Jos poistan fb ystävän, jääkö hänelle messenger viestit talteen?
Miten on, näkeekö vielä niitä? Entä jos lisää takaisin ystäväksi niin tuleeko viestit näkyviin?
Kommentit (11)
Oletko lähettänyt rivoja humalaviestejä?
Jäähän ne. Mesenger-viestejä voi olla myös sellaisten ihmisten kesken, jotka ei ole koskaan FB-kavereita olleetkaan.
Ystävääni suuttui yksi hänen fb kaveri ja poisti kaverini ystävistä niin ei hän löydä kyllä mitään heidän yhteisiä viestejäkään enää. . Miksi jos ei ne muka poistu?
No jos poistaa koko fb tilin niin poistuuko sitten?
Koko tilin jos poistaa pysyvästi niin silloin käsittääkseni kaikki poistuu, myös messenger viestit.
Vierailija kirjoitti:
Ystävääni suuttui yksi hänen fb kaveri ja poisti kaverini ystävistä niin ei hän löydä kyllä mitään heidän yhteisiä viestejäkään enää. . Miksi jos ei ne muka poistu?
No jos poistaa koko fb tilin niin poistuuko sitten?
Ei poistu.
Kyllä jää viestit talteen. Mun ystävä kuoli ja Facebook tili poistettiin käytöstä. Edelleen kaikki aiemmat mese-viestit näkyy minulla.
Vierailija kirjoitti:
Koko tilin jos poistaa pysyvästi niin silloin käsittääkseni kaikki poistuu, myös messenger viestit.
Ei ne vastaanottajalta poistu mihkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos poistaa ja tekee uuden?
Jo lähettämäsi messinger viestin voit halutessasi erikseen poistaa. Hän kelle sen lähetit , näkee kyllä , että on poistettu. Ei riitä että poistat kaikki messingerviestit , vaan poista yksitellen !
Näkyy. En mä ainakaan voi poistaa niitä omia kuin itseltäni🤷♀️
Sellaista se on.
Tottakai jää, miksi ei jäisi?