Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverit ihmettelevät kun en halua parannella ulkonäköäni

Vierailija
29.03.2021 |

Haluan olla mahdollisimman luonnollisen näköinen.
Minulla on ollut aina aika ohuet huulet ei siis mitenkään liian ohuet mutta kuitenkin.
Kaverini ihmettelevät että miksi en ota huuliin täytettä?
En halua ottaa huuliini täytettä. En koe sitä tarpeelliseksi ja mun mielestä huuleni on nyt juuri hyvät tälläisenä ilman mitään täytteitä.
Nykyään tuntuu että monet ottaa huuliinsa täytteitä ja huulten pitää olla tosi isot ja paksut.
Kaverini on myös täyttäneet huuliansa.
Onko mussa joku vika kun mä en halua ryhtyä tuohon hommaan ollenkaan.
Onko täällä muita nuoria aikuisia jotka omistaa aika ohuet huulet?

Nainen 20v

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ihan livenäkin ns. tavisnaisia, perheenäitejä, jotka ovat ottaneet jotain täytettä huuliinsa, ja voi luoja minkä näköiset töröttävät ankanhuulet! Eikö ne naiset itse tajua miten hölmön näköistä se on? 

Vierailija
22/24 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut aika täyteläiset paksuhkot nätit huulet. Jos meikkaan ne vaalealla, ne näyttävät jopa ”tekohuulilta”. Mutta täysin aidot ovat kuten joka kohta minussa!

En ikään ottaisi huuliini täytteitä enkä tekisi muutakaan toimenpiteitä.

Huvittaa hieman, kun niin moni feikki haluaa näitä minun piirteitäni joista ennen naureskelivat! Kuten paksut huulet, kunnon poskipäät ja pitkät hiukset!

Kaikki nuo minulla luonnostaan ja nyt ne ovatkin ”huudossa”.

Luullaan paljon nuoremmaksi kuin olen. En paljasta ikääni mutta moni säikähtää kun kuulee sen.

Parasta kuitenkin on, että kasvoistani näkee että olen luomu. Feikkiyden ja tekohuulet huomaa heti!

Joten: ap! Ei missään nimessä koskaan täytteitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ,ulkonäkö,ulkonäkö......on tässä muutakin elämässä.

Ei ole. Juuri oli uutisissa että jo nuoret miehet tienaavat nuoria naisia selvästi enemmän.

Sukupuola koskeva ,ei ulkonäköä.

Vierailija
24/24 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku mINNE ne kaikki huulitäytteet menevätkään, nenä on ainakin suiraan jo aivoihinkin yhteydessä. Etenkin jos poistatetaan ne täytteen TOISILLA pistoksilla niin täytyyhän niitten fillereitten jonnekin mennä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän