Käytetyn maskin hyötykäyttöä
Pidän mukana taskussa ja kaupassa pudotan sen maskittoman koriin/kärryyn.
Kommentit (16)
Linnut käyttävät niitä jo pesäntekopuuhissaan. Saavat nykyaikaiset pesät aikaiseksi jotka kestävät emolta pojalle sukupolvien ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka maskittomat todella ärsyttävät minua, niin tuo kuulostaa tyhmältä.
Eipä kuulosta, hyvä idea menee käyttöön.
Höpöhöpö, ja huomenna lisää ..
Jos jotain uskallat hetkellisen voimaantumisen tunteessas tehdä, se on joko voimafantasia -trollailu täällä, tai luikkia hyllyjen välissä varovasti mulkoillen ..
Laitetaan ap:n huppuun käytön jälkeen.
Hei, katkokaa ne nauhat ettei maski takerru esim roskista tonkivan linnun jalkaan.
Voisko käytettyä maskia käyttää kahvinpurujen suodattimena? Se ainakin näyttäisi sopivan suodatin astiaan.
Mukava kuljettaa pääsiäismunia sopii ainakin 6kpl
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla huppu?
Vaikuttaa tätä palstaa lukiessa että moni ei varmaankaan tiedä tätä, mutta maskihan on jo pienenkin käytön jälkeen täynnä bakteereita ja itiöitä. Nämä aktivoituvat lämmöstä ja helposti hakeutuvat iholle tai suuhun.
Suurin osa myös valmistetaan aasialaisissa hikipajoissa, eikä tosiaankaan missään kliinisissä olosuhteissa. Niissä on lisäksi paljon erilaisia kemikaaleja ja mikromuoveja.
Eli jos maskia jostain syystä haluaa käyttää, niin käytön jälkeen ei minnekään muualle kuin ROSKIKSEEN eikä maahan, kuten monet vähäisemmillä henkisillä lahjoilla siunatut tekevät.
Maailman meret täynnä näitä teidän maskillisten maskeja. Taas luonto ja eläimet kärsivät eniten. Hävetkää!
Mä en kyllä heitä pois vaan keitän. 5-10 kertaa menee sama maski.
Kertakäyttömaskit voi keittää. Viitisen minuuttia kiehuvassa vedessä. Maskin voi keittää ainakin 4-5krt
Pääasia ettei tarpeetonta maskia heitetä maahan. Pieneläimiä ja lintuja on jo takertunut niihin ja vain siksi, ettei joku tollo osaa laittaa roskia roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap:lla huppu?
Voi olla.
Vaikka maskittomat todella ärsyttävät minua, niin tuo kuulostaa tyhmältä.