Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun en enää halua miestäni?

Vierailija
29.03.2021 |

Mies minua 12 v vanhempi, kohta kuusikymppinen. On lihonut 40 kg avioliiton aikana. Ei pidä itsestään huolta. Tupakoi, diabetes ja korkea verenpaine. Niin iso maha, ettei enää yllä sen jätti suuren olut mahan kanssa yhdyntään. Ainoa keino yhdyntään on että ratsastan miehen päällä, eli teen itse kaikki työt. Mies on niin huonossa kunnossa ettei jaksa yhdynnässä kuin maata liikkumatta paikallaan. Mies myös ei suostu nuolemaan, on estoinen. Kuulemma se on yököttävää. Minua ei ole kertaakaan suulla hyväillyt.
Nyt miehellä on tullut myös erektio ongelmaa, joudun tehdä paljon työtä esim suuseksillä kiihottamaan että erektio pysyy. Esileikkiä ei juuri ole, koska sen aikana miehen erektio katoaa.

Tämä kaikki, on aiheuttanut, etten halua enää miestäni. Seksi on aina sekunnilleen samalla kaavalla, ja menee täysin miehen ehdoilla. Lisäksi mies kiihottuu vain piiskaleikeistä. Ja se taas ei ole mun juttu. Mies haluaa piiskata minua aina kun haluaa seksiä. Olen jo 20 v yrittänyt leikkiä näitä leikkejä ja nyt totaalisen kyllästynyt. Mies ei suostu mihinkään mitä minä ehdotan. Aina tehdään vain miehen haluamia juttuja.

Nyt olen totaalisen kyllästynyt. Miehen lihonut ja hikinen, huonokuntoinen olemus ei kiihota yhtään. Ei kiinnosta piiskan saaminen yhtään. Ei kiihota ratsastaa olutmahainen pieni varusteiden, löysän tavaran päällä 20 minuuttia putkeen, kunnes mies saa. En jaksa kun mitään mitä haluan ei seksissä tehdä.

Ja siis mies kehuu minun ulkonäköä joka päivä, erektio vaikeudet ei johdu minusta. Olen hoikka ja siro, urheilen 5-6 krt viikossa ja minulla on isot kiinteät rinnat, miestä 12 v nuorempi. Terveet elämäntavat.

Rakastan miestäni, hän on kaikessa muussa ihana ja rakastava kumppani, hyvä isä.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D mikset puhu miehelle suoraan, mitä ajattelet? Että ällötät mua, voisitko tehdä asialle jotain kiitos.

Vierailija
2/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tämänkin.

-AV-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D mikset puhu miehelle suoraan, mitä ajattelet? Että ällötät mua, voisitko tehdä asialle jotain kiitos.

No onhan se todella loukkaavaa jos sanot aviokumppanille, joka rakastaa sinua, että sinä ällötät. En ole mul**kku. En halua satuttaa. Ja aidosti olen sitä mieltä, ettei meillä enää ole toivoa seksin suhteen. Koska mies ei halua muutosta.

Vierailija
4/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sinä olet alunperin hankkinut itsellesi tuollaisen seksielämän? :D

Joku järki nyt näihin provoihin.

Vierailija
5/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua satuttaa. Ja aidosti olen sitä mieltä, ettei meillä enää ole toivoa seksin suhteen. Koska mies ei halua muutosta.

No toihan on sitten ihan selvä homma. Sanot hänelle vaan, että ette tästä lähtien enää harrasta seksiä, koska sinä et saa siitä itsellesi mitään.

Päättäköön hän tekeekö jotain asialle, esim. eroaa tai muuttaa tapojaan.

Voi jollain tällainen tilanne ollakin.

Vierailija
6/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sinä olet alunperin hankkinut itsellesi tuollaisen seksielämän? :D

Joku järki nyt näihin provoihin.

Tämä ei valitettavasti ole provo.

Alussa sitä oli niin rakastunut että ei osanut ajatella asiaa pidemmälle. Lisäksi mies on mun eka seksikumppani, minulla ei ollut mitään vertauspohjaa ja olin liian kokematon. En tiennyt, mitä vaimona tarkoittaa elää fetissi miehen kanssa. En tajunut, että siitä ei asia tule IKINÄ muuttumaan, fetissi pysyy kuolemaan saakka. En tajunut, että itse tulen kyllästymään samanlaisena toistuvaan seksiin. En tiennyt että mies menee noin huonokuntoiseksi ja lihavaksi. En tajunut 40 v tupakoinnin vaikutuksia.

Vierailija
7/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää vääntää näin ilmiselvän väkinäisiä tarinoita? Pystyt parempaankin kun et yrittäisi liikaa. Ei tällainen uppoa kuin kaikkein yksinkertaisimpiin torspoihin.

Vierailija
8/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisen ratsastajan paluu Porvooseen

Vierailija
9/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka, alkoholi, diabetes, ylipaino ja korkea verenpaine tarkoittaa sitä, että miehelläsi ei ole enää kuin muutama vuosi jäljellä. Tuo kombinaatio on todella vaarallinen ja yleinen Suomessa. Mieshän ei arvatakseni mene lääkäriin kuin ambulanssissa. Tuosta voisi aloittaa sen keskustelun eli ensi alkuun terveempää ruokavaliota ja reipasta painonpudotusta kohti. Tupakoinnin lopettamisesta kukin päättää itse ja siihen ei ulkopuolinen oikein voi muuta kuin toivoa ja tukea.

