Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?

Vierailija
29.03.2021 |

Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.

Kommentit (1962)

Vierailija
781/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin. Osa rahoista sijoitukseen. Sähköauton hankkiminen. Sopivan kokoinen kämppä mielekkäästä paikasta. Omakotitalo ei kiinnosta. Sukulaisten velat pois. Voisin vihdoin ostaa niille myös joululahjoja.

Vierailija
782/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin toimeentulotukea ja laittaisin normaalisti liitteenä tiliotteen. Samoin asioisin TE-toimiston kanssa normaalisti, mutta ottaisin tietenkin karenssin aina jokaisesta toimenpiteestä. Karenssi ei estä asiointia, joten he eivät pääsisi minusta eroon ennen kuin eläkeikä koittaa. Yleistä asumistukea hakisin normaalisti, koska lottovoitto on verotonta tuloa ja muutenkin se ei tuota mitään, jos ei laita tuottamaan. Laittaisin tietenkin tuottamaan, mutta on kivaa asioida Kelan kanssa, vaikka hakemuksille tulisi hylkäys. Valittelisin, miten vaikeaa elämä on kun on niin vähän rahaa eikä ole töitä, jne. Tätäkin jatkaisin loppuelämän ajan, koska myös eläkeläinen voi asioida Kelassa eläkkeensaajan asumistuen kautta. Tämä kaikki on mahdollista netin ansiosta. Ei tarvitse olla edes Suomessa, vaikka olisin ainakin kesäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin jokaiselle is median ns viihdetoimittajalle potkut, koska kukaan ei tiedä mitä

viihdeuutisointi tarkoittaa. se ei ole pelkkää somen stalkkausta ja naisten alastomuuden palvontaa

Vierailija
784/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin yrityksen joka auttaisi ihmisiä työllistymään, palkkaisin

ennakkoluulottomasti erilaista kulttuureista tulevia ihmisiä.

Yrityksen nimi tulisi olemaan: Tmi Nakkilan kaarnavene veistämö

Vierailija
785/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakelisin torilla ilmaisia arpoja. Joka toisessa olisi kympin seteli, joka toisessa lukisi: "Haista paska!". Ne haistatteluarvat olisi kullan värisiä. Ihmiset saisivat itse valita arpansa. yksi arpa per kärsä. 

Vierailija
786/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittaisin eläintensuojeluyhdistykselle, ostaisin asunnon veljelle ja maksaisin hänelle pari tuhatta kuukaudessa elämiseen ja hänen velkansa maksaisin pois, remontoisin vanhempien asuinpaikan ja ostaisin sinne uudet kodinkoneet vanhojen tilalle. Myös parhaan kaverin asuntolainan maksaisin pois.

Sen jälkeen ostaisin oman asunnon.

Vierailija
787/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotossa potti ei nouse ikinä 90 miljoonaan.

Vierailija
788/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit 10

Miljoonaa sillä ehdolla että et heräisi huomenna -ottaisitko?

Et tietenkään.

Eli huominen päivä on sinulle arvokkaampi kuin 10 miljoonaa.

Nautitaan siitä. Luultavasti meillä on huominen vaikka ei olekaan niitä miljoonia.

Ottaisin heti, tietäen etten herää huomenna. Lapset saisivat miljoonaperinnöt. Itse voisin luopua huomisesta ilman miljooniakin.

Vierailija
789/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kotona lasten kanssa. Antaisin heille aikaani paljon enemmän.

Vierailija
790/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin Vauvapalstan ja sulkisin sen.

Vierailija
791/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin unestani ja jatkaisin normaaliin tapaan melko köyhän ihmisen elämääni.

Vierailija
792/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mualimanympärysmatkalle vähintään puoleksi vuodeksi, elelisin puolison kanssa luxushotelleissa ja pienissä viihtyisissä boutique hotelleissa eri puolilla maailmaa.

Vierailija
793/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit 10

Miljoonaa sillä ehdolla että et heräisi huomenna -ottaisitko?

Et tietenkään.

Eli huominen päivä on sinulle arvokkaampi kuin 10 miljoonaa.

Nautitaan siitä. Luultavasti meillä on huominen vaikka ei olekaan niitä miljoonia.

Heräisinkö siis vasta ylihuomenna?

Vierailija
794/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäs heti ostamaan omakotitalo. Sekä isompi auto. Lisäksi huonekaluja. Summa on kyllä niin iso, että lahjoittaisin siitä osan muutamille järjestölle ja kodittomille kissoille. Kellekään sukulaisille en puhuisi asiasta.

Vierailija
795/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen lotossa ei noin isoja potteja ole eikä tule.

Sitähän sää kysyit, vai?

Vierailija
796/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin reiska kirjoitti:

Viinaan ja naisiin ,  loput tuhlaisin.

Itse asiassa tää alkoi yhtäkkiä naurattaa mua 😂 Mä olen 64-vuotias, ja tää vitsi oli vanha jo mun lapsuudessani. Silti joku vielä jaksaa kirjoittaa sen 😂

Vierailija
797/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin noin 5 sekunnin miettimisajan jälkeen.

Sitten rupeaisin pohtimaan missä haluaisin asua, kun työpaikka ei rajoita, eli mistä ostaisin talon. 

Koska kaikkia rahoja en missään nimessä ehtisi käyttää itse, alkaisin tsekata myös hyvätekeväisyyttä varten jonkun säätiön perustamista.

Vierailija
798/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joisin maksani pilalle jonkun itselleni tuntemattoman juoppojengin kanssa.

Vierailija
799/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläisin varmaan ensimmäiset pari viikkoa hyvin vapaasti tai jopa päin helvattaa. Tavalla palkatonta heti, useat päivähöplät, safkat kotiinkuljetuksella, taksilla sinne sun tänne. Varmaan "jotain" harkitsematonta (netti)shoppailuakin. Sitten maksaisin asuntolainani pois.

Sen jälkeen alkaisin kartoittaa, saanko ostettua pois joko alakerran, yläkerran tai viereisen naapurin. Laajentaisin siis reviiriäni. Siinä projektissa aika kuluisi leppoisasti hetken jos toisen. Lähtisin myös lähimpieni kanssa johonkin tosi ökyreissuun tavalla kaiken maksan minä. 

Näiden jälkeen pikkuhiljaa palaisin perusarkeen. Mitä nyt jotain rahastosijoitushommelia jatkossa katselisin. Plus kotiin hankkisin siivoojan. 

Vierailija
800/1962 |
13.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustan varjoyhteyskunnan lappii ei koronarokottetuille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi