Mitä kivaa ostaisit 200 eurolla itsellesi?
Kommentit (78)
Olen tässä kevään mittaan ostanut melkein tuolla summalla itselleni öljyvärejä, taulunpohjia, siveltimiä ja palettiveitsiä, tärpättiä ja mediumia ym taiderekvisiittaa. Myös ison maalaustelineen ostin.
Farkut, pusero, rintsikat, meikkejä.
Neljän ruokalajin Illallinen huoneeseen The Meat Districtistä + hotelliyö Pariisin Villessä, Porvoossa itselleni ja puolisolleni. Tällä hetkellä kamppiksena. Eikä ole edes vitsi.
Enpä tarvitse mitään ja tuo 200 on minulle aika vähän, tilille menisi.
rainbow suklaata, xtra sipsejä, lidlistä kokista
Jos olisi kyse siitä että ne pitäisi tuhlata nyt ja heti itseen, käyttäisin seuraavasti:
- kukkia kotiin (leikkokukkia tai jotain pysyvämpää) 20e
- ravintolasta annos mukaan 20e
- herkkuaamiaistarvikkeet eli kauppaan ostamaan mitä mieli tekee hintaan katsomatta n. 10 e (ehkå 20?)
- joku lehti 10e
Lopuilla varmaan hamstraisin vessapaperia.
Normaalioloissa ostaisin edestakaiset lennot johonkin Euroopan kohteeseen ja lisäksi jäisi rahaa vielä ruokiin kohteessa. Hotellit/majoituksen maksaisin sitten muusta rahasta tai yöpyisik jollain kaverilla.
Mutta oikeasti heittäisik tuon summan tällå hetkellä kuukausisijoitusten sekaan.
Lääkkeitä. Ei ole varaa lääkkeisiin. Joutuu olemaan ilman välillä.
Vierailija kirjoitti:
mt-lääkkeitäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mt-lääkkeitäkö?
Niitäkin. Myös muita tärkeitä lääkkeitä.
Pullon hyvää viiniä ja jonkun kirjan. Näitä satseja saisi noin neljä tuolla summalla eli riittäisi useammaksi kerraksi hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pullon hyvää viiniä ja jonkun kirjan. Näitä satseja saisi noin neljä tuolla summalla eli riittäisi useammaksi kerraksi hauskuutta.
california dreaming
Pullon vähän vanhempaa islay viskiä.
Yhtä ulkoilupukua olen kytännyt, tuleeko alennukseen. Siihen ei 200 riitä. Mitään muuta en ole vailla just nyt.
En ole ostanut vaatteita yli vuoteen, niin laittaisin rahat varmaankin ihanaan hitaan muodin periaatteella valmistettuun ajattomaan pellavamekkoon, josta olen haaveillut jo pitkään. Ajattelin oikeastikin käyttää tuon summan edellä mainittuun mekkoon tässä piakkoin. Vaikea vain valita, minkä mallisen ja värisen mekon haluan 🙈
No en mitään, voisin ostaa nyt heti reilut 300 kertaa jotain kivaa 200€:lla ja vielä jäisi toinen mokoma osakesäästötilille.