Jos voittaisit lotossa 90 miljonaa euroa, mitä tekisit?
Itse varmaan maksaisin velat korkoineen ensin pois, varaisin hotellista huoneen viikoksi ja kävisin viikon päätteeksi kylpylässä, ja loput laittaisin säästötilille kunnes keksisin niille lopulta järkevää käyttöä.
Kommentit (1962)
Voitin Kenossa 6 euroa, ja nyt minulla on kesähuvila kaikilla mukavuuksilla, ja lisäksi naurettavat naapurit.
Sijoittaisin rahat. 90MEUR tuottaisi konservatiivisen arvion mukaan 2MEUR nettoa osinkoina. Pääomaan en koskisi.
Käyttäisin rahat mukavaan elämiseen ja auttaisin lähisukulaisiani. Töiden tekemistä jatkaisin parin vuoden ajan kunnes "pää" tottuisi uuteen tilanteeseen ja varallisuuteen. 2v jälkeen "työni" olisi oman varallisuuteni hoitaminen.
Ihan ensimmäiseksi irtisanoisin itseni nykyisestä työpaikasta ja sen jälkeen miettisin rauhassa mitä seuraavaksi.
Ensin hoitaisin terveyteni kuntoon, sitten sijoittaisin asuntoihin, osakkeisiin ja rahastoihin. Ostaisin kivan matkan itselleni, miehelleni ja vanhemmilleni. Hankkisin kaksi kissaa.
Sitten haistattaisin paskat niille, jotka käänsivät minulle selän kun olin vaikeassa elämäntilanteessa. Ja lopuksi varmistaisin ettei appiukko saisi senttiäkään rahoistani.
Ostaisin mansikkaleivoksen kaupasta ja joisin kahvit. Metsästäisin jetin numeron ja vittuilisin sille et köyhäperse.
RINTOJEN KOKO ON NAISEN ARVO. minulta saisit mökin ilmaiseksi käyttöösi. varustuksesi vetäisi muitakin mökeillemme. olet upea OIKEA NAINEN.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin työt ja ostaisin ison maatilan jostain kivasta paikasta. Perustaisin sinne löytöeläinkodin jonne palkkaisin tarpeeksi henkilökuntaa pyörittämään toimintaa. Se ois mun suurin unelma. Toki maksaisin myös veljen asuntolainan ja antaisin vanhemmille eläkepäiviksi käyttörahaa.
Ihana! ♥️
Antaisin rahaa Hurstin toimintaan sillä ehdolla, että avustusta saa vain Kela-korttia vastaan. Sitten palkkaisin Jucci Hellströmin pt:ksi ja treenaisin itseni hyvään kuosiin. Söisin läskisoosia Palacessa ennen kuntokuuria. Ostolistalla myös vanha kansakoulu, sinne mm kangaspuut ja kasvihuone. Avaisin prätkäpojille ja daameille sitten B&B:n ja passaisin parhaani mukaan edukkaasti. Väkeä tulisi ympäri maailman! Ja saahan sitä haaveilla..
Lopettaisin epätoivoisen tuloksettoman työnhaun. Ottaisin rennosti. Olisin suunnattoman helpottunut.
Tuo rahamäärä ratkaisisi kaikki ongelmani. Tuskin heti ryntäisin shoppailemaan kaikkea kivaa. En kaipaa tavaraa, vaan huolettomuutta, ja sen tuo rahamäärä mahdollistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Lopettaisin epätoivoisen tuloksettoman työnhaun. Ottaisin rennosti. Olisin suunnattoman helpottunut.
Tuo rahamäärä ratkaisisi kaikki ongelmani. Tuskin heti ryntäisin shoppailemaan kaikkea kivaa. En kaipaa tavaraa, vaan huolettomuutta, ja sen tuo rahamäärä mahdollistaisi.
No joo, jos tuo rahamäärä ei ratkaisisi kaikkia ongelmia niin sitten sulla täytyis olla aika helkutista probleemaa
Ostaisin nykyisen asunnon itselleni (nyt vuokralla lähisukulaisella). Tai sitten ostaisin hiukan isomman asunnon jotta kaikki harrastetavarat mahtuisivat kunnolla kotiin. Parin vuoden sisään pitäisi ostaa uusi auto. 10% laittaisin Jumalan valtakunnan työkohteisiin. Ehkäpä jopa olisin työssä vielä osa-aikaisesti kenties. Nytkin olen erakoitunut ihan liikaa, huomaan että pääkopalle tekee hyvää kun on pakko aamuisin nousta töitä tekemään. Puolisoni ei tarvitsisi enää roikkua työnhakijana vaan voisi ilman paineita jatkaa firmansa pitämistä niin kauan kuin huvittaa ja lopetella kun siltä tuntuu.
Työnhaku loppuu välittömästi ja ottaisin pari sataa kilometriä hajurakoa tuttaviin.
90 Miljoonaa,,,, Lahjoittaisin "vetiselle" koti kunnalle 20 miljoonaa ,
ja vaatisin vastapalveluna reilun kokoisen , hehtaari , ranta tontin
jonne rakennuttaisin oman ,omanlaiseni "Introvertin" "Dynastian" ja
hyvin palkatuille avustajille omat talot .
Siis , kokki , talonmies ym. työt. Siis, kaksi nuorta perheellistä
pariskuntaa.. Ja tietenkin iso "muutaman" auton talli,,,
Loput kymmenien miljoonien kohtalon järjestäisin
niin että jälkeeni jäävät (suku) saisivat jotakin "tipottain"
No en maksaisi ainakaan kenenkään velkoja pois. Jokainen vastaa omista veloistaan.
Suunnittelisin ja rakentaisin Suomen parhaan tanssipaikan kaikilla mukavuuksilla
Anneli