mieheni on kiehtova ja älyllisesti haastava keskustelija. Hän on hyvin lukenut ja yleissivistynyt. Lapset rakastavat isäänsä kuten myös minua. Mies hieroo joka päivä kun pyydän, esim treenien jälkeen kun lihakset on hapoilla.
Meidän suhteen akilleen kantapää on seksi. On aina ollut ja nyt miehen lihottua ja vanhettua vielä korostetummin. Ehkä kyseessä vielä se, että itse olen seksuaalisen halun huipussa, kun lapset kasvaneet ja ei ole enää väsynyt perheenäiti:
Älä nyt suutu mutta näin ulkoa katysoen on todella vaikea uskoa että tilanne on oikeasti noin auvoinen. En siis väitä että miehesi ei tekisi kaikkea tuota mutta tekeekö ihan oikeasti pyyteettömästi ja silkasta rakkaudesta vai koska tietää saavansa haluamaansa seksiä ja pitävänsä sinut kanssaan kun tekee kaiken tuon?
On jotenkin hankala nähdä samana henkilönä mies joka tekee kaikkensa vaimonsa eteen arkielämässä mutta joka sitten ei ymmärrä lainkaan vaimonsa tarpeita ja pyyntöjä sängyssä. Joku tuossa vain klikkaa.
AP tässä. Kyllä totuus on tämä. Mieheni on hyvin kaksijakoinen, toisaalta hyvin lämmin ja rakastava, ja toisaalta hyvin rajoittunut ja itsekäs. Hän on mm kaksonen horoskooppi merkiltään, mikä hänen osaltaan pitää tismalleen paikkaansa!
Seksissä fetissi tekee asiat hyvin rajoittuneeksi. Vain fetissi-asiat kiihottaa, ei mikään muu. Se on kuin vähän homo*us; mikään muu ei kiihota kuin homo*ilu. Fetissi rajaa kaiken muun seksuaalisuuden. Siksi seksi pyörii miehen halun ympärillä, koska kaikki muu mies kokee ällöttävänä, myös poken /hepenet lelut, uudet jutut. Näin se vain menee.
Arjessa henkisesti miehellä ei ole mitään mikä rajoittaa, silloin pystyy olemaan huolehtiva ja huomioiva kumppani.
Fetissi rajoittaa kaiken meillä seksielämässä
En minä epäile etteikö miehesi fetissi määritä hänen seksuaalisuuttaan hyvin voimakkaasti. Mutta se ihmetyttää jos hän ei itse näe tilannetta tai ymmärrä sen vaikutuksia sinuun jos olisi muuten oikeasti empaattinen ja ymmärtävä puoliso.
Puoliso jolla on "monta puolta" kuten itse sanoit, ei ole oikeasti noita molempia kunnolla koska ei aidosti hyvä ja ymmärtävä ihminen ole joskus ihan muuta. Kaksijakoinen ihminen on kameleontti joka voi olla halutessaan yhtä ja sitten taas toista mutta ei ole sitä aidosti.
Ymmärrän että olet edelleen rakastunut siihen miehesi "hyvään puoleen" mutta jotenkin minun on hankala ymmärtää että näet sen niin irrallisena siitä miehesi toisesta puolesta. Ikäänkuin miehesi olisi ihan joku muu ihminen seksin aikana joka ei olisi vastuussa teoistaan kun on olemassa se toinen parempi puolikin.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa seksielämä kokonaan. Mikä pakko sitä on harrastaa. Tälläkin lailla elämä onnistuu ja ihan mukavaa on.
Onnistuu jos molemmat ovat samaa mieltä asiasta. Parisuhteeseen kyllä kuuluu normaalisti seksiä ja jos toinen siitä kieltäytyy jostain syystä , kannattaa erota.
Jotenkin tulee miehestäsi mieleen alkoholisti joka on kyllä hyvä ja rakastava (sekä katuvainen) kun on selvin päin mutta kun viina taas vie niin miehestä paljastuu joku ihan toinen puoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään tähän, että haluaako mies korjata mitään vai jättääkö suhteen korjaamisen aina sinulle.
AP tässä. Mies toki haluaisi korjata suhteen seksin suhteen, että saisi useimmin piiskata ja että tyydyttäisiin hänet. Minä olen torjunut miehen ja mies toki nurisee mutta koska terveyssyistä (edellä jo kerrottu) ei libido ole enää hänellä kovin voimakas 57 v huonokuntoisena, ja tyytyy ”puutteeseen”.
Henkisesti tullaan mitä mainioimmin juttuun; ollaan toistemme parhaat kaverit. Mies tosin näkee minut vielä haluttavana naisena, kun minä taas näen miehen pelkkänä kaverina. Hän on minun osalta luisunut kaveri osastolle, enkä näe siitä paluuta.
