Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leikkautit yläluomeni. Kannatti!!

Vierailija
29.03.2021 |

Olen 43 v ja kiitos geenien, yläluomet valahtivat jo varhain "silmille". Kävin tasan kaksi viikkoa sitten leikkauksessa, ja kyllä olen tyytyväinen. Hyvin ja nopeasti parantuvat, hieman pientä punoitusta vielä kulmissa. 1700 € maksoi, mutta ei harmita.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kävit, kiinnostaa kun sama edessä

Vierailija
2/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tykkäät ja että leikkaus onnistui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tykkäsit lahjastani! :)

Vierailija
4/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti alkavat roikkumaan kohta taas. Leikkauksessa kävin minäkin pari vuotta sitten ja nyt roikkuu hieman taas. Ei minulla ole koskaan ollut TODELLA pahasti roikkuvat luomet, itseäni vain häiritsi.

5/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi kävi 65-vuotiaana yläluomileikkauksessa Silmäasemalla ja hänkin on ollut hyvin tyytyväinen,

Vierailija
6/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sun yläluomeasi leikkauttanut. Miksi muuten leikkautit vain toisen? Nyt on melko epäsymmetrisen näköiset kasvot. 

Vierailija
7/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOISAALTA en missään vaiheessa halunnut muuntaa ulkonäköäni, joten sinänsä pieni roikkuminen on ihan ok. Eikä se muutama milli ylimääräistä ihoa kuitenkaan kasva takaisin. Tuossa kulmakarvan alla on vähän pullotusta, rasvaa lienee. Se ehkä vähän häiriköi.

Vierailija
8/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hankala nukkua ilman silmäluomia?

Vierailija
9/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis molempien kulmakarvojen alla on hieman pullotusta. Mutta ne on varmaan helppo poistaa joskus tulevaisuudessa taas.

Vierailija
10/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin juuri harkitsemassa, ikää 60 ja yläluomet jo pitkään olleet niin, ettei voi rajauksia käyttää ja häiritsee näkökentässä. Kannattako leikkauttaa silmälääkärissä vai sairaalassa vai plastiikkakirurgilla? Luulen, että täällä Helsingissä maksaisi vielä enemmän.

Vierailija
11/11 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin juuri harkitsemassa, ikää 60 ja yläluomet jo pitkään olleet niin, ettei voi rajauksia käyttää ja häiritsee näkökentässä. Kannattako leikkauttaa silmälääkärissä vai sairaalassa vai plastiikkakirurgilla? Luulen, että täällä Helsingissä maksaisi vielä enemmän.

Kaipa nuo kaikki osaavat homman yhtä hyvin, itse kävin plastiikkakirurgilla. Hän ei tosin ollut erikoistunut silmäluomiin.