Miehesi pitäisi ymmärtää, että diabetes on kavala sairaus (minulla on itsellänikin). Toivottavasti hän hoitaa sitä lääkkeillä. Jos ei, niin se on goodbye muutaman vuoden sisällä jos hän on jo kuusikymppinen. Siinä nimittäin tulee sivutuotteina pikkuhiljaa sydän- ja verisuoniongelmia, hermosto-ongelmia ja kaikkea mahdollista. Miehelläsi on korkea riski kuolla ennalta varoittamattomaan sydänkohtaukseen (jo painonkin takia), aivoinfarktiin tai maksasairauteen (oletan että hänellä on pitkälle kehittynyt rasvamaksa).

Rakastat miestäsi ja hän on ilmeisesti hyvä aviomies ja isä muuten. Tästä johtuen suosittelet, että yrität avata keskustelua tyyliin "Rakkaani, haluaisin viettää kanssasi niin pitkän elämän kuin mahdollista. Voisimmeko yhdessä panostaa terveyteemme?".

Vierailija
10/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää vääntää näin ilmiselvän väkinäisiä tarinoita? Pystyt parempaankin kun et yrittäisi liikaa. Ei tällainen uppoa kuin kaikkein yksinkertaisimpiin torspoihin.

Tämä ei ole provo. Mulle on ihan sama jos ette usko mutta tää on mun elämää ja olen katkera siitä. Joudun 46 vuotiaana luopumaan seksistä koska mies on niin huono rakastaja! Ärsyttää tollaset provonnut huutajat, jos ette usko, ajatelkaa edes niin että jollain. Voi olla tällaista. Hyvähän se on hyvässä parisuhteessa huudella provoa! Syökää päänne!

Vierailija
11/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka, alkoholi, diabetes, ylipaino ja korkea verenpaine tarkoittaa sitä, että miehelläsi ei ole enää kuin muutama vuosi jäljellä. Tuo kombinaatio on todella vaarallinen ja yleinen Suomessa. Mieshän ei arvatakseni mene lääkäriin kuin ambulanssissa. Tuosta voisi aloittaa sen keskustelun eli ensi alkuun terveempää ruokavaliota ja reipasta painonpudotusta kohti. Tupakoinnin lopettamisesta kukin päättää itse ja siihen ei ulkopuolinen oikein voi muuta kuin toivoa ja tukea.

Miehesi pitäisi ymmärtää, että diabetes on kavala sairaus (minulla on itsellänikin). Toivottavasti hän hoitaa sitä lääkkeillä. Jos ei, niin se on goodbye muutaman vuoden sisällä jos hän on jo kuusikymppinen. Siinä nimittäin tulee sivutuotteina pikkuhiljaa sydän- ja verisuoniongelmia, hermosto-ongelmia ja kaikkea mahdollista. Miehelläsi on korkea riski kuolla ennalta varoittamattomaan sydänkohtaukseen (jo painonkin takia), aivoinfarktiin tai maksasairauteen (oletan että hänellä on pitkälle kehittynyt rasvamaksa).

Rakastat miestäsi ja hän on ilmeisesti hyvä aviomies ja isä muuten. Tästä johtuen suosittelet, että yrität avata keskustelua tyyliin "Rakkaani, haluaisin viettää kanssasi niin pitkän elämän kuin mahdollista. Voisimmeko yhdessä panostaa terveyteemme?".

Mitä.hel*ettiä sä selität provoketjussa? Vai ap:ko siellä höystää?

Vierailija
12/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole provo. Mulle on ihan sama jos ette usko mutta tää on mun elämää ja olen katkera siitä. Joudun 46 vuotiaana luopumaan seksistä koska mies on niin huono rakastaja! Ärsyttää tollaset provonnut huutajat, jos ette usko, ajatelkaa edes niin että jollain. Voi olla tällaista. Hyvähän se on hyvässä parisuhteessa huudella provoa! Syökää päänne!

Ei pysynyt Porvoossa pakka kasassa alkumetrejä pidemmälle 😂

Vierailija
13/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo tämän keskustelun käynyt kymmeniä kertoja! Mies ei halua lopettaa tupakointia, alkoholin juomista, vihaa liikuntaa, ja syö liikaa. Olen itse pyytänyt mukaan lenkille etc. Ei suostu lähtemään mun kaveriksi edes kävelylle. Mies syö jotain tabletteja verensokerin takia ja verenpainelääkitys on.

Vierailija
14/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormeta tai hanki joku lelu.

Vierailija
15/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisen ratsastajan paluu Porvooseen

:D

Vierailija
16/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä.hel*ettiä sä selität provoketjussa? Vai ap:ko siellä höystää?

Ei ole pakko uskoa. Voitko poistua ketjusta, kiitos. Et tuo mitään lisäarvoa tähän keskusteluun.

Vierailija
17/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tämä kerran ei ole provo, niin älä nyt hyvä ihminen tältä roskapalstalta hae ymmärrystä tai neuvoja. Kuten huomasit, niin se ei tule onnistumaan.

Vierailija
18/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ottanut omanikäistä? Ero kuntoisuudessa vain kasvaa. Miehet valkkaa nuoremman, niin kuin sinut.Samoin voit tehdä säkin.

Vierailija
19/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin menee ja etsisin nuoremman. T. Nainen 50+

Vierailija
20/75 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta mua alkoi etoa koko tarina ja tilanne. Jos tämä on totta, niin ulkopuolisena tuo kuulostaa todella kauhealle. Osaatko nähdä tilannettasi ollenkaan ulkopuolelta? Elät itsetuhoisen ihmisen kanssa todella epätyydyttävää elämää kaikin puolin.