Olen jo vuosia jutellut tästä seksiongelmasta, enkä tule nähdyksi tai kuulluksi siinä suhteessa. Mies ei voi itseään muuttaa, enkä voi toista pakottaa ylensyönisestä, tupakoinnista, Alkosta, liikkumattomuudesta pois. Mieheni on äärettömän mukavuuden haluinen. Hän suorastaan vihaa liikuntaa, kun töissä työterveys lähetti personail trainerin juttusille. Hän sanoi että se kuntosali kerta oli elämänsä inhottavin tilanne, tylsää ja epämiellyttävää vaikka treeni oli kyllä ihan aloittelijalle laadittu (kun kysyin mitä oli siellä tehnyt)
Todella outoa, että miehesi ei suostu tajuamaan, että on todella itsekäs. Jos hän ei kiihotu muusta kuin piiskaamisesta, niin miten ei tajua, että sullakin voi olla asioita, joista sä kiihotut etkä nyt niitä voi hänen kanssaan toteuttaa. Onko se hänen mielestään reilua?
Lopettaisin seksin hänen kanssaan. Sanoisin, et ei kiinnosta enää. Katsoisin aikani, miten kävisi suhteelle. Ryhdistyisikö mies vai pitäisikö röökiä, ruokaa ja liikumattomuutta tärkeämpänä kuin meidän suhdetta. Niin kauan, kun pompit hänen päällään piiskattavana, hän ei mitään muuttaakseen asioita.
Haluaisit kokea kun mies haluaa sinua kunnolla, ahneesti, kyltymättömästi?
Pakko olla trolli mutta vastaan silti. Jos tilanne olisi tosi ja "ero ei ole vaihtoehto" niin ei kai siinä auta ku lopettaa seksin harrastaminen ja sanoa miehelle ettei pillua irtoo jos ei laihduta. Ja ite tuossa tilanteessa hankkisin kunnon munaa ja pillun nuolentaa jostain muualta.
AP tässä.
Lisään vielä että hyväkuntoisena ja terveenä minulla on ihan jäätävät seksuaaliset halut. Haaveilen päivittäin rakastajasta ja olen salaa katkera miehelleni. Kadehdin pariskuntia joilla on normaali, tyydyttävä seksielämä. Tyydytän itseni lähes päivittäin yksin ollessani. Nukun eri huoneessa kuin mieheni, jo neljättä vuotta. Mies kaipaisi kainaloonsa (ja seksiin) minua, en vain pysty fyysiseen läheisyyteen. Oksettaa fyysinen kontakti. Ollaan kavereita. Ja se osasto toimii. Samalla kun inhoan miestäni, myös rakastan häntä ystävänä.
Tämä on epäterve kuvio. Välillä tuntuu että haluaisin vain lähteä ja paeta, mennä iskemään joku viriili, fiksu mies ja pann**na menemään koko yö hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä.
Lisään vielä että hyväkuntoisena ja terveenä minulla on ihan jäätävät seksuaaliset halut. Haaveilen päivittäin rakastajasta ja olen salaa katkera miehelleni. Kadehdin pariskuntia joilla on normaali, tyydyttävä seksielämä. Tyydytän itseni lähes päivittäin yksin ollessani. Nukun eri huoneessa kuin mieheni, jo neljättä vuotta. Mies kaipaisi kainaloonsa (ja seksiin) minua, en vain pysty fyysiseen läheisyyteen. Oksettaa fyysinen kontakti. Ollaan kavereita. Ja se osasto toimii. Samalla kun inhoan miestäni, myös rakastan häntä ystävänä.
Tämä on epäterve kuvio. Välillä tuntuu että haluaisin vain lähteä ja paeta, mennä iskemään joku viriili, fiksu mies ja pann**na menemään koko yö hotellissa.
Ota rakastaja! Nautit hyvästä seksielämästä ja todnäk vaihdevuosien alettua et itsekään kaipaa seksiä niin paljon. Sitten voit nauttia tyytyväisenä pelkästä kaveruudesta miehesi kanssa, jollei hän ole herännyt ja muuttanut elintapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisit kokea kun mies haluaa sinua kunnolla, ahneesti, kyltymättömästi?
Sp.
Haluaisin
Jos mä olisin sä niin olisin valmis pettämään. Kokeileppa tehdä profiili vaikka alastonsuomi.fi sinne ei tarvii mitään nakukuvia laittaa jos ei halua, laitat vaikka tissiliivi tai pyllykuvan niin seksiseuraa sieltä löytyy heti ihan taatusti.
Sinulla on ap kaksi vaihtoehtoa:
jäät tilanteeseen
teet jotain muutoksia
Ei muuta vaihtoehtoa ole.
Jos et ole valmis tekemään jotain isojakin muutoksia (ukaasia miehelle, sanoa, että nyt riitti, ehkä rakastaja tai ero), sitten jäät tuohon tilanteeseen ja kärsit.
Fetissi seksipuolella ei todellakaan katoa, kuten olet huomannut. Hän ei saa kiksejä muusta ja koska olet "alistunut" tuohon seksitapaan jo kauan, miksi hän muuta suostuisi tekemään?
Se, että hän on eka/ainoa kumppani, ei tarkoita, että se olisi ainoa oikea tapa harrastaa seksiä ja että joudut alistumaan siihen.
Mutta mitään HELPPOA ratkaisua ei ole. Joko puhut hänelle ja sanot, että homma loppuu nyt, hän alkaa laihduttamaan ja seksi paree muuttua sun osalta paremmaksi, tai sitten haet seksin muualta (jos ette halua erota kokonaan).
Asia ratkeaa vain jos pistät sen ratkeamaan. Sorry.