Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ei voi antaa anteeksi?

Vierailija
29.03.2021 |

Mistä ystävyys tai muu ihmissuhde voi rikkoutua, mitä et voisi antaa anteeksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee päiväkirjaa

Vierailija
2/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken saa anteeksi. t.jesse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei anna omille lapsilleen rauhaa paritella.

Vierailija
4/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen pettäminen. Että puhutaan selän takana jotain muuta kun minulle kasvotusten.

Vierailija
5/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää salaa ehkäisyn pois.

Vierailija
6/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivalta

Vierailija
7/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempikin asia, jos se toistuu jatkuvasti. Esimerkiksi ystävä peruu aina tapaamiset, eikä välitä tuottamastaan pettymyksestä ja vaivasta. Jatkuva itsekäs, epäempaattinen käytös.

Sitten tietysti fyysinen väkivalta, varkaus, salaisuuksien levittely, pahan puhuminen takanapäin ovat sellaisia, että yksikin kerta voi riittää.

Vierailija
8/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia jatkunutta töykeää, kylmää ja ilkeä käytöstä.

Vierailija
9/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälviminen

Vierailija
10/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa anteeksi minulle tehdyn vääryyden, mutta se ihmissuhde ei koskaan palaa samaksi, mikä se oli ennen kokemaani vääryyttä. Suhtaudun siihen ihmiseen aina epäilevästi, enkä voi enää koskaan luottaa. Enkä koskaan unohda, mitä on tehty.

Vierailija
11/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti salaisuutena painottamieni asioiden kertominen muille, erityisesti jos ne aiheuttavat todellista hallaa omalle elämälle tai muille ihmissuhteille.

Parisuhteessa yhteisten rahojen tai muun omaisuuden hävittäminen esim uhkapeleillä, niin että vaikka itse päätyisin isoihin velkoihin tai elämänlaatu kärsisi huomattavasti.

Pettäminen niin että tartuttaa sukupuolitaudin josta on terveydellisiä seurauksia. Pettäminen niin että joku tulee raskaaksi.

Vierailija
12/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappo, raiskaus. Pettäminen kumppanini kanssa.

Vierailija
13/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämistä. Oli se sitten missä muodossa tahansa. Luottamuus on kaiken A ja O, ilman sitä ei ole mitään järkeä pysyä suhteessa.

Vierailija
14/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei saa anteeksi. Synnit vaan kasautuu.

Vierailija
15/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamuksen pettäminen toistuvasti, oli asia mikä tahansa. Rajojen rikkominen toistuvasti. Fyysinen ja henkinen väkivalta, kertakin riittää. Kunnioituksen puute, josta edellämainitut johtuvat monesti. Ja sitten tuo kuka ei kunnioita muita eläviä olentoja, on yleensä sellainen jolla on jonkinnäköinen persoonallisuuden häiriö.

Vierailija
16/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys menee poikki ensimmäisestä loukkauksesta. Parisuhde ensimmäisestä pettämisestä. Anteeksi voin antaa, mutta en halua olla missään tekemisissä enää. Ystävyyteen ei kuulu loukkaaminen eikä rakkauteen pettäminen. Vaadin samaa muilta kuin itseltänikin - lojaaliutta.

Vierailija
17/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Luottamuksen pettäminen. Että puhutaan selän takana jotain muuta kun minulle kasvotusten.

Naiivia. Kaikki puhuu jotain selkien takana.

Vierailija
18/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän elää niin, että annan anteeksi. Voin sanoa, että on ja on ollut kovia, joskus liiankin kovia juttuja. Ei aina tunnu siltä, että haluaisin tai edes voisin antaa anteeksi. Mutta olen päättänyt niin, että valitsen anteeksiannon, riippumatta siitä, tuntuuko joltain vai ei. Toiset eivät niinkään tarvitse anteeksiantoani, mutta tarvitsen sitä itse. Olen huomannut, että se vapauttaa. Jos ei heti, niin pitemmän päälle ja itselläni on helpompi olla. Tavallaan nousee kaiken paskan yläpuolelle ja se inhottava fiilis ei saa niin helposti otetta enää.

Vierailija
19/19 |
29.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakukissa kirjoitti:

Naiivia. Kaikki puhuu jotain selkien takana.

Juuri niin. Veikkaan, että ei löydy kovin montaa, joka ei olisi tätä tehnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi