Paljon saat veronpalautusta 2021?
Kommentit (47)
En tiedä vielä. Jos laskelmat pitävät paikkansa, varmaan viitisen kymppiä.
Satasen saan palautusta. Oon tosi tyytyväinen. Loppuvuodesta nostin veroprosenttia reippaasti ja silti laskurit siinä kohtaa näytti mulle, että mätkyjä on tulossa ja PALJON (pari tonnia jopa). Mulle käy aina näin. Tarkistutan loppuvuodesta veroprosentin ja IKINÄ se ei näytä oikein.
Tänään kävin katsomassa Omaverosta ja olihan siellä oma tieto. Takaisin tulee himpan päälle 300 euroa.
Ap mistä tiedät, että saan paljon veronpalautusta. Jos tarkoitit kysymystä, on kysymyssana paljonko.
Ei ole vielä tullut vahvistettua verotusta.
Vähän päälle sattuu mutta korjausten jälkeen mätkyjä n. 500.
Parisataa. Olen vähän pettynyt, tuloni ovat laskeneet koronan takia niin paljon että luulin että olisi kunnon potti tulossa. Aikaisemmin on tosin tullutkin reippaasti mätkyjä.
En ole maksanut tuloveroja vuosiin, asuinmaan valinta kysymys.
900 euroa. Harmittaa! Tavoitteeni on nolla euroa.
Näköjään oli jo tullut tieto. Noin 35e palautusta, eli aika lähelle, kun pyrkimys on nollaan.
Varmaan jonkun verran mätkyjä. Tulot ovat aavistuksen nousseet vuoden aikana, mutta enpä jaksa ikinä verotusta moisen takia säätää. Saman verran sitä lopulta pitää kuitenkin maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään oli jo tullut tieto. Noin 35e palautusta, eli aika lähelle, kun pyrkimys on nollaan.
Mulla vielä tarkemmin: 0,19€. Tosin menen korjaamaan etätyöstä työhuonevähennyksen niin tulee vähän enemmän.
2353€